gerog 9288 Skrevet 23. Marts, 2016 Er der nogen der har besøgt hende Mia? Hun holder til privat diskret på Østerbro. https://annoncelight.dk/showad/199204 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Studine elskeren 89 Skrevet 23. Marts, 2016 gerog skrev, for 2 timer siden: Er der nogen der har besøgt hende Mia? Hun holder til privat diskret på Østerbro. https://annoncelight.dk/showad/199204 Ja jeg var forbi forleden men gik igen da billederne på ingen måde svarede til virkeligheden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 23. Marts, 2016 Studine elskeren skrev, for 1 minut siden: Ja jeg var forbi forleden men gik igen da billederne på ingen måde svarede til virkeligheden Tak for svaret. Og ærgeligt at hun bruger fake billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Marts, 2016 Studine elskeren. Her vil jeg 'Danske Mia' gerne lige bryde ind! Ved ikke hvorfor du har behov for at udtale dig om en pige du aldrig har mødt! Var på første dag i går, og ingen af mine gæster forlod mig. Kun med et smil på læben efter en dejlig omgang. Så tager stærkt afstand for det du skriver! Jeg står 100% inde for at det er mine billeder og der er ikke pillet det mindste ved dem. De er taget så sent som i mandags. Mere ægte og nye bliver de vidst ikk! Mvh 'Danske Mia' Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 600 Skrevet 23. Marts, 2016 Det må satme have været koldt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesse 399 Skrevet 23. Marts, 2016 Spændende tråd. Især i betragtnig af at newbien Studine elskeren i en anden tråd advokerer for en anden studinepige: Kan der være tale om konkurrencetilsvining? Hvem har ret? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Converge 126 Skrevet 23. Marts, 2016 Præcis min tanke, sofie = studine elskeren vs mia 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Borntofly Skrevet 23. Marts, 2016 Converge skrev, for 28 minutter siden: Præcis min tanke, sofie = studine elskeren vs mia Ja for på dette forum kan man nemlig aldrig betvivle en GP som anklager en dårlig anmelder for løgn ! Tag jer nu sammen og drop de tamme konspirationsteorier ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Converge 126 Skrevet 24. Marts, 2016 Borntofly skrev, for 16 timer siden: Ja for på dette forum kan man nemlig aldrig betvivle en GP som anklager en dårlig anmelder for løgn ! Tag jer nu sammen og drop de tamme konspirationsteorier ! Præcis, ligesom falsk markedsføring jo er en by i Rusland på dette forum ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotshot 191 Skrevet 24. Marts, 2016 Jeg har også haft besøgt Mia. forstår ikke lige hvad der foregår her, havde en rigtig fed oplevelse med Mia 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 24. Marts, 2016 hotshot skrev, for 33 minutter siden: Jeg har også haft besøgt Mia. forstår ikke lige hvad der foregår her, havde en rigtig fed oplevelse med Mia Har også talt med hende i telefonen og der virker hun totalt sød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Borntofly Skrevet 24. Marts, 2016 hotshot skrev, for 49 minutter siden: Jeg har også haft besøgt Mia. forstår ikke lige hvad der foregår her, havde en rigtig fed oplevelse med Mia anders Jensen skrev, for 14 minutter siden: Har også talt med hende i telefonen og der virker hun totalt sød Jeg har hverken besøgt pigen eller talt i telefon med hende. Men synes det er ærgerligt at der altid skal være folk der mistænker nye medlemmer . Desuden er jeg ikke stor tilhænger af at dårlige oplevelser skal debatteres mellem kunde og GP her på dette forum. Primært fordi mange herinde altid tager pigerne der vil diskutere herinde i forsvar. Det med at lade tvivlen komme folk til gode- ja det er en by i Rusland herinde! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 24. Marts, 2016 Borntofly skrev, 1 time siden: Jeg har hverken besøgt pigen eller talt i telefon med hende. Men synes det er ærgerligt at der altid skal være folk der mistænker nye medlemmer . Desuden er jeg ikke stor tilhænger af at dårlige oplevelser skal debatteres mellem kunde og GP her på dette forum. Primært fordi mange herinde altid tager pigerne der vil diskutere herinde i forsvar. Det med at lade tvivlen komme folk til gode- ja det er en by i Rusland herinde! Rart at vide du har det sådan - jeg synes det er fint og med til at skabe værdi af forum både det gode pg det dårlige bør belyses for at dette er brugbart - men selfølgeligt bør tonen være respektabel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Borntofly Skrevet 24. Marts, 2016 anders Jensen skrev, for 14 minutter siden: Rart at vide du har det sådan - jeg synes det er fint og med til at skabe værdi af forum både det gode pg det dårlige bør belyses for at dette er brugbart - men selfølgeligt bør tonen være respektabel Helt enig i at både gode og dårlige oplevelser anmeldes . Men desværre ender tråde hvor den omtalte GP blander sig ud i mundhuggeri. Og ofte med stor opbakning til GP. Dermed ikke sagt at kunden altid har ret. Men som ny bruger kunne man blive afskrækket fra at give en dårlig anmeldelse. Jeg mener ikke at man skal retfærdiggøre sin egen oplevelse. Ej heller skal man have skudt i skoene at man i virkeligheden er en konkurrende GP der prøver at skabe dårlig omtale . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 24. Marts, 2016 Borntofly skrev, for 20 minutter siden: Helt enig i at både gode og dårlige oplevelser anmeldes . Men desværre ender tråde hvor den omtalte GP blander sig ud i mundhuggeri. Og ofte med stor opbakning til GP. Dermed ikke sagt at kunden altid har ret. Men som ny bruger kunne man blive afskrækket fra at give en dårlig anmeldelse. Jeg mener ikke at man skal retfærdiggøre sin egen oplevelse. Ej heller skal man have skudt i skoene at man i virkeligheden er en konkurrende GP der prøver at skabe dårlig omtale . Enig skriv Hvad man har oplevet - slut prut finale men dog i god Tone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Somebody 125 Skrevet 25. Marts, 2016 Danske Mia skrev, den Wednesday, March 23, 2016 at 15:40: Studine elskeren. Her vil jeg 'Danske Mia' gerne lige bryde ind! Ved ikke hvorfor du har behov for at udtale dig om en pige du aldrig har mødt! Var på første dag i går, og ingen af mine gæster forlod mig. Kun med et smil på læben efter en dejlig omgang. Så tager stærkt afstand for det du skriver! Jeg står 100% inde for at det er mine billeder og der er ikke pillet det mindste ved dem. De er taget så sent som i mandags. Mere ægte og nye bliver de vidst ikk! Mvh 'Danske Mia' Her må jeg lige bakke op om Mia. Har besøgt hende tre gange i Haderup. Det er fuldstændig forrykt at hævde det ikke er hendes billeder. Det er det 100 %. En dejlig lille petit pige som jeg gerne besøger igen....og jeg er ellers kræsen, skulle jeg hilse og sige. Som tidligere nævnt i gammel tråd er ( var) Mia noget stille, måske lidt genert, - men det er bare skønt det ikke er alle der bare ævler løs ! Det tænder i hvertfald mig, at Mia er en forsigtig, ærlig og bare totalt sød pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pillerfinger 52 Skrevet 9. April, 2016 Jeg kørte i går til Haderup for at besøge Mia, og efter at have læst denne tråd, var jeg da spændt på hvem jeg mødte. Lad mig sige med det samme - mere ægte billeder har jeg aldrig set - selv placeringen af modermærkerne var at genkende. Dertil kommer et særdeles yndigt ansigt, og en dejlig varm personlighed - virkelig en dejlig ung pige. Kommer jeg igen? Det er jeg ikke sikker på, men det har bestemt ikke noget med Mia at gøre. Husets beliggenhed er ikke lige noget for mig, da jeg følte mig udstillet fra den meget befærdede vej der går lige forbi. Prisen 2200,- for en times hygge, er også i den høje ende, og til den pris kan jeg andre steder få fuld pakke - nok ikke med så smuk en pige, men vil nok overveje alternative muligheder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 9. April, 2016 Borntofly skrev, den 23/3/2016 at 14:34: Desuden er jeg ikke stor tilhænger af at dårlige oplevelser skal debatteres mellem kunde og GP her på dette forum. Primært fordi mange herinde altid tager pigerne der vil diskutere herinde i forsvar. Tag diskussionen i relevant forum. Du rammer ved siden af på alle måder i denne tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 9. April, 2016 Danske Mia skrev, den 22/3/2016 at 15:40: Jeg står 100% inde for at det er mine billeder og der er ikke pillet det mindste ved dem. De er taget så sent som i mandags. Mere ægte og nye bliver de vidst ikk! Google har dem liggende fra december 2015, så det kan ikke passe. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 9. April, 2016 Bebop skrev, for 24 minutter siden: Google har dem liggende fra december 2015, så det kan ikke passe. Jojo,. som du kan se, ligger der SNE på molen i baggrunden, hahaha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gr8dane Skrevet 6. Maj, 2016 Danske Mia skrev, den 22. marts 2016 at 15:40: Studine elskeren. Her vil jeg 'Danske Mia' gerne lige bryde ind! Ved ikke hvorfor du har behov for at udtale dig om en pige du aldrig har mødt! Var på første dag i går, og ingen af mine gæster forlod mig. Kun med et smil på læben efter en dejlig omgang. Så tager stærkt afstand for det du skriver! Jeg står 100% inde for at det er mine billeder og der er ikke pillet det mindste ved dem. De er taget så sent som i mandags. Mere ægte og nye bliver de vidst ikk! Mvh 'Danske Mia' Du ser ellers rigtig lækker ud, måske man skulle kigge forbi og se om billederne er ægte hehehe:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg