Hop til indhold
Randers28

Frække unge Sara

Recommended Posts

Netop hjemkommet fra et besøg hos Sara, som i dag annoncerer på annoncelight.dk, syntes jeg, at Sara fortjener et par rosende ord med på vejen.

Jeg havde set Saras annonce tidligere, hvor hun skrev at hun var i København, og havde besluttet, at når hun vendte tilbage til Jylland ville jeg forsøge at få en aftale i stand. Jeg havde dog lidt betænkeligheder, da Sara tidligere er blevet anmeldt herinde i knap så rosende toner: Noget med en budkrig. Jeg valgte dog alligevel, at skrive hende en mail, hvorpå hun hurtigt svarede og vi aftalte at mødes i dag. Jeg kom desværre lidt i tidsbekneb med at kunne nå til Aarhus til den aftalte tid, men Sara havde heldigvis mulighed for at tage imod mig lidt senere en aftalt.

Sara skriver i sin annonce, at hun er 19 år og, at hun er helt ny i branchen, med kun en smule erfaring fra Sugardaters.dk. Dette virker bestemt til at være tilfældet og Sara virker bestemt ikke som en "professionel", hvilket jeg finder meget tiltalende. 

Hendes billeder viser en ikke særligt høj, petit pige med en fantastisk flot krop, hvilket jeg i den grad kan skrive under på, at hun har. Om muligt blev jeg positivt overrasket... WOW! Hun har desuden et rigtig kønt ansigt. Derudover er hun virkelig nem at snakke med og der er intet stress og jag over samværet med hende. 

Jeg bestilt 30 minutter med Sara til 1400,-, hvilket må siges at være i den dyre ende. Men efter min mening er Sara bestemt alle pengene værd. Jeg er ikke specielt erfaren i forhold til Glædespiger, men Sara har bestemt været en af min bedste oplevelser til dato.

Hun har bestemt mine bedste anbefalinger og jeg håber, at de heldige af jer der lykkes med at få en aftale med hende behandler hende pænt.

https://annoncelight.dk/profile/Sarak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altid glædeligt med en positiv anmeldelse af en tilfreds kunder.

Du giver mig lyst til at prøve Sara næste gang hun er i København.

Tak. :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...