Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi for nyligt og blev mødt af samme pige som sidst jeg var der. Efter massagen var begyndt hørte jeg flere grin/fnis i rummet udenfor og ærgrer mig lidt over ikke at være blevet præsenteret for flere at vælge i mellem.... det synes jeg generelt, at thai-massage stederne kunne være bedre til. En form for behovsafdækning forud for massagen...

Kommunikation under massagen: Meget begrænset - fik jævnligt spørgsmålet "Okay?", men ellers ikke nogen særlig kommunikation. Kommer sig måske af at hun ikke snakker ret meget dansk. Uden at jeg ved det med sikkerhed, så er det mit gæt. Baseret på at da jeg ifm. ekstra fortalte hende, at hun havde for meget tøj på og spurgte om ikke jeg skulle se hendes bryster, forstod hun ikke hvad jeg sagde, før jeg pegede....

Massage - på bagsiden: Ok, uden at være super grundig. Hun fik taget ok fat et par steder, men ikke helt konsekvent. Dog var det ikke blot ligegyldigt oliepjaskeri. Pirring/strejf var på et absolut minimum og næsten ikke-eksisterende. Kunne godt have tænkt mig lidt mere oplæg til det senere spørgsmål... Heldigvis var det ikke med håndklædeafdækning, som nogle gør det. Har det rigtig fint med at ligge helt fri, særligt så hun kan se begejstringen ved "vend om...".

Massage - på forsiden: Hun har ikke været i tvivl om min begejstring, da jeg vendte rundt. Men startede stille og roligt med benene og arbejdede sig op ad. Lidt efter spurgte hun til ekstra og HJ blev aftalt, hvor efter hun fortsatte med benene. Da hun var klar til at gå igang, satte hun sig mellem mine ben og gik igang med et meget roligt tempo. Hun lavede en anderledes massage, hvor der var meget fokus på bollerne i starten. Ingen hast og det var meget behageligt... Bagefter fortsatte hun lidt på maven og skuldre/nakke. Slutteligt kom der lidt hovedmassage, hvilket var helt fantastisk.... yderst behageligt og velgørende.... (der kom også "sid op" og så 1-2 minutter med skulder-nakke massage... men alt for lidt ;) )

Tiden: Tror det passede ekstremt godt med 1 time... sådan skal det være :)

Pigen: Sød nok, ikke af de yngste, generet og som sagt ikke ret kommunikativ... Hun var lidt kold (hænder og ben), men det gjorde ikke så meget. Alder svær at bedømme, men jeg tænker 35+ (uden at ville genere hende, det er bare svært at gætte sig til...)

Stedet: Briks/seng... svært at ligge superbehageligt, når man ligger på maven (og har en nakkeskade, så man helst ikke skal dreje hovedet for meget til den ene side i længere tid....) Der mangler lige "hul til hovedet". Der var et "mobilt" underlæg, men det var alt for varmt for ansigt at benytte det (fordi man ligger så man ikke får frisk luft til hovedet og man puster blot varm luft ned i madrassen). Men ellers god plads at være på og der var varmetæppe på briksen også....

 

Overall: En ok oplevelse, hvor jeg ikke er skræmt væk. Savner dog som nævnt den der "behovsafdækning"... både ift. pigen men også ift. ydelser.... når man annoncerer på AL med B2B og 2 piger, så kunne man godt på forhånd have en lille snak om tingene.... og ja, så ved jeg godt, at der kan gå lidt af spændingen... men omvendt går man vel heller ikke til en dansk GP uden at aftale lidt på forhånd...?

Well...... 7 af 10 er ok - bestemt over middel - gentagelsesfare tilstede - lidt små forbedringer ville bringe karakteren helt op :D

 

Anbefales: Ja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
chris 60 skrev, 1 time siden:

Hvor er vi henne? Altså geografisk?

Hej.

Prøv f.eks, at læse overskriften i tråden - OG derefter brug Thailisten vest.....så får du svar på dit spørgsmål...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Aalborg skrev, 1 time siden:

Hej.

Prøv f.eks, at læse overskriften i tråden - OG derefter brug Thailisten vest.....så får du svar på dit spørgsmål...

Sorry, ser nu at det er i Århus-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...