Hop til indhold
graeskgud80

What to do in Dusseldorf

Recommended Posts

Hej fellows

Skal en smut til Dusseldorf inden for den nærmeste fremtid, og har lige en enkelt aften som jeg tænkte skulle fordrives med et eller andet sjov. Har aldrig været på FKK og sådan noget, så det var måske en mulighed?

Er der nogen som kan hjælpe mig med nogle erfaringer fra Dusseldorf?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der ER jo det berømte 4-5 etagers vindues laufhaus.
Ud af hovedbanen - drej til højre og følg den et stykke. Så kommer du ind til et hus - hvor hele facaden er fyldt af kvinder i vinduer - nok - 20 x 5 vinduer eller noget lignende. Der er bænke osv til tilskuerne. Når en visuel kontakt er opnået går gæsten op i huset og banker på, gardinet trækkes for ....

Jeg kiggede kun - meget tysk - men rigtig flotte piger imellem - helt tydeligt studerende der sad i vinduet og læste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun anbefale FKK.

Jeg prøvede for et par år siden at besøge Laufhaus'et Brandmand omtaler.

Det var en mildest talt skuffende oplevelse. Ikke ret mange kønne piger, og pisse besværligt hvis man ville kigge nærmere og hitte ud af noget kemi med en oppe på etagerne. Man skal heller ikke være genert anlagt, da der er rigtigt mange mænd der. Har besøgt mange andre laufhause rundt omkring i Tyskland, det er lidt nemmere når man kan trisse rundt på gangene og se fruentimmerne an.

Der ligger bl.a. Magnum FKK i Düsseldorf, måske ikke den bedste begynder-FKK, lidt uden for byen finder du Livingroom der ligger godt placeret i EG's lokale FKK-ratings. Se undertråden FKK under Tyskland.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bbullersen skrev, for 59 minutter siden:

Man skal heller ikke være genert anlagt, da der er rigtigt mange mænd der.

Er det ikke endnu værre på FKK :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Er det ikke endnu værre på FKK :)

Jo... Eller nej, faktisk ikke.

Jeg havde gang i noget formulering ala: "mænd i grupper, der er der for underholdningens skyld, ikke for pigerne". Det tangerede at være nedsættende om en specifik befolkningsgruppe, derfor blev det til ovenstående temmelig vage udsagn ;)

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp

FKK står jeg også inde for, det er wellness i 3. potens, har dog ikke været i omtalte område, men Hamborg og Berlin.

prøv det :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan også tage til www.saskia-farell.com som er en GB klub - flatrate klub, men hvor der også kommer swingerpar. Det er min klare favorit i Düsseldorf, man er garanteret sex hos de professionelle men ofte er der også en villig dame blandt swingerne hvilket er ekstra frækt da det jo er for nydelsens skyld og ikke for pengene.

Dog kun åbent onsdag til lørdag samt 1. tirsdag i måneden og hver anden søndag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Ja ved det godt. Men det er så undtagelsen der bekræfter reglen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
graeskgud80 skrev, den 05/04/2016 at 16:07:

Tak for alle jeres tips :-)

Hvordan afregnes der med pigerne på en FKK, er det forud for hver akt, eller når man er færdig med turen?

Det gode ved at afregne bagefter, er man planlægger en ½ time men ender med 6 timer, hvis kemien er god:P

husk at have nok guld med, men mange klubber har en hæveautomat hvis man skulle løbe tør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 2 timer siden:

Der er et par andre småklubber som kræver forudbetaling.

Det finns också klubbar, till exempel Bernds Schieferhof, där man betalar först när man lämnar klubben för dagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har luret lidt på deres hjemmesider, men kan ikke rigtig se hvad pigerne tager for deres services, blot hvad det koster at komme ind.

Hvad kan jeg forvente af prisniveau for pigerne på Dolche Vita eller Oceans?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...