Hop til indhold
Gæst

Kønssygdom?

Recommended Posts

Gæst

Hej jeg er lidt nysgerrig på, om i nogensinde har fået en kønssygdom, ved at gå til thaimassage :)?
Tænker at chancen for at samle noget op er vel relativ stor?

- men så igen er chancen vel ikke særlig stor for at få noget, hvis man holder sig til handjobs? b2b? og kondom? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexsygdom skrev, for 18 minutter siden:

Hej jeg er lidt nysgerrig på, om i nogensinde har fået en kønssygdom, ved at gå til thaimassage :)?
Tænker at chancen for at samle noget op er vel relativ stor?

- men så igen er chancen vel ikke særlig stor for at få noget, hvis man holder sig til handjobs? b2b? og kondom? 

Hej, ny-tilkomne. Du skulle nok have anbragt dit spørgsmål under "generel debat". Så var du sluppet for ironiske bemærkninger. Men du skal have et fornuftigt svar alligevel.

Hvis du holder dig til håndholdt pik, tumler rundt med pigen i en kropsnær glidetur og ellers husker at tage kondom på, når du stikker pikken i pigens skede, så bør du ikke være nervøs. - Nyd det. - Hvis I kysser på mund, eller hvis pigen sutter på din pik uden kondom, risikerer du måske en Herbes af en art, - men den kan du kureres for. - Nyd det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Pigeforskeren skrev, for 1 minut siden:

Hvis du holder dig til håndholdt pik, tumler rundt med pigen i en kropsnær glidetur og ellers husker at tage kondom på, når du stikker pikken i pigens skede, så bør du ikke være nervøs. - Nyd det. - Hvis I kysser på mund, eller hvis pigen sutter på din pik uden kondom, risikerer du måske en Herbes af en art, - men den kan du kureres for. - Nyd det.

Nej, det er simpelthen ikke sandt at man kan kureres for Herpes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, Lige nu:

Nej, det er simpelthen ikke sandt at man kan kureres for Herpes. 

Måske han forveksler det med hepatitis, hvor nogle af formerne kan kureres.

Herpes smitter til gengæld kun, når det er i udbrud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 8 minutter siden:

Nej, det er simpelthen ikke sandt at man kan kureres for Herpes. 

Undskyld, jeg burde ikke skrive "kureres" - jeg mente "behandles"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej undskyld at jeg placerede den forkert :)

Tak for svarene !

Ved f.eks. b2b, er pigen vel nøgen? er der nogle der kan beskrive hvordan en b2b foregår? tænker at der nemt kan opstå skede og pik kontakt?
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, 1 time siden:

Hej, ny-tilkomne. Du skulle nok have anbragt dit spørgsmål under "generel debat". Så var du sluppet for ironiske bemærkninger. Men du skal have et fornuftigt svar alligevel.

Hvis du holder dig til håndholdt pik, tumler rundt med pigen i en kropsnær glidetur og ellers husker at tage kondom på, når du stikker pikken i pigens skede, så bør du ikke være nervøs. - Nyd det. - Hvis I kysser på mund, eller hvis pigen sutter på din pik uden kondom, risikerer du måske en Herbes af en art, - men den kan du kureres for. - Nyd det.

Har du først fået Herpes kommer det igen og igen så det ikke helt sandt. Det sandt at det går væk, men det kommer sku igen på et tidspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, for 1 minut siden:

Har du først fået Herpes kommer det igen og igen så det ikke helt sandt. Det sandt at det går væk, men det kommer sku igen på et tidspunkt.

The gift that keeps on giving. A memory for life :grin:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej.

Hvis du bekymrer dig så meget om kønssygdomme, så er det klogeste bare at holde dig fra denne branche generelt. Men hvis du nu alligevel gerne vil have lidt sjov, jamen så brug kondom, hvis du knalder. men igen der findes så mange kønssygdomme i både virus og bakterie form og smitte kan ske af mange omveje.

Hvis du har et sår på pikken, og din massør har en rift i hånden, jamen så kan hun jo i teorien smitte dig med HIV ved et handjob, sandsynligheden er minimal, men den er der.

Så gør det op med dig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexsygdom skrev, for 1 time siden:

Hej undskyld at jeg placerede den forkert :)

Tak for svarene !

Ved f.eks. b2b, er pigen vel nøgen? er der nogle der kan beskrive hvordan en b2b foregår? tænker at der nemt kan opstå skede og pik kontakt?
 

Ok - vi er i det pædagogiske hjørne i dag. Ja, - pigen er nøgen - splitternøgen - det er en af pointerne. Forløbet kan være forskelligt - sådan som thaipigerne i øvrigt arbejder forskelligt, når de giver massage.- Du starter med at ligge på briksen med ryggen opad. Pigen begynder måske med lidt almindelig massage med hænder og tryk, så du mærker hendes vægt. Så lægger hun sig hen over dig og "glider" frem og tilbage over din krop. Måske tager hun lidt olie til hjælp, så hun glider lettere. - Sjov fornemmelse. - Hvis hun har hårdusk mellem benene, som en del af thaipigerne har, kan du måske mærke, at kussehårene kradser, når de glider hen over dine endeballer. - Sjov fornemmelse. -Hun kan også variere og kravle om og starte fra hovedgærdet og den vej glide ned over dig - og så vende rundt igen som en sælhunde-unge, der leger. Hvis hun er sød, stikker hun af og til munden hen til dit øre og spørger, om du har det godt.

På et tidspunkt siger hun "turn round" - og du vender dig lidt fortumlet og spændt om og lægger dig med front opad. - Nu gentager hun nogenlunde de samme glideture frem og tilbage hen over dig. Afhængig af pigens temperament skal man holde sine egne hænder i ro, medens hun "arbejder". - Andre siger uopfordret "you may touch" - og så kan man lægge armene omkring hende, rage lidt på hende og sådan. Det er vel i denne situation, du er bekymret for, om der opstår nærkontakt mellem mellem jeres kønsdele. Det er min erfaring, at det ikke er problematisk. Pigerne er bevidste om, hvor tæt det bliver. Ofte vil det også forekomme, at du får udløsning ved gnidningen mellem jeres kroppe, og spermen pumper ud og blander sig med olien som lidt ekstra "glidecreme". (Det klistrer lidt). Det ved pigen godt, - hun sigter måske netop efter det. - Men så har hun jo passificeret dig og kan selv slappe lidt af. Smil og sig tak. - Jeg mindes kun en enkelt gang med en dygtig pige - hun hed Boom som så mange thaipiger. Under hendes ihærdige kropsbevægelser fornemmede jeg, at min pik var på vej til at smutte direkte i hullet. Jeg greb hurtigt fat og drejede den af. - Siden har jeg mange gange fortrudt, at jeg ikke lod den smutte ind bare for at se, hvad pigen ville gøre --- men, men, men --- jeg drejede af.

Håber dette var lidt svar på dine spørgsmål. - God fornjelse.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna
Pigeforskeren skrev, for 4 timer siden:

Ok - vi er i det pædagogiske hjørne i dag. Ja, - pigen er nøgen - splitternøgen - det er en af pointerne. Forløbet kan være forskelligt - sådan som thaipigerne i øvrigt arbejder forskelligt, når de giver massage.- Du starter med at ligge på briksen med ryggen opad. Pigen begynder måske med lidt almindelig massage med hænder og tryk, så du mærker hendes vægt. Så lægger hun sig hen over dig og "glider" frem og tilbage over din krop. Måske tager hun lidt olie til hjælp, så hun glider lettere. - Sjov fornemmelse. - Hvis hun har hårdusk mellem benene, som en del af thaipigerne har, kan du måske mærke, at kussehårene kradser, når de glider hen over dine endeballer. - Sjov fornemmelse. -Hun kan også variere og kravle om og starte fra hovedgærdet og den vej glide ned over dig - og så vende rundt igen som en sælhunde-unge, der leger. Hvis hun er sød, stikker hun af og til munden hen til dit øre og spørger, om du har det godt.

På et tidspunkt siger hun "turn round" - og du vender dig lidt fortumlet og spændt om og lægger dig med front opad. - Nu gentager hun nogenlunde de samme glideture frem og tilbage hen over dig. Afhængig af pigens temperament skal man holde sine egne hænder i ro, medens hun "arbejder". - Andre siger uopfordret "you may touch" - og så kan man lægge armene omkring hende, rage lidt på hende og sådan. Det er vel i denne situation, du er bekymret for, om der opstår nærkontakt mellem mellem jeres kønsdele. Det er min erfaring, at det ikke er problematisk. Pigerne er bevidste om, hvor tæt det bliver. Ofte vil det også forekomme, at du får udløsning ved gnidningen mellem jeres kroppe, og spermen pumper ud og blander sig med olien som lidt ekstra "glidecreme". (Det klistrer lidt). Det ved pigen godt, - hun sigter måske netop efter det. - Men så har hun jo passificeret dig og kan selv slappe lidt af. Smil og sig tak. - Jeg mindes kun en enkelt gang med en dygtig pige - hun hed Boom som så mange thaipiger. Under hendes ihærdige kropsbevægelser fornemmede jeg, at min pik var på vej til at smutte direkte i hullet. Jeg greb hurtigt fat og drejede den af. - Siden har jeg mange gange fortrudt, at jeg ikke lod den smutte ind bare for at se, hvad pigen ville gøre --- men, men, men --- jeg drejede af.

Håber dette var lidt svar på dine spørgsmål. - God fornjelse.

Er det kun mig der blev tændt af denne beretning? :blink:

 

Sorry.... - meget off-topic :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

B2B kan være meget erotisk, men desværre er det ikke alle thai piger der udfører det lige sensuelt og så er der nok ikke den store risiko heller. Men den situation hvor man ikke er helt sikkert på om pikken er smuttet indenfor er meget fræk, det med hvor pikke er har pigerne nu nok styr på. Men jeg har været ude for at nærkontakten med hendes ydre skamlæber var ret intens og der er altså ting der kan smitte i den situation f.eks. herpes og kondolymer, så man skal passe på sig selv selvom det er dejligt.  Mvh Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nanna Copenhagen skrev, 1 time siden:

Er det kun mig der blev tændt af denne beretning? :blink:

 

Sorry.... - meget off-topic :D

nej :):)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nanna Copenhagen skrev, for 14 timer siden:

Er det kun mig der blev tændt af denne beretning? :blink:

 

Sorry.... - meget off-topic :D

Nanna

nei du er ikke alene selv om thaipiger ikke er lig mig kan jeg da mærke liv syd for grænsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
jonnyjazz skrev, 1 time siden:

Nanna

nei du er ikke alene selv om thaipiger ikke er lig mig kan jeg da mærke liv syd for grænsen

Det da altid noget der stadig er liv :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna
jonnyjazz skrev, for 4 timer siden:

Nanna

nei du er ikke alene selv om thaipiger ikke er lig mig kan jeg da mærke liv syd for grænsen

Thaipiger er nu heller ikke lige mig ;):P

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexsygdom skrev, den 2016-03-23 at 10:39:

Hej jeg er lidt nysgerrig på, om i nogensinde har fået en kønssygdom, ved at gå til thaimassage :)?
Tænker at chancen for at samle noget op er vel relativ stor?

- men så igen er chancen vel ikke særlig stor for at få noget, hvis man holder sig til handjobs? b2b? og kondom? 

Jag har i snart 30 år köpt sex, varav rätt många besök har varit på thaimassage. På thaimassageställen brukar jag vilja ha B2B med efterföljande samlag. Under mina 30 år har jag inte fått någon könssjukdom och jag får erkänna att det inte alltid har suttit någon kondom på kuken under samlagen och ännu mera sällan har det gjort det under det franska ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, den 3/23/2016 at 11:07:

Men du skal have et fornuftigt svar alligevel.

Hvis du holder dig til håndholdt pik, tumler rundt med pigen i en kropsnær glidetur og ellers husker at tage kondom på, når du stikker pikken i pigens skede, så bør du ikke være nervøs. - Nyd det. - Hvis I kysser på mund, eller hvis pigen sutter på din pik uden kondom, risikerer du måske en Herbes af en art, - men den kan du kureres for. - Nyd det.

Der står nærmest kun forkerte/misvisende ting i det her indlæg. Imponerende alligevel.

warmgun skrev, den 3/23/2016 at 11:11:

Herpes smitter til gengæld kun, når det er i udbrud.

Også forkert: " smitte uden udbrud forekommer ofte, specielt ved HSV-2.https://www.sundhed.dk/borger/sygdomme-a-aa/koenssygdomme/sygdomme/virusinfektioner/herpes-genitalis/

Bror Myra skrev, den 3/25/2016 at 18:29:

Under mina 30 år har jag inte fått någon könssjukdom och jag får erkänna att det inte alltid har suttit någon kondom på kuken under samlagen och ännu mera sällan har det gjort det under det franska ...

Den eneste kønssygdom jeg har fået ifm. udskejelser, der er relevante i dette forum, er Klamydia efter jeg gav efter for en thaimassør, der spurgte om jeg ville op i hende. Det kom bag på mig, at hun bare satte sig på mig uden kondom :)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nanna Copenhagen skrev, den 22. marts 2016 at 17:25:

Er det kun mig der blev tændt af denne beretning? :blink:

 

Sorry.... - meget off-topic :D

Nej... det tændte mig MEGET....

Men forstår "trådstarter"... er også selv jomfru, når det gælder GP'er, men har også angsten for kønssygdomme, især da jeg er gift....
Men fantasi har man altid da....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...