Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Æregeligt

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

jeg har i set stykke tid tænk at besøge en voksen kvinde, en milf har gået og skrantet lidt med forkølelse der kunne gå bege veje, nu fik jeg guirlander i næsen og rød hals så jeg valgte at lad være med at opsøge Milfen, er det ok at besøge en sb/GP/milf med forkølelse og er det ok som GP SB at være forkølet på job?

BH Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej,det er da ikke god stil af nogle af partnerne,måske hvis uden kys og afspritning af hænder,har selv aflyst besøg grundet forkølelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Har nu ikke bestilt tid eller lavet aftaler det er mere sådan rent principielt..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er man forkølet så holder man sig væk eller aflyser en aftale , du har vel ikke tænkt dig at smitte pigen eller andre med Influenza.

Det vil være uapceptabel og skidt stil at gøre folk syge...

 

 En god ven af glædespiger     

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Jeg ville aflyse til enhver tid, hvis jeg var blevet syg, men jeg har nu også prøvet at få et gevaldigt møgfald af den grund. Det ændrer dog ikke på, at jeg ikke har lyst til at smitte nogen med noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SuStudine

Altså nu er det at være Sugarbabe ikke et job. 

Men nej, jeg ville også aflyse med alle kunder hvis jeg var forkølet, og har også førhen gjort det. Sikkerhed frem for alt. Altså som GP.

Redigeret af SuStudine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 3 timer siden:

jeg har i set stykke tid tænk at besøge en voksen kvinde, en milf har gået og skrantet lidt med forkølelse der kunne gå bege veje, nu fik jeg guirlander i næsen og rød hals så jeg valgte at lad være med at opsøge Milfen, er det ok at besøge en sb/GP/milf med forkølelse og er det ok som GP SB at være forkølet på job?

BH Alko

Vent til du rask min ven. Det god stil :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er ikke okay at besøge en GP eller som GP at tage imod en gæst hvis man er syg. Jeg er gået igen fra at møde, da pigen snøftede og hostede. Hun blev lidt sur, men jeg har bare mit helbred øverst på min prioteringsliste. 

Angående at spritte hænder, så hjælper sprit ikke på Virus, så som influenza. Sprit virker kun bakterier.

Så lad vær med at tage nogle chancer. Hvil dig og drik rigeligt med væske. God bedring

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gorm skrev, for 22 minutter siden:

Hvad får man i øvrigt selv ud af det, hvis man er snottet, forkølet eller influenzaramt?

 

Altså, lidt friktion er da stadig rart selvom næsen løber. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Men vil det være rart at få forkølet kusse af et besøg :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...