Hop til indhold

Recommended Posts

var på besøg hos Aoy Nuad storegade114 det var en god oplevelse bestilte massage og body to body en time hun er god til massage var nøgen under massagen var meget berørings venlig og kærlig med kys og kram pæn pige som var med på lidt af hvert.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej sønderjyde, tak for anmeldelsen, interessant nå der er nye steder på de kanter, men desværre ikke så meget at gå efter hvis man vil besøge dem.  Findes et link? Alternativt et tlf nummer. Jeg prøvede at Google men der kom ikke noget op. Så selv åbningstiden er ukendt. Hvad måtte du slippe for en time?

mvh Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dr X skrev, for 47 minutter siden:

Hej sønderjyde, tak for anmeldelsen, interessant nå der er nye steder på de kanter, men desværre ikke så meget at gå efter hvis man vil besøge dem.  Findes et link? Alternativt et tlf nummer. Jeg prøvede at Google men der kom ikke noget op. Så selv åbningstiden er ukendt. Hvad måtte du slippe for en time?

mvh Dr X

52704587 er nummeret der er ingen hjemmeside jeg gav 800 kr man kan også få fuld pakke ved ikke hvad prisen er, kun massage 300kr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for det, jeg kommer formodentlig til området indenfor de næste uger, så prøver jeg at tage kontakt til dem. Mvh Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Godt med lidt nyt fra Esbjerg. Hvordan var pigen på stedet, tænker her på kropsbygning osv?

ollie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sønderjyde, hvad er foskellen på det du bestilte til kr. 800 og fuld pakke? generelt, hvad er der med når der bestilles b2b, hvad må man, må man ikke? nogen der har erfaring med b2b andre steder i esbjerg, eller bare handjob hvor det er tilladt at røre bryster?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Efter at have læst Sønderjyde´s anmeldelse forleden, så tog jeg forbi igår formiddags. Blev mødt af en lille moden thai dame, som var meget imødekommende. Hun fortalte at hun var ejerens veninde og at hun hjalp til I ny og næ. Hun havde vist kun arbejdet torsdag og så igen igår, i denne uge. Fik smidt tøjet og lagt mig på madrassen på gulvet, og så gik hun igang med lidt trykken og lidt olieplaskeri, total uden evner I massage. 10 min efter start spurgte hun om jeg ville have ekstra, hvortil jeg spurgte om hvad hun tilbød, hvorefter hun blev forlegen og grinte lidt dog uden at svare. Jeg spurget ind til B2B, hvilket hun ikke anede hvad var, så jeg måtte forklare hende det. Det ville hun gøre for 600, så jeg tænkte at såfremt jeg skulle have noget ud af den intetsigende massage, så måtte hun af med tøjet. Som sagt så gjort, men så snart tøjet var smidt, så satte hun sig ned og tog et håndklæde henover skødet og fortsatte "massagen", så tænkte jeg at det vist var bedst at vælge fuld pakke og komme ud af døren igen, og den fik jeg til 800kr hvilket dog ikke indebar fransk, men hun var til gengæld dejlig våd og stram. Kommer ikke igen!

ollie  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HornyFyr25

Så alt i alt gav du altså 800 for massage + sjov Ollie? Ærgeligt det var en dårlig oplevelse når prisen ellers var rimelig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen

Jeg var på adressen sidste uge, og fik en dejlig time sammen med en lille nips :) - som havde en dejlig krop :P

Jeg fik en ganske OK massage og lækker sex med bj, sex i flere stillinger og stor ihærdighed for at jeg skulle få en god oplevelse.

Jeg kommer gerne igen, når der er 1000 kr. seddel tilovers

  

 

Redigeret af Genboen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Genboen skrev, for 3 timer siden:

Jeg var på adressen sidste uge, og fik en dejlig time sammen med en lille nips :) - som havde en dejlig krop :P

Jeg fik en ganske OK massage og lækker sex med bj, sex i flere stillinger og stor ihærdighed for at jeg skulle få en god oplevelse.

Jeg kommer gerne igen, når der er 1000 kr. seddel tilovers

  

 

Du skriver en lille nips - hvad alders gruppe er det i din optik - har aldrig set andre der er under ca 40 

vectra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen
kingo40 skrev, for 5 timer siden:

det er da lidt pussigt at det kun er folk som er helt nye her inde som har en god oplevelse på stedet bare en tanke

Kingo, du har fuldstændig ret i din betragtning, at det er pudsigt - men jeg valgte altså at lave profil herinde fordi jeg havde en ganske anderledes oplevelse end den Gæst beskriver, og hvorfor er det lige at hans oplevelse skal stå ukommenteret når jeg har haft et par dejlige oplevelser efterfølgende? :)

Jeg har nydt godt af skriverierne herinde adskillige gange - så for mig er det som en "pay-back" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen
Vectra skrev, for 2 timer siden:

Du skriver en lille nips - hvad alders gruppe er det i din optik - har aldrig set andre der er under ca 40 

Vectra

 

Jeg tror heller ikke at pågældende er under 40 - men de asiatiske kvinder kan være svært at sætte alder på. :)

Men en dejlig krop :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Genboen skrev, den 2. maj 2016 at 18:56:

Kingo, du har fuldstændig ret i din betragtning, at det er pudsigt - men jeg valgte altså at lave profil herinde fordi jeg havde en ganske anderledes oplevelse end den Gæst beskriver, og hvorfor er det lige at hans oplevelse skal stå ukommenteret når jeg har haft et par dejlige oplevelser efterfølgende? :)

Jeg har nydt godt af skriverierne herinde adskillige gange - så for mig er det som en "pay-back" :)

Dejligt du har haft et par gode oplevelser, og det bør måske bemærkes, at den kvinde jeg havde "fornøjelsen" af, var ejerens veninde så måske er der tale om en helt anden kvinde. Min oplevelse var i hvertfald ikke til en gentagelse... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte stedet for nogle uger siden, blev venligt modtaget af Ba eller Bah, dame i 40erne vil jeg tro. Vi blev enige om en time både med massage, b2b og FP til 1500 DKK (i den dyre ende synes jeg). Men hun var sød og serviceminded og kunne faktisk massere både hårdt og blødt og sexen var også fin. Dertil nogle relativt pæne Silicone bryster, jeg foretrækker dog den naturlige vare.

Stedet ligger lige ud til en ret trafikkeret vej så diskretionen er i den lave ende, men gode parkeringsmuligheder. Der var ret koldt i rummet, det trak ned, selvom hun gjorde hvad hun kunne for at varme mig op.

Konklusion, OK oplevelse, kunne godt finde på at besøge dem igen når jeg kommer på de kanter.

mvh Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen
Dr X skrev, den ‎11‎-‎05‎-‎2016 at 07:03:

Jeg besøgte stedet for nogle uger siden, blev venligt modtaget af Ba eller Bah, dame i 40erne vil jeg tro. Vi blev enige om en time både med massage, b2b og FP til 1500 DKK (i den dyre ende synes jeg). Men hun var sød og serviceminded og kunne faktisk massere både hårdt og blødt og sexen var også fin. Dertil nogle relativt pæne Silicone bryster, jeg foretrækker dog den naturlige vare.

Stedet ligger lige ud til en ret trafikkeret vej så diskretionen er i den lave ende, men gode parkeringsmuligheder. Der var ret koldt i rummet, det trak ned, selvom hun gjorde hvad hun kunne for at varme mig op.

Konklusion, OK oplevelse, kunne godt finde på at besøge dem igen når jeg kommer på de kanter.

mvh Dr X

Hun hedder Pla :)

Det lader til at priserne er meget svingende - nogenlunde de samme ydelser fik jeg for 1000 kr. - så ja 1500 er helt bestemt i overkanten

Dr X, det må du påpege næste gang du kommer forbi.

mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Genboen skrev, for 5 timer siden:

Hun hedder Pla :)

Det lader til at priserne er meget svingende - nogenlunde de samme ydelser fik jeg for 1000 kr. - så ja 1500 er helt bestemt i overkanten

Dr X, det må du påpege næste gang du kommer forbi.

mvh

Ja det lød også som Kbh priser, så tak for info. Mvh Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...