Hop til indhold

Recommended Posts

Så blev det min tur til og besøge Emma og blev ikke skuffet.

Valgte 45 min, da jeg var sikker på kanonen ikke holdt længe første gang, godt valg. Anden gang udeblev så, men det var ikke mangle på vilje fra Emma's side, hun var helt ked af det ikke kunne lade sig gøre. Det var helt okay, blev gennem kneppet til den store guldmedalje, så sidder med en dejlig ror i kroppen til og begynde weekenden :), en skam hun allerede Mandag tager til Kbh, men hun virkede oprigtigt med hun gerne ville tilbage.

Hun er utrolig sød og service minded som få, så som andre har skrevet, opfør jer ordenligt så hun kommer tilbage.

 

@emma_emmaThank you, for a good time, a really good fuck and hope to see you back on Fyn in the future, xoxo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HappyHarryhardon skrev, for 17 timer siden:

Valgte 45 min, da jeg var sikker på kanonen ikke holdt længe første gang, godt valg. Anden gang udeblev så, men det var ikke mangle på vilje fra Emma's side, hun var helt ked af det ikke kunne lade sig gøre. Det var helt okay, blev gennem kneppet til den store guldmedalje, så sidder med en dejlig ror i kroppen til og begynde weekenden :), en skam hun allerede Mandag tager til Kbh, men hun virkede oprigtigt med hun gerne ville tilbage.

Hun er utrolig sød og service minded som få, så som andre har skrevet, opfør jer ordenligt så hun kommer tilbage.

 

@emma_emmaThank you, for a good time, a really good fuck and hope to see you back on Fyn in the future, xoxo.

Så 30 min. er et "skud" og 45 min. er to "skud" ?

Emma - you can be really proud - everyone on this site that have met you only have glowing praise for you - and I am jealous of them :-D
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Emma er en af de sødeste og absolut den kønneste pige jeg har været sammen med. :wub:

Forhåbentlig kommer hun ikke til Odense for ofte, for så bliver jeg en fattig mand :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...