Hop til indhold
mif

Fruen Liva på Frederiksberg

Recommended Posts

Hun er dejlig og fræk. Billederne er ægte og viser præcis den kvinde man møder.

Hun ligger klar i sengen med blindfold og man går bare til makronerne.

Dejlig lige til og helt naturlig med lækre store ægte babser og en god fast røv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er forhåbentlig også muligt besøge Liva, uden at hun ligger blindfoldet ...? Jeg kan godt li' en snak før og efter :-)

Jeg ved, at det ikke er særlig høfligt at spørge til en dames alder og vægt, men kan du alligevel komme med et bud?

 

Bh

MIF

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ikke en ung mø. En dejlig kvinde som jeg ikke har lyst til at gætte hverken alder eller vægt på. Hvis du er til velholdte og velproportionerede voksne kvinder er hun lige dig, hvis du er til unge tynde piger er hun ikke noget for dig. Billederne er ægte så what you see is what you get.

Jeg har været kun gæst hos Liva og kender hende ikke for andet end det. De gange jeg har været der har det pr. default været med blindfold. Jeg har ikke spurgt om det kunne være uden, så det må du selv klare ;-)

Håber det besvarer dine spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
mif skrev, for 17 timer siden:

Det er forhåbentlig også muligt besøge Liva, uden at hun ligger blindfoldet ...? Jeg kan godt li' en snak før og efter :-)

Jeg ved, at det ikke er særlig høfligt at spørge til en dames alder og vægt, men kan du alligevel komme med et bud?

 

Bh

MIF

 

Det tror jeg helt klart det er :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...