Hop til indhold
Hulbror

Chanel, Jenysis, Tahila og Julie

Recommended Posts

Var nu ikke i humør til at logge ind og skrive i dag, men synes TS delen her i forum er lidt sløj (Ikke en anklage mod nogen, og jeg bør jo tydeligvis også tage mig sammen selv.) Og så tænker jeg det er en god ide at byde de flotte som kommer og prøver København af en god velkomst så de gider komme igen en anden gang.

 

Har altid knaldet damer, massere af dem og det er fint, jeg kan ikke forklare hvad der har fået mig til at prøve det her af og så gentagende gange, bedre end således: Jeg blev nysgerrig efter at have set div. film på nettet, og så kan de være flottere end de lækreste damer.

 

Billederne til alle fire piger på shemalewiki er ægte, de taler alle rigtig godt engelsk og til info har jeg ikke så mange oplysninger om deres pikke, det har ikke den store interesse for mig, men kan da oplyse at jeg synes de fire jeg har mødt her er ca. samme størrelse, jeg selv er ret stor og aner ærlig talt ikke om de er små eller normale, det er ikke ofte jeg ser en stiv pik ud over i film hvor de ofte ser større ud end mig, men det er nok ikke et retvisende billede...

 

Tahila Ferrari - http://www.shemalewiki.com/?type=page&id=859&itemid=5532&lan=en-GB : Mødte jeg i sidste kvartal af 2015, måske november og er den kedeligste oplevelse af de fire.

Hun er ret smuk, jeg var der 30 minutter og blev for første gang knaldet, det var ikke rart og synes ikke hun tog sig godt af at det var min føste gang, selv om jeg havde forklaret hende det... Jeg gik derfra og kunne ikke se grund til at besøge en TS igen...

Allround karakter: 4/10

 

Jenni Luv - Jenysis (Jenysisnow.com flot video) - http://www.shemalewiki.com/?type=page&id=859&itemid=7132&lan=en-GB : Januar 2016, sammen med Chanel Star, de flotteste piger jeg har set...

Bedst som jeg troede det var slut med TS faldt jeg over Jenysis og kunne ikke modstå, mest af alt fordi hun var smukkere end noget andet. Vi blev enige om 45 min. og at vi skulle knalde hinanden, men det blev til 45 min fantastisk sex hvor jeg knaldede hende hele tiden og hun sørgede for at jeg ikke kom, når jeg var tæt på skiftede vi stilling og satte farten lidt ned, ingen tvivl om at hun nød det, til slut kom jeg så, og efterfølgende ville hun også gerne komme hvilket hun ikke behøvede for min skyld, men hun ville rigtig gerne så det var naturligvis en fornøjelse for mig. 

Allround karakter: 11/10 - Ja en tur jeg aldrig vil glemme, 11 af 10 mulige :-)  (Jeg nåede desværre kun at besøge hende en gang da hun var væk hurtigt igen, om der ikke var kunder nok eller om det var planlagt til kort besøg aner jeg ikke.)

 

Julie Bach - http://www.shemalewiki.com/?type=page&id=859&itemid=1518&lan=en-GB : Februar 2016

Her mødte jeg også en smuk pige, men desværre var der et eller andet i det visuelle som ikke gjorde det helt perfekt for mig, men stadig ret flot, når det så er sagt var hun den mest servicemindede jeg har mødt, vi aftalte 30 minutter, jeg var fast besluttet på at prøve at blive knaldet en gang mere efter min dårlige oplevelse med Tahila, Julie tog sig god tid og efter div forspil med frit valg varmede hun mig op med en finger, to fingre og så skiftede hun til pikken, det var ok, jeg er klart større tilhænger af at være den aktive, men måske der skal en strap-on med i næste forhold jeg kommer i bare for krydderiets skyld :-D Efter lidt stoppede jeg hende og ville ordne hende, det fik jeg lov til et stykke tid men hun havde problemer med at tage mig og bad til sidst om at jeg trak mig ud og vi afsluttede med hånden, det gik og alt i alt var det fint, jeg kan jo ikke brokke mig over at hun ikke vil knaldes når det gør ondt, så fair nok.

Allround karakter: 7/10 (Klar anbefaling til første gangs som vil knaldes)

 

Chanel Star - http://www.shemalewiki.com/?type=page&id=859&itemid=7530&refid=859 : Marts 2016, sammen med Jenysis, de flotteste piger jeg har set.

Blev mødt at den dejligste smilende gudinde, hvordan Chanel og Jenysis kan være smukkere end alle de andre skabninger på jorden er mig en gåde, men det er de (Altså i min optik), jeg var allerede forelsket i hendes billeder og blev slet ikke skuffet da jeg så hende. Om muligt blev hun endnu mere smilende og glad da hun så mig nøgen, aftalen var 30 minutter og jeg var ikke helt klar over hvad der skulle ske i de 30 minutter men tiden skulle jo nok gå. Det primære for mig var at knalde hende og tilfredsstille hende da jeg tænder på at give tilfredsstillelse, og det må man sige skete, hun var helt vild med at blive knaldet, det var svært at holde igen og jeg kom også lidt hurtigere end jeg ønskede, men det kan være så svært at finde ud af hvor lang tid man har igen, og duer heller ikke at stoppe op og kigge på ur, da jeg kom ville hun have mere, men det kan jeg ikke, skal bruge mindst 10 minutters pause og så lang tid var der ikke igen, så det blev lidt kæleri og snak.

Allround karakter: 11/10 - (ja jeg ved godt jeg ødelægger mit eget karakter system, men hun er altså også helt perfekt!)

 

Hvorfor skriver jeg så på en dag hvor jeg ikke gider skrive? Det er meget simpelt, Skulle Jenysis komme tilbage en dag, så skal hun besøges så meget at hun flytter til København permanent!!! Men jeg tvivler på at hun kommer igen, dog har vi chancen for at give Chanel et godt indtryk af os, hun holder normalt til i Berlin, sagde hun i hvert fald, og hun sagde at hun tager tilbage i næste uge, om det er er på mandag eller om 10 dage, det må tiden vise... Jeg kan kun anbefale jer at besøge hende og lade hende opleve at vi er de skønneste kunder hun kan ønske sig, hvis omkostningerne var det halve ville jeg besøge hende dagligt de sidste dage hun er her! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...