Hop til indhold
Spider

Dagbog

Recommended Posts

I anledning af den igangværende højtid poster jeg her en lille historie til almindelig underholdning - den indeholder nogle af de elementer, som jeg sætter højest pris på, når det drejer sig om emnet for dette site og postes i dette forum i mangel på et bedre sted. :)

Historien hedder "Dagbog" og den kommer her:

 

DAGBOG

Påskelørdag klokken 08:00 - er stået op og har lavet kaffe. Julie sidder ved min side i morgenkåbe og udslået hår, medens vi drikker kaffen og spiser ostemadder. Vi ser "A Cindarella Story". Julie sidder med korslagte ben iført et par sorte, knælange læderstøvler med høje stilethæle, men er ellers nøgen under morgenkåben. Jeg mader hende. Vi kysser.

Klokken er 09:29, da vi rejser os og Julie smutter ud for at friske sig op, medens jeg lægger Britney Spears på pladespilleren og spiller lidt wordfeud, inden jeg går ind og sætter mig ved computeren.

Smuk som altid træder hun ud fra badeværelset klokken 10:46. Hun har brugt over en time på at ordne sit hår, parfumere sig og lægge sin make up til yderste perfektion. Jeg smiler og kan lide, hvad jeg ser. Så smutter hun i en stram og meget kort lille sag af en nederdel og en højhalset sweater med lange ærmer - det er jo stadig ikke helt forår endnu. Stadig iført støvlerne tager hun en kort pelsfrakke i sort/grå nuancer ud over det hele og en lille, sort håndtaske under armen: hun er parat til at tage med ud at handle.

Klokken 14:27 er vi tilbage i sofaen efter shoppingturen. Vi fik købt både daglige fornødenheder og nyt tøj og nye sko til Julie, som har stoltseret rundt på et par splinternye louboutinstiletter i sort, hvidt og guld og et par nyindkøbte netstrømper. Iført dette suppleret af den korte nederdel og en hvid crop top med frit udsyn til den slanke, veltrimmede mave har hun vandret rundt og vandet mine potteplanter og ligger nu i min favn på sofaen. En ny håndtaske og en ligeledes ny, kort jakke i sort skind med pelskrave hænger i entréen til senere brug.

Klokken er nu 15:11, og jeg forbereder en sen frokost, medens Julie klæder om. Iført knælange, nyindkøbte hvide støvler med tårnhøje, sylespidse hæle og glatte, hudfarvede wolfordstrømper i skinnende silk look kombineret med en dertil matchende superkort, grå-blå bodycon sætter hun sig til bords. Jeg mader hende... jeg kysser hende... jeg mader hende... jeg...

Den intense frokost resulterede naturligvis i, at vi efter en vild jagt på den sidste reje, som min tunge til sidst lokaliserer langt nede i halsen på hende, allerede klokken 15:50 returnerer til sofaen, hvor jeg efter at have flået tøjet af hende og lige netop med nød og næppe undgået at få en stilethæl i øjet gennemknepper hende, til hun skriger.
Hun skriger efter mere, da jeg går....

... ind for at rede mit hår.
Klokken 16:51 er jeg igen tilbage efter en omgang til.
Med sex er det ofte som med dadler. Man kan altid lige tage én omgang til. 

Mæt af sex men endnu ikke af hinanden døser vi hen i hinandens arme...

Bliver vi overhovedet nogen sinde træt af hinanden? For af få svar på dette spørgsmål læs det næste afsnit i næste udgave af... 

Det gi'r et sæt i mig, og jeg famler efter vækkeuret kun for at opdage, at jeg stadig ligger oven på Julie, som ligger oven på sofaen, som står oven på tæppet lige midt i min stue...
Klokken er 18:30! Vi har sovet i flere timer! Jeg erkender, at der ikke ér nogen næste udgave, og at jeg derfor er nødt til at skrive hele historien færdig med det samme i stedet for at ligge her og sove.
Så slår det ned i mig.
Vasketøjet!
Jeg vækker Julie og kommer på benene i en fart. Der er kun en halv time, til vasken skal over - og vi skal først hen og samle det hele sammen. Julie farer frem og tilbage og skiftevis tager tøj på og samler tøj ind. Tøjet fra før er fuldstændig ødelagt, så hun finder en om muligt endnu mere lårkort, denne gang højrød lædernederdel frem og kombinerer den lynhurtigt med den langærmede sweater, medens hun med den anden hånd får samlet en håndfuld sure sokker og et par håndklæder fra sidste år. Det hele ryger ned i posen med vasketøj, medens jeg finder noget overtøj og et par nye støvler frem til hende. Jeg vælger et par over knee-støvler i sort læder, som jeg så hurtigt som muligt  fumler med at snøre for hende hele vejen op - og efter at jeg i et kort øjebliks distraktion ved synet af hende igen har glemt alt om vasketøjet og i stedet trukket hende ind til mig for at kysse hende (hvilket hun lynhurtig fik forhindret ved smidigt at vride sig ud af mit greb) - klaprer de tårnhøje stiletter hele vejen ned ad trappen, da hun iført sin stumpede, sorte læderjakke og handsker styrter ned ad trappen med vasketøjet.
Jeg følger hende med øjnene hele vejen, medens hun løber gennem den silende regn ned mod vaskekælderen...

Jeg står der stadig, da hun vender tilbage.
Drivvåd lægger hun armene om mig bagfra og trykker sig ind mod mig.
"Det skal hentes igen om tre kvarter," siger hun. "Elsk mig i fyrre minutter."
Da jeg vender mig om i hendes arme og ser, at klokken er 19:15, rammer duften af hendes parfume blandet med lugten af vådt læder og regnvand mig som en forhammer lige i synet.
Jeg går i knæ og når lige netop at gribe fat om hende, inden vi begge segner om på gulvet i et virvar af hendes taljelange, våde hår kombineret med ditto overtøj. 
Ouverturen til Elverhøj drøner ud gennem højttalerne, medens jeg endnu en gang penetrerer hende - denne gang så stangstiv, at jeg går gennem læder og nylon, som var det smør - og regnvandet siler fra hendes hår gennem hendes mund og ind i min, medens jeg begærligt drikker af hendes læber. 

Klokken er 21:58, vasketøjet er lagt på plads, og kaffen indtages i sofaen. Hun sidder tæt ind til mig. Efter den våde oplevelse på gulvet havde vi enedes om at hente vasketøjet og bagefter sushi fra dineren omkring hjørnet, og nu var vi begge nybadede og velfriserede. Vi kæler og nusser og mader igen hinanden (er I klar over, hvor stor en tillidserklæring det er at lade et andet menneske holde den kop med skoldhed kaffe, som man drikker af?), og langsomt glider hun ned ad sofaen og ned for mine fødder...

Hun sidder for mine fødder - min stive pæl står ret for hendes skønhed. Forsigtigt bøjer jeg mig frem og kysser hende - først hendes kind, så hendes mund og til sidst hendes iskolde, spidse næsetip.
Da jeg slipper hendes ansigt med det drilske blik og den smukke, halvåbne mund med de to skæve fortænder, som gi'r den ekstra charme, slår hun blikket ned og ser, at jeg ka' li, hvad jeg ser. Hun kysser forsigtigt spidsen af min stive stang og kører derefter næsen langsomt rundt i den fugtighed, som berøringen med hendes rødsminkede læber har bragt frem.
Så ta'r hun den til roden!

Belønningen kommer, da jeg igen løfter hende op og lægger hende på sofaen. Jeg skiller hendes lår og begraver ansigtet mellem dem...

Mange timer senere vender jeg mig i mørket og rækker armen ud. Jeg mærker noget blødt og varmt med en puls.
Hun sover tungt.
Jeg ser mig omkring i soveværelsets halvmørke og får øje på vækkeuret, som vi alligevel aldrig bruger. Det skal stilles frem. Eller er det tilbage? Sommertiden begynder i hvert fald snart, og fuglene kvidrer allerede lystigt derude. Jeg nænner ikke at vække Julie for at rådføre mig med hende og stiller i stedet bare uret ned på gulvet som en kompromisløsning, inden jeg vender mig rundt og putter mig tæt ind til hende, så vi ligger som to skeer inde i hinanden.

'Lad os se, hvad der sker i morgen,' tænker jeg, inden jeg igen falder i søvn med ansigtet begravet i hendes hår og en hånd hvilende mod hendes slanke talje...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...