Hop til indhold
Gæst

Afmelde den daglige "Eroguide digest"?

Recommended Posts

Gæst

Nogen der ved, om det er muligt at afmelde den daglige mail "Your eroguide digest"? Det er ikke lige mails jeg står og mangler :-D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tryk på dit profilnavn, øverst til højre.

Vælg Konto indstillinger.

På det nye skærmbillede er der i højre side "andre indstillinger", herunder: notifikationsindstilliger.

Her fjerner du det respektive hak i daglig besked om nyt indhold.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gummidrengen skrev, for 2 timer siden:

Kan du være mere præcis? Mailen kommer fortsat hver dag.

Jeg havde samme problem, men mener at det var i min browser at jeg skulle ind og ændre på notificationsinstillingerne - og idag har jeg endelig fundet ud af at slå mine facebook notificationer fra på min smartphone - syntes det var så trælst hele tiden at tro jeg fik en sms - og så er det bare en fra en af mine grupper på facebook, der havde opdateret sin profil - men det er godt nok besværligt at de som udgangspunkt er slået til - og man så selv må ind og slå dem fra - ligesom jeg heller ikke finder det i orden. at man ikke kan tilføje nye venner uden at dele alt med dem og man derfor straks selv skal ind og begrænse deres adgang til, hvor meget man ønsker at dele med dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gummidrengen skrev, for 8 timer siden:

Kan du være mere præcis? Mailen kommer fortsat hver dag.

Jeg kan se du stadig har aktive notifikationer for det indhold du følger på Eroguide.

Du er velkommen til at sende mig indholdet af mailen på en privat besked her på forum, så vil jeg kigge nærmere på det.

 

Int

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Internalizer skrev, den 3/29/2016 at 07:04:

Jeg kan se du stadig har aktive notifikationer for det indhold du følger på Eroguide.

Du er velkommen til at sende mig indholdet af mailen på en privat besked her på forum, så vil jeg kigge nærmere på det.

 

Int

Mange tak. Jeg afventer lige og ser, om ikke det går væk, når de tråde, der sendes "digest" vedrørende ikke længere skrives i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...