Hop til indhold
deerhunter

Kisha i Hvalsø

Recommended Posts

Guest WhoKnowsWhat
deerhunter skrev, for 5 timer siden:

Nogen der har prøvet dette stykke chokolade ? https://annoncelight.dk/showad/201903

Hun er lækker ud og holder til på Hovedgaden i Hvalsø; hvilket jo er noget nær landets mindst diskrete massage-sted ;-)

D

Ud frafra min erfaring med de ovenud lækre piger, som laver en profil de forskellige steder, så holder denne her vist ikke vand... 

Men, det er bare noget erfaringen herinde fra siger mig... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

WhoKnowsWhat - det er jo støj i forhold til den konkrete efterlysning.

Deerhunter - søg blot på "Kisha" og se, hvad der bliver berettet af dem, der faktisk har mødt hende.

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
Good Fun skrev, for 7 timer siden:

WhoKnowsWhat - det er jo støj i forhold til den konkrete efterlysning.

Deerhunter - søg blot på "Kisha" og se, hvad der bliver berettet af dem, der faktisk har mødt hende.

GF

Oh, store Good Fun, modtag mine dybeste undskyldninger... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeps, søgefunktionen gav nogle årgamle Kishaer - og en Svendborg-udgave. Derfor dette lønlige håb om at nogen måske havde friske erfaringer. Men må jo nok iklæde mig skæg og briller og begive mig i TThai-oasen efter den mørke skønhed :-)

D

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 2 timer siden:

Oh, store Good Fun, modtag mine dybeste undskyldninger... 

Giv hellere Deerhunter og Kisha (og andre interesserede) den undskyldning - hvis du altså mener det.

GF

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
deerhunter skrev, for 2 timer siden:

Jeps, søgefunktionen gav nogle årgamle Kishaer - og en Svendborg-udgave. Derfor dette lønlige håb om at nogen måske havde friske erfaringer. Men må jo nok iklæde mig skæg og briller og begive mig i Thai-oasen efter den mørke skønhed :-)

D

Deerhunter

Ja, anmeldelserne ser jo ret positive ud, så mon ikke det også i 2016 er umagen værd?

Giv gerne en melding om resultatet af din ekskursion :-).

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Good Fun skrev, den ‎25‎-‎03‎-‎2016 at 22:08:

Deerhunter

Ja, anmeldelserne ser jo ret positive ud, så mon ikke det også i 2016 er umagen værd?

Giv gerne en melding om resultatet af din ekskursion :-).

GF

Deerhunter.

Også jeg vil meget gerne høre om dine oplevelser i Hvalsø.8-)

Geo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
deerhunter skrev, den 25/3/2016 at 19:54:

jeps, søgefunktionen gav nogle årgamle Kishaer - og en Svendborg-udgave. Derfor dette lønlige håb om at nogen måske havde friske erfaringer. Men må jo nok iklæde mig skæg og briller og begive mig i TThai-oasen efter den mørke skønhed :-)

D

Deerhunter, gør lige dig selv den tjeneste og ring derned til først, og spørg efter hende.

Forklaring;

Jeg er selv en sucker for mørke piger og på et tidspunkt var den mørke skønhed annonceret og afbilledet på Hvalsø Thai Welness´EG annonce, og som jeg husker det var det kun en kort overgang at hun ville være der, godtnok er hendes annonce https://annoncelight.dk/showad/201903 redigeret senest igår, men hendes billeder er fjernet fra Hvalsø Thai Welness´EG annonce. Jeg kører der forbi 2-3 gange om ugen, og indtil for en måneds tid siden så jeg hende ofte sidde i sofaen, eller hun stod udenfor og røg.

Den seneste måneds tid har jeg kun set 1-2 thaipiger sidde i sofaen når jeg er kørt forbi. Det kan da sagtens være tilfældigheder, eller at hun måske har noget indgang fra bagsiden af. Det er kun ment som velment info til dig, og jeg har egentlig ikke rigtigt noget belæg for mit skriv, det er blot nogle iagttagelser jeg har gjort mig, netop fordi jeg selv tænder på mørke piger.

Good Luck

Hilsen Dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
WhoKnowsWhat skrev, for 15 minutter siden:

Jeg er da mere end villig til, at spendere en tur i det mørke Københavnstrup, hvis pigen altså findes for penge... Til Good Fun, og hans følge..!!

Og det er altså pigen her;  https://annoncelight.dk/showad/201903

 

 

 

Hun findes skam for real, og hvis det er i Hvalsø pigen befinder sig, så skal du lige lægge godt 50 km til i syd-vestlig retning fra Københavnstrup

Redigeret af dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Så gi'r jeg en tur i byen til Good Fun - og hans følge... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dråben skrev, for 8 timer siden:

Deerhunter, gør lige dig selv den tjeneste og ring derned til først, og spørg efter hende.

Forklaring;

Jeg er selv en sucker for mørke piger og på et tidspunkt var den mørke skønhed annonceret og afbilledet på Hvalsø Thai Welness´EG annonce, og som jeg husker det var det kun en kort overgang at hun ville være der, godtnok er hendes annonce https://annoncelight.dk/showad/201903 redigeret senest igår, men hendes billeder er fjernet fra Hvalsø Thai Welness´EG annonce. Jeg kører der forbi 2-3 gange om ugen, og indtil for en måneds tid siden så jeg hende ofte sidde i sofaen, eller hun stod udenfor og røg.

Den seneste måneds tid har jeg kun set 1-2 thaipiger sidde i sofaen når jeg er kørt forbi. Det kan da sagtens være tilfældigheder, eller at hun måske har noget indgang fra bagsiden af. Det er kun ment som velment info til dig, og jeg har egentlig ikke rigtigt noget belæg for mit skriv, det er blot nogle iagttagelser jeg har gjort mig, netop fordi jeg selv tænder på mørke piger.

Good Luck

Hilsen Dråben

Dråben.

Tak for god info - har du selv aflagt besøg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
geo skrev, den 1/4/2016 at 20:17:

Dråben.

Tak for god info - har du selv aflagt besøg?

Hej Geo, nej, jeg har ikke været på besøg i Hvalsø, kun lavet nogle iagttagelser8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En slags anmeldelse fra Hvalsø: øko-boller på den ene side og øko-bolleri på den anden side af torvet :-)

Øko-bageren har en lille cafe, hvorfra der er godt udsyn til "massage-grottens" indgangsparti. Under dagens besøg hos øko-bageren overhørte jeg cafe-gæsterne, der morede sig med at iagttage, hvem der gik ind og ud i det nærliggende lysthus. Så ikke engang for holdet tager jeg en tur - sorry.

D

ps: måske er det derfor, at øko-bageren kan overleve .........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
deerhunter skrev, for 3 minutter siden:

En slags anmeldelse fra Hvalsø: øko-boller på den ene side og øko-bolleri på den anden side af torvet :-)

Øko-bageren har en lille cafe, hvorfra der er godt udsyn til "massage-grottens" indgangsparti. Under dagens besøg hos øko-bageren overhørte jeg cafe-gæsterne, der morede sig med at iagttage, hvem der gik ind og ud i det nærliggende lysthus. Så ikke engang for holdet tager jeg en tur - sorry.

D

ps: måske er det derfor, at øko-bageren kan overleve .........

Økobageren lukker vel noget før end klinikken;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...