Hop til indhold
Guest fynbomanden

Kropsideal

Recommended Posts

Gæst
fynbomanden skrev, for 15 minutter siden:

Jeg kan sagtens klare nedenstående papirstest - bare jeg må bruge et A1-papir, der ligger ned :-D:-D.... Kan du?

Papirstesten

 

Den klarer jeg sagtens med et A4 - jeg holder bare papiret helt hen til kameraet...   og måske på tvers  :grin:

De kinesere, de er nu også lette at smide rundt med i sengen :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

crazy... men de er også nogle små nips, de kineserinder... tror jeg skal tilbage til de tidlige teenageår for at ramme et taljemål på max 2x21 cm... nej tak, må jeg istedet få kvinder med hofter og lækre former ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 23 minutter siden:

 et taljemål på max 2x21 cm... nej tak, må jeg istedet få kvinder med hofter og lækre former ;-)

 

Det ene udelukker da på ingen måde det andet. 

Udover det åbenlyse, at vi alle har hofter og at lækre former er ret så subjektivt, så er en smal talje ikke det samme som ingen former. Der findes da mange, mange, mange kvinder med smal talje, og med ypperlige kropskurver og med hoftebredde i mange forskellige mål.

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gina Faith skrev, den 23. mar. 2016 at 19:34:

 

Det ene udelukker da på ingen måde det andet. 

Udover det åbenlyse, at vi alle har hofter og at lækre former er ret så subjektivt, så er en smal talje ikke det samme som ingen former. Der findes da mange, mange, mange kvinder med smal talje, og med ypperlige kropskurver og med hoftebredde i mange forskellige mål.

Mvh,

/Gina.

touche, der har du da ganske ret i... en smuk slank talje kan sagtens kombineres med både hofter og lækre former. Der var blot den uendeligt smalle talje, jeg kommenterede på...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...