Hop til indhold
Gæst

Alt for få kunder i Århus.

Recommended Posts

Gæst

Sidste jeg fik massage var søndag.

Jeg spurgte til årsagen til alle havde lange åbnings tider. Kl. 9.00 til 21.00 hele ugen og en del også søndag.

Det var fordi der er for lidt besøgende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Í

Enra skrev, for 26 minutter siden:

Sidste jeg fik massage var søndag.

Jeg spurgte til årsagen til alle havde lange åbnings tider. Kl. 9.00 til 21.00 hele ugen og en del også søndag.

Det var fordi der er for lidt besøgende.

Ja det er så i hele den østlige del af Jylland, at de har for få kunder har hørt nogle klinikker i Horsens og Vejle max. Har en kunde om dagen, så er det at de at de prøver med lange åbningstider hver dag. Måske deres priser er ved at nå loftet og , og alt for mange klinikker i området.:wink:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis eksempelvis der er 3 piger på arbejde et sted så hænger det da ikke sammen med at der kun er én kunde om dagen.

Nogle steder er vel mere populære end andre og det hænger måske sammen med hvilken service der ydes for pengene. Men generelt er der sikkert for mange steder i forhold til antallet af kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flensborgeren

Nu kender jeg ikke så meget til thaistederne i Århus.

Men ifølge Yen i Vejle, har hun mange århusianske kunder, hvilket undrer hende, når der er så mange klinikker i Århus. Ten i Fredericia fortalte det samme, engang jeg var hos hende. 

Er det måske mere kvantitet end kvalitet, der for øjeblikket præger thaimassage markedet i Århus?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja kender det godt. Tidligere skulle jeg altid booke tid men for tiden dropper jeg bare ind da pigerne ikke har travlt.

Om det er priserne eller service der er problemet ved jeg ikke. Men kunderne bruger i hvert fald andre steder for tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er nok en af dem fra århus der mere eller mindre har fravalgt thai massagesteder. Jeg synes de seneste år - at kvalitet og service, og bare det at få en ordentlig massage har været nedadgående, så nu bruges spareskillingerne på noget andet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer det endelig bag på nogen? Og det er et spørgsmål både til bruger og dem som driver et Thai Massage sted.

 

Der er inden konkurrence på prisen I Århus (jo et par enkelte steder kan det svinger et par hunderen til den ene eller anden side, men det har måske et betydning for hvilken aldres pigerne har) men udover det er prisen fast. 600 for hj, 800 for bj og 1000 for full pakke.

Det betyder så at det eneste man kan konkurrerer på er service. Og 1000 kr for en full pakke hvor du står på gaden igen efter 40 minutter er ikke lige noget som for en til at komme tilbage.

 

For mange er 1000 kr næsten 2 ugers mad budget og hvis det man får bare er noget som handler om at rykke så hurtig i banditten og få dig ud af vagten igen. Jamen så kan man jo ligeså godt selv gøre det der hjemme og spare de penge.

Jeg ved ikke med jer, men hvis jeg skal smide 600, 800 eller 1000 kr så vil jeg da have noget for pengene (ikke at jeg siger det er for dyrt at gøre det som pigerne gør) da det er jo et "service" fag og hvis man ikke synes den service man får er god nok jamen så finder man en anden (og det er ligegyldigt om det er en håndværker der skal lave nyt tag eller en pige der skal give dig massage)

 

Ja det handler også meget om kemi mellem pigen og dig som kunde, men derfor må man jo godt prøve at gøre det til en god oplevelse for kunden på den ene eller anden måde, og hvis ikke jamen så må man forvente at denne kunde nok ikke vælger dig igen næste gang. (og ja det går begge veje da kunden også skal være med til at være modtageligt overfor den service man modtager) Og når man har fundet en massør som leverer det du forbinder med god service, så skal han nok komme tilbage hurtig igen og vælge dig hver gang (lige meget hvor ung hende den nye pige der kom sidste uge er)

 

Men god service på et massage sted er jo at man får en knald god massage! Det er i hvert fald det jeg kommer for i første omgang, og hvis den massage kan gøre mig afslappet jamen så er jeg også åben for mere.

 

Dansker er kendt for at gå langt for kvalitet, og hvis der er høj kvalitet hos en pige i Fredericia eller Vejle jamen så skal folk nok kører efter det.

Jeg har da selv smuttet til Horsens engang og har overvejet i lang tid et smut til Randers for at se på hende Kat eller hvad hun nu hedder da der har været gode (og dårlige) anmeldeler af hende.

 

 

Kort resume: Hvis i kører ens priser så levere en højre kvalitet eller tilbyd andet service som ikke bliver tilbudt andet sted. (body2body, anal, blow uden gummi, prostata massage, nuru-gel massage, ekstra tid, gratis hjemmelavet mad eller en bøn til Budda, hvad ved jeg)

Del dette indlæg


Link til indlæg
flensborgeren skrev, for 8 timer siden:

Nu kender jeg ikke så meget til thaistederne i Århus.

Men ifølge Yen i Vejle, har hun mange århusianske kunder, hvilket undrer hende, når der er så mange klinikker i Århus. Ten i Fredericia fortalte det samme, engang jeg var hos hende. 

Er det måske mere kvantitet end kvalitet, der for øjeblikket præger thaimassage markedet i Århus?

Morning

jeps der er mere kvantitet i Aarhus 

Ten er gammel Aarhuspige så man forfølger bare noget dejligt. 

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
Den Lange skrev, for 11 timer siden:

Hvis eksempelvis der er 3 piger på arbejde et sted så hænger det da ikke sammen med at der kun er én kunde om dagen.

Nogle steder er vel mere populære end andre og det hænger måske sammen med hvilken service der ydes for pengene. Men generelt er der sikkert for mange steder i forhold til antallet af kunder.

Hvem siger at der er 3 piger på vagt og en kunde ?? .men det generelle billede er at der er for få kunder til antallet af klinikker, efter flere ejers eget udsagn her i østjylland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani

Jeg har helt droppet thai-massage i Århus - de snyder med tiden - kvaliteten er for dårlig - og når man er

pensionist og gerne vil "investere" kr. 1000 i en fuld-pakke, vil man også ha' noget for pengene og ikke

stå på gaden efter 40 og tænke - det kunne jeg ligeså godt selv ha' gjort med min højre hånd .... ta'

Jer sammen i Århus ... kører gerne adskilligge KM for at få kvalitet for pengene ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kintamani skrev, for 3 timer siden:

Jeg har helt droppet thai-massage i Århus - de snyder med tiden - kvaliteten er for dårlig - og når man er

pensionist og gerne vil "investere" kr. 1000 i en fuld-pakke, vil man også ha' noget for pengene og ikke

stå på gaden efter 40 og tænke - det kunne jeg ligeså godt selv ha' gjort med min højre hånd .... ta'

Jer sammen i Århus ... kører gerne adskilligge KM for at få kvalitet for pengene ....

Ah... nu skal man jo ikke generalisere over alle de mange thaisteder der er i Aarhus. Nu kender jeg dig ikke, så undskyld på forhånd da det ikke er ondt ment, men det kan jo være at problemet er dig, og ikke dem. Bortset fra det så er jeg enig i, at kvaliteten i Aarhus er dalet, og det kan sagtens være skyld i, at klinikkerne ikke længere får de samme besøgstal. Jeg selv har været på 'pause' i ca et år nu, fordi jeg synes udvalget i Arhus er blevet for ringe. For mange muttere, og alt for få yngre og kønne massøser , som samtidigt gerne skulle kunne give bare LIDT af en anstændig massage...!  Det gør mig sikkert kræsen, men bruger man penge i dag, vil man jo gerne have noget for de penge, ikke ?!  Men mht. til din generalisering - da jeg for et år siden KOM jævnligt på thaistederne, synes jeg det var MEGET forskelligt om tiden gik fuldt ud eller ej. Afhængig af kemien med pigen kunne en times aftalt med det hele vare alt fra 40 minutter til 1½ time. Det sidste oplevede jeg fx med Naam i Hedemannsgade op til flere gange...!  Kemi er alt - både set fra vores side og fra deres ! :-)

Ha' en god påske !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Mange steder i Århus er det de noget ældre thaipiger man møder og så er det for mig lidt op ad bakke fra starten af. 

For en del år siden var Hedemannsgade stedet hvis man var til god massage af flotte unge piger men det er længe siden. Måske Winner massage har overtaget, jeg lurer lidt på at tage derop :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aros skrev, for 48 minutter siden:

Mange steder i Århus er det de noget ældre thaipiger man møder og så er det for mig lidt op ad bakke fra starten af. 

For en del år siden var Hedemannsgade stedet hvis man var til god massage af flotte unge piger men det er længe siden. Måske Winner massage har overtaget, jeg lurer lidt på at tage derop :)

 

Hej Aros

Ja det kan du rolig gøre, de har kun søde og smukke piger :) 

men ring lige inden, ku jo ske de havde lukket  i dag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 15 timer siden:

Mange steder i Århus er det de noget ældre thaipiger man møder og så er det for mig lidt op ad bakke fra starten af. 

For en del år siden var Hedemannsgade stedet hvis man var til god massage af flotte unge piger men det er længe siden. Måske Winner massage har overtaget, jeg lurer lidt på at tage derop :)

 

Jeps, det virker til, at Hedemannsgade "overspillede sin hånd" (pun intended ;-) ) og hævede priserne til et niveau hvor kvaliteten til sidst ikke helt kunne følge med.

Mere unikt var stedet og pigerne ikke til sidst, og konkurrencen i Århus er hård. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DirtyBeast

Jeg er også en af dem, som helt har droppet thai miljøet i Århus og ikke besøgt en klinik i længere tid nu.

Det er min opfattelse, at thai stederne i Århus generelt ikke giver en tilfredsstillende service. På det sidste af mine besøg, som også blev den berømte dråbe, oplevede jeg endda at få tildelt en gammel, udslidt mutter, selvom der var en ung og flot thai kvinde til stede i lokalet. Det opfatter jeg som en form for foragt for kunden. Nej, tak. Og så ligefrem betale for det?? Haha...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt pudsigt med denne tråd ...

Thaierne vil gerne tjene penge - mange penge - så stort set lige meget hvor mange kunder de har, så vil de beklage sig over at der er for få ... en anden ting er jo at der altid er et dyk i antallet af besøgende i starten af året hvor folk ikke har så mange penge ovenpå julen og alle de store regninger der forfalder i januar ...

Lige så lang tid som jeg husker har denne debat været oppe at vende med jævne mellemrum, måske ikke så meget med de manglende kunder - men på mange af stederne har jeg hørt den klagesang lige så langt tilbage som jeg husker ... men debatten om den faldende/svingende kvalitet har kørt med mellemrum på diverse fora lige så længe som jeg husker. En ting I kan være helt sikker på er at hvis 'mutter' ikke tjener penge på et sted så bliver pigerne skiftet ud og hjælper det ikke, så bliver stedet lukket. Det er klart at de vilkår som særligt thaistederne opererer under gør at der ofte vil være en ret svingende kvalitet. Når der via telefonen eller nettet laves aftaler med en ny pige der sidder hjemme i Thailand, så er det sgu svært at sikre sig at hun både kan massere og det efterfølgende på en tilfredsstillende måde - og det er jo trods alt begrænset hvor meget massage en pige kan nå at lære inden hun bliver kastet ud i det, hvis hun ikke kan det hjemmefra. Vi skal jo som kunder også huske at vi ofte ligger som vi selv har redt. De piger der kommer hertil er jo oftest nogle der har de egenskaber der efterspørges af flest kunder ...

Der er kun en overordnet tendens som jeg har bemærket siden jeg begyndte at besøge thaistederne. Det er at der er en tendens til at de helt unge piger (under 25) er væk.


@DirtyBeast - nu nævner du det med at du fik en gammel udslidt mutter selv om der var en ung og flot kvinde til stede. Tillad mig at spørge hvor gammel du selv er? Hvis du selv er godt oppe i årene, så kan det være at der er en aftale pigerne imellem om at fordele kunderne lidt i forhold til alder, såfremt kunden ikke specifikt har efterspurgt den givne pige. Det kan også være at pågældende pige lige har været inde med en kunde før du kom og der er en aftale om at de bare skiftes til at gå ind, for at det ikke kun er den ene der får noget at lave. Den unge pige kan måske også have haft en aftale med en anden kunde senere og derfor ikke have haft tid til at betjene dig ...

Og nogle gange når jeg læser anmeldelserne herinde og ser hvordan nogle beskriver sig selv som nogle helvedes karle og nogle hvordan de nærmest bare har fået lov til alt til en pris langt under det andre (stam-)kunder giver, så kan jeg jo ikke lade være med at tænke om disse personer bare har troet at det var et tag selv-bord og at de har overskredet pigens grænser, og har det så endda knebet med at få de aftalte penge fra fyren, så kan jeg jo godt forstå nogle får en dårlig behandling og at pigerne gerne bare vil have dem ud af døren i en fart ... og jo, der findes sgu også de piger som bare forsøger at få det overstået hurtigst muligt så de kan tjene deres penge nemmest muligt, men min erfaring er sgu at der er langt imellem dem ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DirtyBeast
møgsvinet skrev, for 3 timer siden:



@DirtyBeast - nu nævner du det med at du fik en gammel udslidt mutter selv om der var en ung og flot kvinde til stede. Tillad mig at spørge hvor gammel du selv er? Hvis du selv er godt oppe i årene, så kan det være at der er en aftale pigerne imellem om at fordele kunderne lidt i forhold til alder, såfremt kunden ikke specifikt har efterspurgt den givne pige. Det kan også være at pågældende pige lige har været inde med en kunde før du kom og der er en aftale om at de bare skiftes til at gå ind, for at det ikke kun er den ene der får noget at lave. Den unge pige kan måske også have haft en aftale med en anden kunde senere og derfor ikke have haft tid til at betjene dig ...

Og nogle gange når jeg læser anmeldelserne herinde og ser hvordan nogle beskriver sig selv som nogle helvedes karle og nogle hvordan de nærmest bare har fået lov til alt til en pris langt under det andre (stam-)kunder giver, så kan jeg jo ikke lade være med at tænke om disse personer bare har troet at det var et tag selv-bord og at de har overskredet pigens grænser, og har det så endda knebet med at få de aftalte penge fra fyren, så kan jeg jo godt forstå nogle får en dårlig behandling og at pigerne gerne bare vil have dem ud af døren i en fart ... og jo, der findes sgu også de piger som bare forsøger at få det overstået hurtigst muligt så de kan tjene deres penge nemmest muligt, men min erfaring er sgu at der er langt imellem dem ...

Det var godt nok en del formodninger og forhåndsantagelser, du der fik gjort dig. Nuvel. Jeg er ikke fyldt 40 endnu. Jeg tror heller ikke, jeg er "en helvedes karl" og møder altid velsoigneret op og med godt humør og pli uden at presse eller overskride nogen grænser. Tværtimod føler jeg faktisk, at mine grænser gentagne gange er blevet overtrådt i og med, at det for størstedelen de seneste år har været ældre thaier, der har stået for massagen (kræver IKKE, de skal være under 25, bare ikke 40+), at de har snydt med tiden (nogle gange ret groft), ikke giver tilfredsstillende massage etc. Ja, må være ærlig og sige, at jeg idag føler en vis lede overfor miljøet grundet de mange dårlige oplevelser.

Derfor har det også været nemt for mig at vælge det fra (dog efter en del tilløb - simpelthen vanens magt). Det er bestemt IKKE min erfaring, at der er langt imellem tidssnyderne og de piger, der bare vil have det overstået hurtigst muligt. Tror simpelthen bare, at ti-øren endelig faldt for mig. Og ja, det er på en måde store ord, som jeg ved nok vil provokere nogle (mange?) herinde. Men jeg står ved dem - ikke mindst med min beslutning om ikke at besøge thai miljøet mere. Og eftersom jeg ikke har yderligere at sige i denne sag, er dette min sidste kommentar i denne tråd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DirtyBeast skrev, for 1 time siden:

Det var godt nok en del formodninger og forhåndsantagelser, du der fik gjort dig. Nuvel. Jeg er ikke fyldt 40 endnu. Jeg tror heller ikke, jeg er "en helvedes karl" og møder altid velsoigneret op og med godt humør og pli uden at presse eller overskride nogen grænser. Tværtimod føler jeg faktisk, at mine grænser gentagne gange er blevet overtrådt i og med, at det for størstedelen de seneste år har været ældre thaier, der har stået for massagen (kræver IKKE, de skal være under 25, bare ikke 40+), at de har snydt med tiden (nogle gange ret groft), ikke giver tilfredsstillende massage etc. Ja, må være ærlig og sige, at jeg idag føler en vis lede overfor miljøet grundet de mange dårlige oplevelser.

Derfor har det også været nemt for mig at vælge det fra (dog efter en del tilløb - simpelthen vanens magt). Det er bestemt IKKE min erfaring, at der er langt imellem tidssnyderne og de piger, der bare vil have det overstået hurtigst muligt. Tror simpelthen bare, at ti-øren endelig faldt for mig. Og ja, det er på en måde store ord, som jeg ved nok vil provokere nogle (mange?) herinde. Men jeg står ved dem - ikke mindst med min beslutning om ikke at besøge thai miljøet mere. Og eftersom jeg ikke har yderligere at sige i denne sag, er dette min sidste kommentar i denne tråd.

 

Jeg mener nu ikke jeg har gjort mig nogle formodninger eller forhåndsindtagelser - jeg spurgte blot til din alder og nævnte blandt flere mulige årsager et enkelt hvor jeg starter med at skrive 'hvis ...' - at du så tager mine efterfølgende generelle betragtninger personligt kan jeg jo ligesom ikke rigtigt tage mig af ... jeg konstaterede blot hvordan min oplevelse af miljøet er både blandt thaierne og blandt nogle af brugerne herinde ...
Det er helt fint at du har truffet den beslutning du har. Det hverken kan eller vil jeg forsøge at ændre på, men held og lykke ude blandt de andre piger. Jeg håber du får en bedre oplevelse hos dem så ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enra skrev, for 23 timer siden:

Vi prøver igen en anden gang.

Prøver hvad.?

Du skriver i en anden tråd at det er det totale modsatte. 

Kan du blive enig med dig selv om hvad du mener?;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Legacy of Pinkeye skrev, den 24/3/2016 at 08:23:

Kort resume: Hvis i kører ens priser så levere en højre kvalitet eller tilbyd andet service som ikke bliver tilbudt andet sted. (body2body, anal, blow uden gummi, prostata massage, nuru-gel massage, ekstra tid, gratis hjemmelavet mad eller en bøn til Budda, hvad ved jeg)

Jeg har tit tænkt på hvorfor de skal alle bo i Århus centrum. Det var da mere smart om de lavede en butik i Ebeltoft eller Grenå hvor der måske var nogle andre kunder og en del turister. Ved at have en klinik i sådan en by var det jo også nemmere for os der godt kan lide thai  massage lige, at "kører en tur"  ;-) når man var på camping eller i sommerhus.

Med alle dem som studerer markedsøkonomi og branding må det da var et emne som kunne være sjovt at arbejde med. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
GMB skrev, den 24/3/2016 at 06:57:

Jeg er nok en af dem fra århus der mere eller mindre har fravalgt thai massagesteder. Jeg synes de seneste år - at kvalitet og service, og bare det at få en ordentlig massage har været nedadgående, så nu bruges spareskillingerne på noget andet 

Ditto her - holder dog øje med eventuelle sol-stråle historier i det århusianske.

Indtil får den fuldt skrald i Flat rate og FKK afdelingen syd for grænsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...