Hop til indhold

Flensburg imorgen

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Skal en tur til Flensburg imorgen, og skulle i den forbindelse høre om der er noget der kan anbefales pt?

Har kigget lidt på p-club, men er lidt i tvivl om, om der ryges derinde - for har nemlig set billeder med en stor cigaret automat. Og hvis der bliver røget ( i andet end rygekabine), så er det no-go for mig. Hvad ligger priserne på derinde? Har set alt mellem 50 og 80 eur for korte seancer

Er der andre steder i Flensburg og omegn der er spændende? Når jeg skriver omegn mener jeg 10-15 minutters kørsel fra Padborg/Kruså grænsen. Så alt snak om noget længere sydpå er udelukket.

På forhånd tak :)

Skrevet

På P club ryges der, og deres priser er fra 50€ og opefter, det koster 25€ at komme ind i bar området og du får et klippekort du kan bruge der, men Husk mange € der, for alle ydelser koster ekstra, men smukke piger og hyggelig stemning.:grin:

Skrevet
  • Author
ratt skrev, for 6 minutter siden:

Prøv evt at tjekke denne side:

http://sexnord.net

Tak for det. Synes ikke lige at der var noget interessant på den, med kun 3 resultater.

Derfor håbede jeg på andre tips fra andre :)

Skrevet

Jeg kan varmt anbefale: http://www.fair-girls.de/Flensburg/1521 som jeg besøgte igår.

Karla som hun kalder sig er fra Moldova 26 år charmerende, taler godt tysk. Hun er slank og i mine øje meget smuk. Servicen er i top, jeg gik tilfreds derfra. Prisen er 130 € for en time, plus 20 € hvis det franske skal være uden kondom. 

Men det er med at være hurtig da hun kun er i Fl. til og med imorgen, og ikke ved om, eller hvornår hun kommer igen. Det er nødvendigt at ringe og bestille tid, da hun har mange kunder, flest danskere sagde hun ( radioen var også stillet ind på P3).

Du kan også se videre på http://www.fair-girls.de/index.php?t=city&os=0&having=2&city=Flensburg&count=100&order=ASC&sort=alias_name 

Redigeret af flensborgeren
tja

Skrevet

En lille afsporing, med henvisning til overskriften i tråden.

Flensborg er tokulturel, med et dansk mindretal på ca 18000 personer. 

Derfor en lille bøn. Vær sød at kalde byen Flensborg, da byen hedder dette på dansk.

Skrevet
denunge skrev, den 25/3/2016 at 18:25:

Tak for det. Synes ikke lige at der var noget interessant på den, med kun 3 resultater.

Derfor håbede jeg på andre tips fra andre :)

Hvis du scroller længere ned på sexnord kommer der betydeligt flere piger til syne. Medmindre du har sat meget snævre kriterier

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.