Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg vil gerne dele mine oplevelser på SD med jer ...

I går havde jeg så besøg af min sugarbabe nummer 16 fundet på sugardaters.dk

Det var endnu engang en af de oplevelser hvor jeg bagefter tænker "damn jeg er heldig og fuck en god beslutning jeg tog at udleve nogle af mine fantasier gennem SD".

Op ad trappen kom en lækker ung sag og da hun tog frakken af var hun i sort kort kjole og lækker lingerie ... Jeg fik hældt lidt rødvin op og inden jeg vidste af det så kyssede vi ... Jeg lod min hånd glide op ad benet og der hvor trussekanten burde begynde mærkede jeg safterne drive ud af hende - ingen trusser ... I får ikke mere ud over jeg fik rykket lidt grænser i forhold til BJ/gagging og lidt hårdere sex. 2 gange sex afbrudt af en pause - 4 timer og 1.500 kr. well Spent...

Ud af mine 16 SB har jeg kun haft 4 decideret ringe oplevelser opvejet af en 5-6 fantastiske ... Sugarbabes fra 20 til 40 (mest yngre - slanke til let buttede (igen ud over de ringe ))

Til dem der kan bruge info så betaler jeg mellem 1000 - 1500 kr. og det har som oftest (udover de 4 ringe) været god tid fra 1 1/2 til 4 timer. Jeg er en helt almindelig fyr på 41 - 172 og til den gode side når det gælder kilo ...

Så for dem der er ved at give op og ikke synes det er det værd at bruge tiden på at få lokket en SB - I ved ikke hvad I går glip af :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for den opmuntrende læsning! Jeg er ved at runde 48 timer på SD og er overvældet over de smukke unge damer - men noget famlende i forhold til, hvordan man tager en sludder på sitet med ud i den virkelige verden. Har skrevet sammen med en fantasisk smuk pige på 20 år - men jeg tror, at det lykkedes mig at ødelægge det, da jeg forsigtigt spurgte, hvad hun havde af forventninger til et møde (mao: hvad koster det?). Det ville jeg gerne vide - især da nogen lader til at have meget høje forventninger. Nu ved jeg sådan nogenlund hvad lejet er. Ser frem til mange flere unge piger på SD - og udenfor :) 

Takker ydmygst!  

Nu jeg er i gang - er der nogen der har erfaringer med airbnb, hvis man skal bruge et sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MortenHansen skrev, for 20 timer siden:

Tak for den opmuntrende læsning! Jeg er ved at runde 48 timer på SD og er overvældet over de smukke unge damer - men noget famlende i forhold til, hvordan man tager en sludder på sitet med ud i den virkelige verden. Har skrevet sammen med en fantasisk smuk pige på 20 år - men jeg tror, at det lykkedes mig at ødelægge det, da jeg forsigtigt spurgte, hvad hun havde af forventninger til et møde (mao: hvad koster det?). Det ville jeg gerne vide - især da nogen lader til at have meget høje forventninger. Nu ved jeg sådan nogenlund hvad lejet er. Ser frem til mange flere unge piger på SD - og udenfor :) 

Takker ydmygst!  

Nu jeg er i gang - er der nogen der har erfaringer med airbnb, hvis man skal bruge et sted?

Jeg spørger da også ind til forventninger (pris) inden vi mødes - det er lidt en dans om den varme grød. Få hende til at give et beløb hvis det er for højt så svar tilbage at du er sikker på hun er hver en øre værd men at du mere havde tænkt xxx kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dansen om den varme grød - ja, i den grad. Hun vendte tilbage til mig og vi er nu ved at lave en aftale. Hun vil ikke snakke konkret - hverken ift hvad jeg får ud af det eller hvad hun skal have til gengæld. Men er indstillet på at mødes - er dog ikke umiddelbart til korte møder. Puha.. hun siger, at det er hendes første gang. Jeg håber ikke, at vi bliver uvenner over forskellige forventninger, når vi mødes. Stejl læringskurve for en grøn SD ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...