Hop til indhold

Gode piger i Horsens området ?

Featured Replies

Skrevet

Hej

Kender nogen nogle glædes piger i Horsens området? 

Skrevet

Den smukke Trine Tease er sjældent i Horsens. Hende kan jeg klart anbefale. 

Milfine skulle også være et dejligt bekendtskab, har min første gang tilgode. Men det kommer

Isabella37 er positivt anmeldt herinde, har dig ikke selv besøgt hende. 

Ellers er det virkelig tyndt fortiden, udenlandske piger som viser sig gang på gang er fake med billeder og ydelser. 

Skrevet

Isabella er fantastisk, smuk indlevende og skide sød. Hin snakket dog en del inden og efter agten, stedet er lidt svært at finde og medbring selv glide middel da hun godt kan blive lidt tør..

skal set være GP for ellers er der et par thaisteder der kan være interessante..

go fornøjelse..

mvh El Pipo

Skrevet

Synes faktisk at det er vildt at der stort set ikke er nogle steder i Horsens det er trods alt en stor by .

Skrevet
Kongen8700 skrev, for 52 minutter siden:

Synes faktisk at det er vildt at der stort set ikke er nogle steder i Horsens det er trods alt en stor by .

Ja det er godt nok død.

Skrevet
Energy skrev, den 24/3/2016 at 14:52:

Den smukke Trine Tease er sjældent i Horsens. Hende kan jeg klart anbefale. 

Milfine skulle også være et dejligt bekendtskab, har min første gang tilgode. Men det kommer

Isabella37 er positivt anmeldt herinde, har dig ikke selv besøgt hende. 

Ellers er det virkelig tyndt fortiden, udenlandske piger som viser sig gang på gang er fake med billeder og ydelser. 

Trina Tease har jeg hørt meget dårligt om . Noget med photoshoppede billeder der ikke svarer til virkeligheden.

Hvad passer?

Skrevet

Det er hende på billederne. Der er ikke brugt noget Photoshop. Jeg har besøgt hende 4-5 gange. Du er vild lækker in person

Skrevet
Energy skrev, den Friday, March 25, 2016 at 08:16:

Det er hende på billederne. Der er ikke brugt noget Photoshop. Jeg har besøgt hende 4-5 gange. Du er vild lækker in person

Trine Tease's billeder er nogle  af de mest Photoshoppede billeder, jeg har set. Men ellers er hun sød nok. 

Skrevet
Konsulen skrev, for 34 minutter siden:

Trine Tease's billeder er nogle  af de mest Photoshoppede billeder, jeg har set. Men ellers er hun sød nok. 

Helt enig...vil gå så langt at sige at hendes billeder slet ikke er retningsvisende :smile:

Men ja....byen er temmelig tyndt besat af piger, om det myndighedene/politiet der gør det svært hhhmmmm :wink:

Redigeret af Grækeren

Skrevet

Kan jeg ikke forstå i siger. Selvfølig er man "dullet" helt op på billeder og ikke så meget på en alm hverdag. Trine er pisse lækker de gange jeg har besøgt hende og vil sige at de ligner og man ikke bliver skuffet

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.