indokarami 492 Skrevet 24. Marts, 2016 Synes ikke der er mange anmeldelser fra Århus i øjeblikket. (ved godt jeg kan tage en for holdet osv - det gjorde jeg så forleden og anmeldelse er lavet....) Men jeg tænker, at der sikkert er en del interessante besøg - og nuvel, ja det er ikke sikkert, at alle besøgende er brugere herinde Nogle læser måske med herinde og tror alle andre ved hvad der er "på menuen" de steder, de selv kommer.... Er nysgerrig på hvad der er rundt omkring..... Pigerne (alder, udseende, andet) og ydelserne (er det "kun" massage eller hvor langt går de...) ?? Og er egentlig også ret nysgerrig på hvordan I "forhandler" med pigerne...... for kan se der er meget stor forskel på priserne... ikke blot fra sted til sted, men også på det enkelte sted. Så er den ene kommet af med 600 kr. for en fuld omgang med lidt oveni og en anden betaler 1200 kr. for en begrænset omgang B2B....... Kunne godt ønske der var lidt mere "fri prisdannelse". Og nej, det er ikke for at være nærig... indrømmet, har ikke penge hængende på træerne... men selvom kvaliteten selvfølgelig kan svinge, så tror jeg ikke det er voldsomt. Men det gør priserne. Kom gerne med indspark... og lad os høre hvad der rører sig i Århus området Af hjertet (mv.) på forhånd tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 24. Marts, 2016 Hej, gerne hører mere om, er der danske massage piger som giver thai massage med dejlige afslutning?? prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 24. Marts, 2016 indokarami skrev, for 16 minutter siden: Og er egentlig også ret nysgerrig på hvordan I "forhandler" med pigerne...... for kan se der er meget stor forskel på priserne... ikke blot fra sted til sted, men også på det enkelte sted. Så er den ene kommet af med 600 kr. for en fuld omgang med lidt oveni og en anden betaler 1200 kr. for en begrænset omgang B2B....... Kunne godt ønske der var lidt mere "fri prisdannelse". Og nej, det er ikke for at være nærig... indrømmet, har ikke penge hængende på træerne... men selvom kvaliteten selvfølgelig kan svinge, så tror jeg ikke det er voldsomt. Men det gør priserne. Jeg tror ærlig talt også at der er nogle der digter lidt når de beretter om at de har fået så meget mere 'ydelse' til en meget lavere pris end alle andre ... der er jo nogle der gerne vil forsøge at give udtryk for at de er helt inde i miljøet og nærmest kender pigerne som var de familie ... Og ja, der er ikke mange anmeldelser fra Århus og omegn for tiden ... om det så er fordi der ikke er noget spændende at berette om eller om det er fordi der er flere af de faste brugere fra Århus der er faldet fra på det seneste ved jeg ikke ... Selv har jeg holdt mig til Winner på det sidste fordi jeg ved hvad jeg får der - og de piger jeg har besøgt der har jeg også anmeldt ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 24. Marts, 2016 prøvemanden skrev, for 6 minutter siden: Hej, gerne hører mere om, er der danske massage piger som giver thai massage med dejlige afslutning?? prøvemanden Jeg har aldrig hørt om en dansk pige som mestrer ægte thaimassage - og en del af konceptet med thaimassage går jo også af det hvis det er en dansk pige. Det vil i hvert fald ikke virke autentisk for mig, hvis en dansk pige stod og gav mig ægte thaimassage ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 24. Marts, 2016 møgsvinet skrev, for 3 timer siden: Jeg tror ærlig talt også at der er nogle der digter lidt når de beretter om at de har fået så meget mere 'ydelse' til en meget lavere pris end alle andre ... der er jo nogle der gerne vil forsøge at give udtryk for at de er helt inde i miljøet og nærmest kender pigerne som var de familie ... Det er jeg faktisk bange for, at du har ret i.... selvom jeg ikke helt forstår konceptet i at ville "fremstå som en helvedes karl" på baggrund af en løgn.... Winner.... kan godt være jeg snart skal dertil igen... har blot været der en enkelt gang, mens det var N&N - men det var til gengæld også godt... Tak for dine anmeldelser Ved du om stilen deroppe pt. er "tag den første ledige" eller er der "valgmuligheder"? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 24. Marts, 2016 indokarami skrev, for 4 timer siden: Det er jeg faktisk bange for, at du har ret i.... selvom jeg ikke helt forstår konceptet i at ville "fremstå som en helvedes karl" på baggrund af en løgn.... Winner.... kan godt være jeg snart skal dertil igen... har blot været der en enkelt gang, mens det var N&N - men det var til gengæld også godt... Tak for dine anmeldelser Ved du om stilen deroppe pt. er "tag den første ledige" eller er der "valgmuligheder"? Hvis du kommer uanmeldt og der kun er en pige ledig, så knap så meget ... men er begge piger på stedet ledige, så tror jeg bestemt ikke det er noget problem med at vælge Pt. skulle det være Fah og Daina der er på stedet. Jeg kan klart anbefale Fah. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 25. Marts, 2016 Hej, mit spørgsmål var om der var dansk massage piger, som yder det som thai'er gør.. giver en god massage med afslutning, hånd eller mund... eller sex. evt... prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 25. Marts, 2016 prøvemanden skrev, for 9 timer siden: Hej, mit spørgsmål var om der var dansk massage piger, som yder det som thai'er gør.. giver en god massage med afslutning, hånd eller mund... eller sex. evt... prøvemanden Jeg har ikke set nogen, så pas.... Tænker måske også det hører til i en selvstændig tråd/efterlysning, hvis du vil have svar, da det er offtopic... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 29. Marts, 2016 Hmm, hvor sner det i Århus... Jeg har selv (jf. anmeldelse) haft et par gode oplevelser med Anna på Amita på Silkeborgvej. Ikke klassisk thaimassage, men Pam, der er på Tåsingegade et par gange om ugen, er altså også sød. En af de mest velformede thaikvinder, jeg har oplevet. Hun kan vist også massere, jf. anmeldelser fra andre brugere fra hendes tid i Randers Malenee på Åbogade er ikke at anbefale. For nu at blive i sne-metaforerne, så var det nærmest en gang sjap/tøsne ... Amy på Winner var mellemgod i november, da jeg var der. Men andre kvinder der siges at være gode. Har endnu N&N til gode. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaikurt 71 Skrevet 29. Marts, 2016 Thai-fan skrev, for 7 timer siden: Hmm, hvor sner det i Århus... Jeg har selv (jf. anmeldelse) haft et par gode oplevelser med Anna på Amita på Silkeborgvej. Ikke klassisk thaimassage, men Pam, der er på Tåsingegade et par gange om ugen, er altså også sød. En af de mest velformede thaikvinder, jeg har oplevet. Hun kan vist også massere, jf. anmeldelser fra andre brugere fra hendes tid i Randers Malenee på Åbogade er ikke at anbefale. For nu at blive i sne-metaforerne, så var det nærmest en gang sjap/tøsne ... Amy på Winner var mellemgod i november, da jeg var der. Men andre kvinder der siges at være gode. Har endnu N&N til gode. Pam er ikke på Tåsingegade mere og hun kommer først til DK igen i Maj/Juni. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 29. Marts, 2016 Thaikurt skrev, for 2 minutter siden: Pam er ikke på Tåsingegade mere og hun kommer først til DK igen i Maj/Juni. Ah, OK. Så er man vist tilbage til det vante (og mere modne) selskab på de kanter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 238 Skrevet 30. Marts, 2016 måske lidt off-topic men er det kun mig, eller er der også andre der synes niveauet i thai massage miljøet i Århus har været faldende de sidste par år ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Marts, 2016 peterhansenx skrev, for 40 minutter siden: måske lidt off-topic men er det kun mig, eller er der også andre der synes niveauet i thai massage miljøet i Århus har været faldende de sidste par år ? Du er ikke alene, der er en tråde med mange som har samme mening: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ass6lover 44 Skrevet 1. April, 2016 Prøve aroma på ringgade 172. Jeg var der for 2 uger siden. Lidt dyrt 1500) men det hele værd. MEGA lækker og ung pige med gode stor silikone bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lasse666 24 Skrevet 5. April, 2016 Jeg har ikke været så god til at anmelde på det sidste, men det har da været til et par besøg Havde et enkelt besøg hos Winner for et stykke tid siden, super B2B og første gang jeg har prøvet en rigtig B2B. Har besøgt Creamy et par gange og hun er jo altid god, men desværre ikke i landet for tiden. Ville se hvem der havde afløst Creamy, men den nye var desværre nok ikke helt så morgenfrisk så jeg gik forgæves, på vej tilbage til bilen spottede jeg et sted på hjørnet af hedemandsgade, har aldrig lagt mærke til det før, men skyndte mig ind i varmen her blev jeg betjent af Catrin på 32 og ud over at hun giver en af de bedste massager jeg har fået i DK, er hun også gude smuk, så hun skal helt klart besøges igen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 5. April, 2016 lasse666 skrev, for 3 timer siden: Jeg har ikke været så god til at anmelde på det sidste, men det har da været til et par besøg Havde et enkelt besøg hos Winner for et stykke tid siden, super B2B og første gang jeg har prøvet en rigtig B2B. Har besøgt Creamy et par gange og hun er jo altid god, men desværre ikke i landet for tiden. Ville se hvem der havde afløst Creamy, men den nye var desværre nok ikke helt så morgenfrisk så jeg gik forgæves, på vej tilbage til bilen spottede jeg et sted på hjørnet af hedemandsgade, har aldrig lagt mærke til det før, men skyndte mig ind i varmen her blev jeg betjent af Catrin på 32 og ud over at hun giver en af de bedste massager jeg har fået i DK, er hun også gude smuk, så hun skal helt klart besøges igen Det er ellers længe siden at der har været noget attraktivt der. Tilbyder catrin mere eller ved du mere. ? Regner med at er den i toppen af gaden ? Venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lasse666 24 Skrevet 12. April, 2016 Ja hun tilbyder mere, var der lige en gang mere for et par dage siden fik B2B og blow, men hun er nu bedre til massage end sex, virker ikke rigtigt som om hun har specielt meget lyst til det. Det er den er på hjørnet ned mod torvet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 4. Maj, 2016 Det er vist ved PP i Thorvaldsensgade, at sneen falder for øjeblikket, jf. anmeldelserne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg