Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg lavede et drop in-besøg hos Dokkun (altså uden telefonbestilling). Blev vist ovenpå af "neutralt udseende" midaldrende kvinde. Tænkte hun kunne være god til at massere, for jeg havde en del infiltrationer - og så er det lige meget hvordan massøren ser ud. Men så kaldte hun ud i køkkenet efter en anden og ud kom en ret køn, ung, spinkel pige. Puha, "my lucky day," tænkte jeg og glemte helt det med infiltrationer.

Deres massagebrikse har hul til ansigtet så det meste af tiden så jeg ikke min massør. Var faktisk i tvivl om, om det var hende, for da jeg bestilte spurgte hun om jeg ville have "soft, medium or hard." Da jeg svarede "medium/hard" så hun lidt tvivlende ud, og jeg var usikker på om hun havde sendt en anden ind (hun var ikke i rummet mens jeg gjorde mig klar). Jeg så kun hendes fødder noget af tiden gennem hullet :) Til gengæld var massagen ikke særligt hård, men heller ikke rene "strygninger." Mine skuldre fik dog ikke nær så meget opmærksomhed som laveresiddende dele af min anatomi - uden at det gik over i ren pirring. 

Ved omvending fik jeg syn for sagn, og det var samme pige. Hun tilbød ekstra i form af hånd og afklædning - jeg nøjedes med hånden, og det kunne hun sandelig godt finde ud af. Topklasse. Spurgte om navnet, for hvis jeg får muligheden i Glostrup igen vil jeg klart prøve at booke hende. 700 i alt. Det kan jeg klart anbefale andre også at overveje, hvis man har lyst til en omgang "wellness."

Jeg ved ikke om man kan købe mere og er heller ikke så interesseret i det. Kunne dog måske fristes til b2b med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...