Hop til indhold
Chefkokken

Sugarbabes - succes!

Recommended Posts

Hej alle

For 3. gang besøgte jeg en sugarbabe i går aftes, og jeg er næsten ikke kommet ned fra den sky jeg svæver på endnu. Det er sgu ligefør jeg tror at jeg er forelsket (puha, det skal man passe på med bare at tænke i det her game!) Anyways, hendes brugerprofil røber jeg ikke, da jeg ikke håber at hun får for mange henvendelser, og jeg er allerede ved at aftale mit næste møde med skønheden.
Pris: 2500 for et besøg på omkring 3 timer med hyggeligt samvær og god sex.

Jeg vil blot konstatere, at jeg efter at have skrevet til omkring 12 piger i Københavnsområdet i forgårs, fik svar fra 7 af dem. Jeg gik efter at få lavet aftale med de 4 jeg vurderede ville være sjovest at møde, (i tilfælde af nogen skulle springe fra) og mindsanten om det ikke lykkedes. Jeg har så måttet aflyse med 2 af dem, og besøgte som sagt 1 i går aftes, og skal så selv have besøg af en i dag - som endda tager en veninde med til en 3-kant. Pris: 3000kr (1500 til hver). Når aftalen er slut, spørger jeg dem om jeg må "anbefale" dem (dvs. lægge deres brugernavne herind).

Jeg er lidt overvældet over successraten, da sidst jeg prøvede lykken på sitet måske kun fik svar fra 1 ud af 10. Det lader til, at der ikke er så mange useriøse piger derinde længere :-) De to sugarbabes jeg har været sammen med tidligere var begge for et lille års tid siden, og selvom det også var gode oplevelser, så har jeg ikke rigtig brugt sitet siden af private årsager.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
formidable skrev, for 5 minutter siden:

....jeg er overhovedet ikke misundelig! ;-)

Det er jeg heller ikke formidable, men har selv været udsat for bemærkninger der indikerer en eller anden form for misundelse,syntes det er fedt at læse Chefkokkens oplevelser, og der er jo ikke en spand fuld, men et land fuld af disse gudeagtige skabninger, nåja og så lige de andre :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, jeg skylder lige en update.

Jeg ventede det meste af dagen på at høre fra de tøser jeg skulle have 3-kant med, men da jeg ikke hører noget, laver jeg en aftale med en af de andre jeg havde skrevet med i stedet for. Og heldigvis for det, for der kom faktisk senere på aftenen en besked fra 3-kant pigen om, at hun desværre var blevet forhindret, men gerne ville mødes en anden gang. 
Det endte med, at jeg fik besøg af hende her i stedet for:
https://sugardaters.dk/show?alias=Bellamis

Lidt stille og genert pige, som kun har været på et par sugardates før, og det kræver lidt tid at få hende til at lukke op og slappe af. Det endte dog i ganske OK sex, hvor hun dog også var ret genert. Hun er meget sød, men det bliver nok ikke en gentagelse for mit vedkommende, da jeg synes at hun virkede lidt for usikker, og ikke var til hverken kys eller oral/BJ. Vi havde dog en god snak efterfølgende, og når hun bliver lidt mere erfaren, skal hun nok blive rigtig sjov. Rigtig god røv i hvert fald! :-)

Alt i alt, 2 dage i KBH, og 2 meget forskellige møder med 2 meget forskellige sugarbabes. Nu må der gerne snart komme nogle penge retur fra SKAT, og så vil jeg prøve lykken i Jylland igen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Lyder som en god deal for dig på SD, hahaha

Hvad måtte du betale af "sukker" til Bellamis??

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 6 timer siden:

Lyder som en god deal for dig på SD, hahaha

Hvad måtte du betale af "sukker" til Bellamis??

Ja, den er jeg også lidt nysgerrig på .. Jeg sprang nemlig fra på hende i første omgang, fordi jeg må indrømme, at jeg ikke rigtig gider dem, der ikke er til blow og kys. Det er for mig noget af det, der netop gør hele oplevelsen med sitet anderledes, end hvis man går til en prof.

Men hende her har alligevel ramt et eller andet i mig, så jeg overvejer hende stadig .. Måske fordi jeg har set hende i datingmiljøet og oplevet hendes private side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft samme oplevelse som Chefkokken.

Flere af Pigerne tilbyder 3kanter og jeg fik lavet en aftale med et par piger på 23. Mega frække og GFE med sex skiftevis og sammen og dobbelt blow som de var rigtig gode til. Sendte dem hjem kl 3 om morgenen med 2500 i lommen !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doktor Sugardaddy skrev, 1 time siden:

Jeg har haft samme oplevelse som Chefkokken.

Flere af Pigerne tilbyder 3kanter og jeg fik lavet en aftale med et par piger på 23. Mega frække og GFE med sex skiftevis og sammen og dobbelt blow som de var rigtig gode til. Sendte dem hjem kl 3 om morgenen med 2500 i lommen !

Det var ikke tilfældigvis frk. L og M fra Sydhavnen? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...