Hop til indhold

Recommended Posts

Hermed min første anmeldelse:

Fik også besøgt Cloe i dag i Rødovre.

Skrev et par sms'er og aftale i hus.  Kom ind i lejligheden og ind i et meget lille værelse. Hvor vi klædte os af, og tog et dejligt fælles bad. Jeg kan godt lide at tage bad med pigerne, så jeg ved at de er rene, ikke fordi jeg tvivler, men bare for en sikkerhedsskyld. Efter bad hoppet vi i sengen hvor jeg fik superfransk, ikke noget vildt lækkert, men ok med masser af øjenkontakt. 

Derefter var det tid til, at jeg skulle mærke hendes varme, bad hende om, at ride på mig, hvilket hun gjorde godt. Derefter doggie, og fra siden, og til sidst slutte af i missionæren. Jeg hoppet af, og lagde mig på siden. Fik sludret lidt med hende, hun kan ikke meget engelsk, det er faktisk minimalt. Men en super sød pige, meget nærværende. Skal nok besøge hende igen, hun er her de næste 14 dage, så tager hun hjem. 

Stedet 3/10

Pigen 8/10

Sexen 8/10

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil i være så venlige at holde jeg til oplevelser med Cloe. Alt andet kan tages i hyggesnak og Generel debat. Jeg vil gerne være fri for at skulle til at uddele advarsler.

Del dette indlæg

Link til indlæg

har sms med stegen for at spørge om alder, højde, vægt, og cup ? det kunne deres engelsk ikke, ved i noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
jp skrev, for 5 timer siden:

har sms med stegen for at spørge om alder, højde, vægt, og cup ? det kunne deres engelsk ikke, ved i noget.

23 år, 160 høj, 48kg og A skål. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ryddet op i tråden og uddelt et par advarsler. Jeg bliver åbenbart nødt til at gentage mig selv: Diskussioner/slagsmål om sex uden kondom har intet med denne anmeldelse at gøre og kan tages i den Generelle Debat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...