Hop til indhold

Søger "partner in crime"

Featured Replies

Skrevet

Hej derude

Jeg er rimelig velbevandret og erfaren i SD/SB universet, og har haft rimelig succes med det. Dog er der en række praktiske udfordringer forbundet med det, hvorfor jeg har overvejet tanken om, at teame op med en anden mand. Samtidigt tænder jeg også lidt på gruppesex, og synes det er frækt, at være to om en pige (eller to piger?). Måske, vi endda også kan dele udgifterne og spare lidt, men det er ikke det primære, jeg har behov for, at kunne dyrke SD rollen diskret. Jeg er i slut 30-erne. Så skulle der være en, der kunne være interesseret i sådan et samarbejde, må du endeligt skrive en privatbesked. Det ville være optimalt, hvis du havde stedet. Søger fortrinsvis i Syddanmark. 

Redigeret af Hr.Nielsen

Skrevet

Har skrevet en besked til ;)

Skrevet

Ærgerligt det ikke er sjælland/kbh området - der kunne jeg godt bruge en partner in crime! ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.