Maestro 244 Skrevet 23. Marts, 2016 (edited) Var en smuttur forbi Silvia her til aften .... og wauv wauv wauv, sikke en godte der åbnede døren. Jeg havde forinden SMS'et lidt frem og tilbage og fik en aftale på plads relativ hurtigt. Bestilte en halv time til 800 kr. inkl. alt "normal sex" med gummi, samt lidt kysseri. Lad mig understrege at Silvia er en top top top babe fra Venezuela. Super høj (omkring 175), åleslank, fantastisk velformet numse, hvepsetalje, store D bryster (har fået hjælp, men er faktisk dejlige bløde) og et super smukt modelagtigt smilende ungt Latina ansigt. Jeg blev helt mundlam da jeg så hende og fik stådreng med det samme ved tanken om at jeg skulle stikke min manddom op i hende. Hun gik mig i møde med et dejligt blødt tungekys. Vi afregnede hurtigt og derefter var selve akten bare helt i top. God indlevelse og masser af bløde kys. Næsten top karakter fra min side. Eneste minus var at jeg kunne smage at hun er ryger, men det spolerede altså ikke helhedsindtrykket. Kom afsted drenge. Hun siger at hun snart drager videre, og hun synes der er lidt stille hvad angår besøg hos hende. Det fatter jeg ikke noget af. Der burde stå 10 i kø hos hende konstant. SILVIA ....det er 100% hende der sidder på billedet med de røde puder. Den dejlige Silvia får af mig 9 af 10. Stedet er velkendt - ligger i en farvet forstad til KBH. Det ligger lidt gemt og skummelt efter mørkets frembrud og får kun 6 af 10 -Maestro Redigeret 23. Marts, 2016 af Maestro 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 24. Marts, 2016 Hvad måtte du betale ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 24. Marts, 2016 Sød pige. - Billederne afgiver en svag duft af fisse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maestro 244 Skrevet 24. Marts, 2016 anders Jensen skrev, for 1 time siden: Hvad måtte du betale ? Som jeg skriver i min anmeldelse .... 800 kr. for en halv time? -Maestro 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 24. Marts, 2016 Maestro skrev, for 10 minutter siden: Som jeg skriver i min anmeldelse .... 800 kr. for en halv time? -Maestro Tak jeg skal sgu nok have briller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg