Hop til indhold
Jelon

Livingroom levererar

Recommended Posts

Besökte Düsseldorf med omnejd förra veckan. Min plan var att efter att flyget landat kl 13.00 besöka en privat tjej, nämligen tyska porraktrisen Lilllyfee squirt.

https://www.facebook.com/Lillyfee.Squirtttt
Därefter checka in på ett hotell nära Livingroom, tillbringa em och kväll där och sen dagen därpå åka till Bruggen och Golden Time. Sen köra till flygplatsen vid 18.00, hade skaffat hyrbil då jag tyckte det var smidigast.

Nåväl på väg till Lillyfee, på adressen hade hon uppgivit på nätet, så SMS:ar hon en ny adress och det var inte helt lätt att hitta en plats bland alla ringvägar runt DD och knappa en den nya adressen på GPS:en.
Jag fick helt enkelt ge upp planerna på att träffa denna tyska porrdrottning. Så det blev att köra mot Kaarst och LR en bit väster om Düsseldorf, anlände dit vid 5 tiden.

Livingroom ligger i en stor villa i ett industriområde, f.ö. granne med Saskia Farell GB club, hade vissa funderingar om att kika in där men det blev Livingroom direkt något jag inte ångrar. Eftersom det är första gången jag är här blir guidad runt av en fantastiskt söt thailändska; Lucky heter hon. Nu är det ju inte så mycket att visa runt rent storleksmässigt, ett stort L-format ”vardagsrum” med en stor bar längs väggen. Sen är det möblerat med soffor i övriga delen, inte så stort, men en väldigt atmosfär och god stämning. I nedervåningen finns en liten Kino, massage bänk och bastu samt omklädningsrum. Väldigt bra mat serverades
.
Kl 12 på natten serverades ett flertal olika pizzaslices och det smakade väldigt bra just då.
Mycket folk redan på em. och på kvällen blev det flera, hela tiden mest damer. Mellan 40 och 70 st. Måste säga att där var många 10 poängare. Där var en gemytlig atmosfär och på kvällen riktigt hög stämning med bl.a. lite spontan dans här och var. Tjejerna var aldrig påträngande, visst kom många och frågade om att besöka ett rum, men aldrig något tjat. Av de 6 damer jag träffade var det ingen som körde med något ”UPsell” i rummet. Priset på 50E för 30 min gällde. Alla tjejerna tungkysstes, erbjöd black kiss, blowjob utan. Det enda negativa var att ingen utom en erbjöd anal och då var det ”depends on” storleken. Vet inte om jag hade tur men alla tjejerna erbjöd en fanstatisk service.

Den första jag träffade var en lite petit dam som var med på allt. Har tyvärr glömt namnet, men tror det var Carmen. Fick en härlig orgasm då hon red mej. 7/10

Nästa dame som jag träffar är en ritigt snygg tysk korthårig blondin, och mycket trevlig och tilldragande. Har en del tatueringar men det stör mej inte. Stora härliga silikonbröst. Verkligen skön, levererar tungkyssar och tycker om att bli slickad både i fittan och det andra hålet också. Knullar i flera ställningar. Kan tänka mej en repris. Hon heter Janina. 9/10

Träffar sen Aida en liten Rumänsk/Italienska med en otroligt snygg kropp, stora bröst och verkligen tajt i kroppen. Hon ger mej allt vad man kan önska sig. Knull i flera ställningar, black kiss, kyssar. 8/10

Har en seans med rysk/moldaviska Lola. En välväxt blondin med härliga tuttar, väldigt het 8/10
Det har nu blivit ganska sent och jag blivit trött och kuken har fått sitt för idag. Då jag är på väg att gå dyker Lucky upp, thailändskan som visade mej runt på LR. Hon står där med ett bedårande leende och jag undrar var hon varit hela kvällen , hon har varit med en kund 3 timmar. Hon frågar om vi ska gå till ett rum och jag kan inte tacka nej.

Hon börjar med att ge en halvtimmes massage på ryggen som får sin avslutning med lite lätt prostatamassage. Sen sätter hon igång och suger min kuk, ända ner till roten. Sen har vi det skönaste sex jag upplevt på mycket länge. Det är häftigt att kolla vår akt i spegeln i taket, vilket för övrigt finns i varje rum.
Hon guppar upp och ned över min kuk som en liten groda. Det blev mycket kyssar och en otrolig GFE upplevelse.

Dags att dra till hotellet och jag lovar Lucky att komma nästa dag, vilket jag också gör,överger mina planer att åka till Golden Time då det nog skulle upplevas för stressigt, flyget skulle gå vid eftermiddagen.
Jag har alltså 90 minuters sex med Lucky igen, denna gånga utan den inledande massagen. Det är en verkligt sensuell upplevelse att älska med henne! 10/10

Innan jag lämnar LR hinner jag med en seans med Polska Annie, en väldigt pratglad och glad pige. Vi har en underbar halvtimme tillsammans . 9/10

Sammanfattning av LR:
En ganska liten club, men med en härlig stämning. Alla tjejer jag var med var väldigt serviceminded, ingen ägnade sig åt någon upselling. Hade jag beställt en halvtimme blev det också en halvtimme med kel och småprat efteråt.
Åker väldigt gärna tillbaka igen

 

__________________

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...