Gæst Skrevet 24. Marts, 2016 (edited) Kære venner....ny i dette forum... Fik den anden dag desværre kaldt pigen for Voksenmilf og ikke som hun rigtig hedder Amatørmilf. Resten af historien er god nok...Hun er smuk, flotte bryster og ret vild og elsker at bruge naugty ord når hun gerne vil kneppes...tænder mig vildt..... Og så er hun ingen clock watcher... https://annoncelight.dk/showad/204404 Redigeret 24. Marts, 2016 af Qivitoq Personlige opl. fjernet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 24. Marts, 2016 Tak for rettelsen. Men det gør vel ikke nogen stor forskel, om du kalder hende voksenmilf eller amatørmilf? Måske slet ikke, når hun i annoncen kalder sig studine milf . Men så fik hun da lidt omtale mere Venligst French 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 24. Marts, 2016 frenchlover1 skrev, for 1 minut siden: Tak for rettelsen. Men det gør vel ikke nogen stor forskel, om du kalder hende voksenmilf eller amatørmilf? Måske slet ikke, når hun i annoncen kalder sig studine milf . Men så fik hun da lidt omtale mere Venligst French Lige mine ord anyway det bliver spændende hvad hun hedder i morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 24. Marts, 2016 anders Jensen skrev, 1 time siden: Lige mine ord anyway det bliver spændende hvad hun hedder i morgen Kære anders Denne mand er en kunde jeg har set op til flere gange og som har fundet mig igen efter et stykke tid. Jeg er ikke til anmeldelser normalt og tænker at det egentlig er meget pænt af ham og anmelde mig nu han syntes jeg var dejlig og være sammen med og NEj det altså ikke mig selv som har skrevet denne . Prøv desuden og ønsk nye medlemmer herinde velkommen. God Påske herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 24. Marts, 2016 marken skrev, for 1 time siden: Kære venner....ny i dette forum... Fik den anden dag desværre kaldt pigen for Voksenmilf og ikke som hun rigtig hedder Amatørmilf. Resten af historien er god nok...Hun er smuk, flotte bryster og ret vild og elsker at bruge naugty ord når hun gerne vil kneppes...tænder mig vildt..... Og så er hun ingen clock watcher... https://annoncelight.dk/showad/204404 Hej marken Dejlig anmeldelse på trods af at jeg har frabedt mig anmeldelser. Du og familien må have en DEJLIG PÅSKE og måske ses vi igen en dag. Det jo længe siden Kram fra A Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 24. Marts, 2016 AmatørMILF skrev, for 23 minutter siden: Kære anders Denne mand er en kunde jeg har set op til flere gange og som har fundet mig igen efter et stykke tid. Jeg er ikke til anmeldelser normalt og tænker at det egentlig er meget pænt af ham og anmelde mig nu han syntes jeg var dejlig og være sammen med og NEj det altså ikke mig selv som har skrevet denne . Prøv desuden og ønsk nye medlemmer herinde velkommen. God Påske herfra Tak for updaten det var nu mest de fantasifulde navneændringer jeg synes var sjovt også god påske herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LOVER BY CHOICE 513 Skrevet 24. Marts, 2016 frenchlover1 skrev, for 5 timer siden: Tak for rettelsen. Men det gør vel ikke nogen stor forskel, om du kalder hende voksenmilf eller amatørmilf? Måske slet ikke, når hun i annoncen kalder sig studine milf . Men så fik hun da lidt omtale mere Venligst French Forstår ikke helt har du ondt i røven over hun får en positiv omtale? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 24. Marts, 2016 Syntes bare det var sjovt med de navneændringer Voksen -> Amatør -> Studine Også god påske herfra Venligst French 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Marts, 2016 Tal nu pænt om denne søde Q... Min fejl jeg skrev forkert...AmatørMilf fortjener ros og opbakning... Det hun tilbyder fortjener opbakning og en stor TAK... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 25. Marts, 2016 Hvorfor anmelde en som ikke vil anmeldes? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 25. Marts, 2016 Klumb skrev, for 17 minutter siden: Hvorfor anmelde en som ikke vil anmeldes? Ja jeg beder altid om dette. Kunderne vil jo heller ikke anmeldes. Det kalder jeg for 100 procent diskretion. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 25. Marts, 2016 Det er turn off at man ikke kan holde sig til spillereglerne.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg