Hop til indhold
james bond

ung studine 7900 Nykøbing Mors

Recommended Posts

Har ikke adressen på dem, men synes bare det minder så meget, har været i mailkorrespondance med dem. Og han sidder også her i værelset ved siden af, ingen dør imellem. Det er ikke lige noget for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er sikker på at den annonce der har kørt som : Ung slavetøs trænes mandag d 28  også er dem

Syntes sku han er lidt hård ved den lille pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/showad/219583

Hvis det er hende her så er hun ikke et besøg værd. Har været der og gør det ikke igen. Hun siger hun elsker sex men når det kommer til stykket er der intet hun er vild med at gøre hun har tusind undskyldninger og har en total turn-off krop. Hun ligger kun på ryggen som en sæk kartofler og hun er hverken til nus eller massage, så går et kvarter før min tid udløber og fortryder kun jeg ikke gik noget før. Hun virker sølle og kunne godt passe på at en eller anden kæreste er hård ved hende, men det ændre ikke på ens oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bimmerboy skrev, den 27/12/2016 at 01:16:

https://annoncelight.dk/showad/219583

Hvis det er hende her så er hun ikke et besøg værd. Har været der og gør det ikke igen. Hun siger hun elsker sex men når det kommer til stykket er der intet hun er vild med at gøre hun har tusind undskyldninger og har en total turn-off krop. Hun ligger kun på ryggen som en sæk kartofler og hun er hverken til nus eller massage, så går et kvarter før min tid udløber og fortryder kun jeg ikke gik noget før. Hun virker sølle og kunne godt passe på at en eller anden kæreste er hård ved hende, men det ændre ikke på ens oplevelse.

Lige mine ord!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stifinder
Mthom skrev, for 6 timer siden:

Hun ser da ikke så ringe ud

Nej hun ser rimlig fræk ud , vil gerne vide om der er nogen som har besøgt pigen for nydligt ,, ikke de bedste anmeldelser hun har fået  ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Faneme en dårlig oplevelse!!!

 

Redigeret af ViborgMand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stifinder
ViborgMand skrev, for 8 timer siden:

Faneme en dårlig oplevelse!!!

 

Må jeg høre lidt mere om din dårlige oplevelse og hvornår du har besøgt pigen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været tæt på at besøge hende, men der er noget sært ved hende når man skriver.

Tak for alle gode input - jeg har vist sparet mig en dårlig oplevelse :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...