Hop til indhold

Recommended Posts

Nå, nok på tide at jeg for indviet denne nye profil med en anmeldelse.

Traditionen tro plejer jeg at aflægge et besøg i påsken til et thai massage sted og denne gang blev det NN thai massage i Grønnegade Århus hvilket jeg må sige er nok blevet med ynglings sted at gå til. Dette er nu 4 gang jeg har været det, først gang da det lå nede på Trøjborg og nu 3. gang i Grønnegade. Og jeg har fået massage af 3 forskellige og den har altid været i 100% top.

 

Nå, men dagens visit viste sig at blive en dejlig pige ved navnet Lin på 35 år (ville skyde på at hun kun var 28) og jeg bestilte en times massage til 300 kr hvilket var rigtig god og tilpas hård lige de steder hvor det var nødvendigt. Ryggen fik især og det var dejligt. Hun spurgte godt nok indtil fra starten om jeg skulle have mere men da mit svar var kun måske (da jeg fortrækker at være godt afslappet og nyde en god massage inden der skal være noget af det frække) og da hun ikke snakkede så godt engelsk misforstod hun og holdte det hele professionelt.

Hun var glad for at bruge et håndklæde til det meste af massagen (og især på skinneben og fødder) og der var ingen straf af noget som helst (men igen det er måske fordi der var en misforståelse i kommunikationen)

 

Uheldigvis kom der 3 bavianer til stedet cirka 15 minutter efter jeg ankom og åbenbart så skulle de på skift ind til den ladyboy (skal dog siges at hun/han at giver den bedste massage jeg har fået til dato så anbefalet selvom om man ikke er til den slags)  som arbejdet stedet for en "happy ending" som en del af den gave (kunne forstille mig noget polterabend eller fødselsdag måske) de var der måske sammenlagt 20 minutter allesammen også smuttede de igen (eller blev smidt ud) men for helvede de larmede, snakkede højt og sms'er der tikkede ind på telefoner konstant. Ikke nemt at holde en sammentale i gang med en fest ude i rummet ved siden af.

 

cirka 5 minutter før bavianerne gik fik jeg at vide vi var færdig (cirka 40 mins) men da jeg ikke havde lyst til at gå ud imens de sad der spurgte jeg ind til lidt ekstra og kunne få alt på menuen (minus anal)  til den normale pris og selve detaljerne holder jeg for mig selv men vil bare sige hun ikke skuffer på nogen måde overhovedet. Heldigvis var de allesammen smuttet inden jeg forhold stedet (dog var døren indtil det andet rum stadig lukket så måske var de i gang der inde endnu men hans venner var væk)

 

 

Dette er uden tvivl blevet mit "nye" sted da kvaliteten 4 ud af 4 gange har været i top (har været nogle steder hvor man fik rigtig god service den første gang men gangen efter fik man bare den værste)

 

Massagen: 10/10 kan ikke gøres bedre og hvis den kan skal jeg have en ny skala.

Personalet: 8/10 de 3 personer jeg har set der nede ser rigtig flotte ud selv deres LB (jeg troede rent faktisk troede det var en pige først haha)

Stedet: 8/10 meget pænt men meget centralt i byen. Ikke så mange folk men man kan heller ikke rigtig skjule hvorfor man er der da der ikke er andet at lave.

 

Håber nogle af jer vil benytte stedet med respekt om omtanke da jeg gerne ser det sted bliver der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Underholdende anmeldelse, det må være lidt af en prøvelse når der kommer sådan et slæng ind. Der er blot en ting der undrer mig, nemlig at din massage er færdig efter 40 minutter når du har bestilt en time, normalt ville jeg mene at det trak en del fra, men måske har jeg misforstået det.

Mvh Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Normalt ja så vil jeg give dig fuldkommen ret at det ville trække ned når man leger med tiden.

Men der var virkelig ikke flere steder på kroppen hvor der ikke blev masseret i løbet af de 40 minutter og det var ikke fordi hun sprang noget over eller gik let over noget.  Hun gik virkelig til den og ikke noget med pause eller skulle gå frem og tilbage. Der blev derimod ikke brugt så meget olie og trykket hårdt de steder der var anspændt.

Skulle jeg have insisteret på de sidste 20 minutter hvad hun nok gjort det men jeg følte ikke der var en behov for mere nogen steder da hun lavede et godt stykke arbejde.

 

Men jeg kan godt følge dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...