Hop til indhold
Gæst

SugarBabe i Asien - hvad er etisk rigtigt

Recommended Posts

Gæst

Jeg rejser rigtig meget i Asien, Kina, Vietnam, Tailand og Indonesien (ofte flere uger af gangen - op til en måned)

Bortset fra Indonesien har det faktisk lykkedes mig i perioder at have SBs der

Jeg har altid spillet med meget åbne kort om at det er et SD/SB forhold, og har altid haft to regler, som jeg er meget overbevist om er blevet gensidigt overholdt.

1. Hun dater IKKE andre, når vi har et forhold... men så betaler jeg også tilsvarende hver måned

2. Når at hun får en ægte kæreste, så respekterer jeg at forholdet naturligt stopper.

Jeg vælger altid piger med en hvis uddannelse, og med arbejde, selv om dette kan komplicere vores tid sammen.

Er et sådanne forhold uetisk udnyttelse af folk fra fattigere lande ?? Ingen tvivl om at vi er super venner, men at de også gør det for pengenes skyld.

Jeg er lige blevet kontaktet af min tidligere Kinesiske SugarBabe, hun er midt I at gå fra sin kæreste.... ingen tvivl om at hun søger min økonomiske hjælp til at stå på egne ben uden denne kæreste. (naturligvis syntes jeg aldrig at han havde formatet til hende :grin: )

Er jeg uetisk ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis det er uetisk, så er 98 % af alle forhold mellem mænd og kvinder udenfor den vestlige kulturkreds uetiske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Hr.Nielsen skrev, for 12 minutter siden:

Hvis det er uetisk, så er 98 % af alle forhold mellem mænd og kvinder udenfor den vestlige kulturkreds uetiske. 

Men jeg må vel gerne opføre mig etisk korrekt efter "vores" målesok også

Og tak for opbakningen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Nææ jeg finder det ikke uetisk - det skal som jeg syntes du beskriver det - foregå i øjenhøjde, gensidig "kontrakt" og frivilligt så ok -herfra :)

 

BH Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener at du er meget etisk, og forsøger at opfører dig så du kan være dig selv bekendt. Respekt herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, den 3/22/2016 at 12:31:

Er et sådanne forhold uetisk udnyttelse af folk fra fattigere lande ?? Ingen tvivl om at vi er super venner, men at de også gør det for pengenes skyld.

Er prostitution uetisk? Det er jo det vi taler om.
Mere afgørende, som Midtj påpeger, er, hvordan du agerer. Det lyder jo som om du gør det rimelig fint.

legesyg skrev, den 3/22/2016 at 12:31:

Jeg er lige blevet kontaktet af min tidligere Kinesiske SugarBabe, hun er midt I at gå fra sin kæreste.... ingen tvivl om at hun søger min økonomiske hjælp til at stå på egne ben uden denne kæreste. (naturligvis syntes jeg aldrig at han havde formatet til hende :grin: )

Er jeg uetisk ?? 

Du har jo ikke beskrevet din reaktion på hendes henvendelse?

Men hvor sikker kan du være på at det er sandt? Jeg har selv en erfaring med en dansk SB, som jeg simpelt hen vurderer som patologisk lystløgner og/eller golddigger. Mest det første, egentlig, og det fik mig til at overveje min egen etik ift hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bebop skrev, for 3 minutter siden:

Men hvor sikker kan du være på at det er sandt? Jeg har selv en erfaring med en dansk SB, som jeg simpelt hen vurderer som patologisk lystløgner og/eller golddigger. Mest det første, egentlig, og det fik mig til at overveje min egen etik ift hende.

Men det er jo altid en mavefornemmelse, med hvor sikker man føler sig - indtil at man har bevis for andet, og så er det lidt sent, eller hva.....

Sådanne er det jo ofte, ærlighed kan ikke bevises, kun løgnen

Men jeg føler mig nu extremt sikker

jeg har bl.a. den indikation at hun ikke er ked af at præsentere mig for sin familie - incl sin datter på14år - det kan hun vel ikke gøre med flere samtidig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 2 timer siden:

Asiatiske kvinder er flere gange mere snu end fx danske kvinder... Du hopper i med begge ben.

Det kommer vist meget an på både kvinden og landet. Som Bebop skriver, så kan man bestemt også opleve tilsvarende her i DK. 

Hvis begge parter har en god tid på et par uger eller en lille måned, hvad betyder det så egentlig om der bliver slæbt et par andre mænd med hen til farmand og teenagedatteren? Hvad man ikke ved, har man som bekendt ikke ondt af.  

 

Til Legesyg: Go for it. Det er en kort periode i jeres begges liv, og både SD og SB kommer videre, den ene nogle bath/yuan/dong rigere og den anden en god oplevelse rigere.

Når alt kommer til alt, så er det vel en af de mest udbredte mandlige drømme; tage til et fjernt land og erobre dets kvinder. Og Østasien/Sydøstasien er bestemt ikke det værste sted at virkeliggøre den drøm :-) 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, for 54 minutter siden:

Det kommer vist meget an på både kvinden og landet. Som Bebop skriver, så kan man bestemt også opleve tilsvarende her i DK. 

Hvis begge parter har en god tid på et par uger eller en lille måned, hvad betyder det så egentlig om der bliver slæbt et par andre mænd med hen til farmand og teenagedatteren? Hvad man ikke ved, har man som bekendt ikke ondt af.  

 

Til Legesyg: Go for it. Det er en kort periode i jeres begges liv, og både SD og SB kommer videre, den ene nogle bath/yuan/dong rigere og den anden en god oplevelse rigere.

Når alt kommer til alt, så er det vel en af de mest udbredte mandlige drømme; tage til et fjernt land og erobre dets kvinder. Og Østasien/Sydøstasien er bestemt ikke det værste sted at virkeliggøre den drøm :-) 

Pigerne er meget motiveret til at komme væk... Mange mænd er blevet udnyttet. 

Men man kan bare nyde det så længe det varede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 16 timer siden:

Pigerne er meget motiveret til at komme væk... Mange mænd er blevet udnyttet. 

Du siger to modsatrettede ting :-)

(Hint: I de tilfælde, hvor en pige vil "væk" er det ofte hende der bliver "udnyttet").

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 14 minutter siden:

Du siger to modsatrettede ting :-)

(Hint: I de tilfælde, hvor en pige vil "væk" er det ofte hende der bliver "udnyttet").

nixen bixen, jeg var vidnet til at pigen havde en kæreste derhjemme, selv om hun blev gift og kom til udlandet.

man kan blive udnyttet for forskellige måde... følelsesmæssig, økonomisk mv.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 7 minutter siden:

nixen bixen, jeg var vidnet til at pigen havde en kæreste derhjemme, selv om hun blev gift og kom til udlandet.

man kan blive udnyttet for forskellige måde... følelsesmæssig, økonomisk mv.

En svale ... Jeg skrev kun "ofte," men jeg burde måske have skrevet: "Kan det også være ..." Pointen var: Jeg tror, hvis vi laver statistik, at der er flere tilfælde af "udnyttelse" af piger end af mænd, når det handler om vestlige mænd, der tager til østen.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 20 minutter siden:

En svale ... Jeg skrev kun "ofte," men jeg burde måske have skrevet: "Kan det også være ..." Pointen var: Jeg tror, hvis vi laver statistik, at der er flere tilfælde af "udnyttelse" af piger end af mænd, når det handler om vestlige mænd, der tager til østen.

Tja jeg har ikke nogen statistikker på dette, jeg siger bare der er flere naive vestlige/danske mænd end naive østlige kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 15 minutter siden:

Faldt over denne pudsige historie. Læg mærke til hvordan karrieren starter.

 

http://m.b.dk/globalt/wendi-deng-dater-rige-magtfulde-maend-nu-er-turen-kommet-til-putin?redirected=true

Wendi Deng; Hun får andre dragon ladies til at blegne i sammenligning med sig selv :-) 

Og jeps, smooth move, det første tilbage i senfirserne. Hægte sig fast på en halvgammel ingeniør i et sikkert stillestående ægteskab og friste ham med lidt eksotisk f*sse til gengæld for adgang til USA.

 

Hun er ligeså herligt skruppelløs som sin seneste ex-mand, Rupert Murdoch. Et godt match, så længe det varede.

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...