Hop til indhold
Goliath2.0

Lily og Sara

Recommended Posts

Måtte ofre mig og tage en for holdet :wink:  Og jeg prøvede hende den mørkhårede på billederne. 600 for 15 min. med sex/superfransk. 

Det er rent faktisk hende på billederne. Hvad der ikke ses på billederne er, at hun har et ret synligt stort ar langs sine bryster... men sprøde det er de sgu alligevel!!! Desværre måtte man stort set ikke røre ved de gode jader, og det var lidt et turn off for mig. Hun er ret smuk og lækker, men om det var kemi eller ej, fik jeg det indtryk, at hun nok ikke nyder at være GP, så det var lidt en blandet oplevelse og IKKE speciel sensuel. Mere maskinsexagtig desværre.

Hun sutter ok og er egentlig ret sød, men hun burde måske lave noget andet tror jeg. Igen kan det jo også bare være kemi, men jeg tvivler. Damn!!! skulle have taget Emma i stedet ;)

Der er jo nok at vælge imellem lige for tiden.

God jagt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Marcus

Tak for din opofrelse, rart med nogen af din slags. ;-)
Det du skriver ang. ar langs brysterne - mener du dermed de er kunstige? Og er de reelt så "kæmpe" som de ser ud til på billederne? Øv hvis man ikke må røre dem, de store bryster var en af grundene til at hun står på min "want to" liste. Måske man bare skulle droppe hende og gå videre til en af de andre.

Men ja, der er heldigvis så rigeligt med dejlige piger for tiden. Må se hvad der er i næste weekend.

God påske. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror sådan set brysterne er ægte nok, og at det tydelige ar må skyldes noget andet?? Men som sagt kunne man/jeg ikke rigtig komme i ordentlig nærkontakt med dem desværre. Hun holdt hele tiden hånden om dem, og direkte adspurgt sagde hun, at kunne IKKE lide, at man rørte dem. De er Kæmpe og lækre, og også en af grundene til at hun da Skulle prøves... havde set frem til at mæske mig i de gode jader :-D Så alt i alt ville jeg nok vælge en anden løsning. Men smuk og sød er hun nu alligevel... og som sagt, er det hende på billedene... måske med lidt Photoshop, eller venligt filter på?

Masser af god fisse og jader andre steder ;)

God restpåske og fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der røg hun desværre af mine liste. Bryster man ikke må røre, går sgu ikke. Ar under nipple plejer gerne at være operation. Mange kunstige bryster føles ret ægte efterhånden...

Ærgerligt at oplevelsen bærer præg af, at hun burde lave noget andet. Det er ikke sjovt for os gæster og et eller andet sted føles det lidt som at udnytte dem.

Øv! Hun så ellers pisse lækker ud :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...