Hop til indhold

ung studine 7900 Nykøbing Mors

Featured Replies

Skrevet

Det syntes jeg nu ikke det minder om , tro hende her gør det uden kæresten skal kigge med

Skrevet
james bond skrev, den 23/3/2016 at 10:04:

Hej.. 

Er der nogen der har været her? https://annoncelight.dk/showad/203724

Synes det er samme koncept, som parret fra Skive/salling Hvor manden kæresten sidder i stuen ved siden af.. 

Nogen kan fortælle mere?

Det er jeg også ret overbevist om!!!

Skrevet

Det er da ikke parret fra Salling  ....hvorfor tror du det

Skrevet
larokka skrev, for 10 timer siden:

Det er da ikke parret fra Salling  ....hvorfor tror du det

Nok fordi de bor på samme adresse!

Skrevet
  • Author

Har ikke adressen på dem, men synes bare det minder så meget, har været i mailkorrespondance med dem. Og han sidder også her i værelset ved siden af, ingen dør imellem. Det er ikke lige noget for mig. 

Skrevet

Jamen jeg tager hatten af for jeres gode undersøgelse , men det da ikke samme pige på billedet ?

Skrevet

Det er det samme par...kan genkende køkkenet og stuen :)

Skrevet

Jeg er sikker på at den annonce der har kørt som : Ung slavetøs trænes mandag d 28  også er dem

Syntes sku han er lidt hård ved den lille pige

Skrevet

Blev brændt af igår.  Hun ville skrive når jeg var i byen.  Ingen skrev af så hjem igen. 

• 8 months later...
Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/219583

Hvis det er hende her så er hun ikke et besøg værd. Har været der og gør det ikke igen. Hun siger hun elsker sex men når det kommer til stykket er der intet hun er vild med at gøre hun har tusind undskyldninger og har en total turn-off krop. Hun ligger kun på ryggen som en sæk kartofler og hun er hverken til nus eller massage, så går et kvarter før min tid udløber og fortryder kun jeg ikke gik noget før. Hun virker sølle og kunne godt passe på at en eller anden kæreste er hård ved hende, men det ændre ikke på ens oplevelse.

Skrevet
Bimmerboy skrev, den 27/12/2016 at 01:16:

https://annoncelight.dk/showad/219583

Hvis det er hende her så er hun ikke et besøg værd. Har været der og gør det ikke igen. Hun siger hun elsker sex men når det kommer til stykket er der intet hun er vild med at gøre hun har tusind undskyldninger og har en total turn-off krop. Hun ligger kun på ryggen som en sæk kartofler og hun er hverken til nus eller massage, så går et kvarter før min tid udløber og fortryder kun jeg ikke gik noget før. Hun virker sølle og kunne godt passe på at en eller anden kæreste er hård ved hende, men det ændre ikke på ens oplevelse.

Lige mine ord!

• 6 months later...
Skrevet

Telefon nr er det samme i begge annoncer, samme pige med 2 annoncer

Skrevet
Mthom skrev, for 6 timer siden:

Hun ser da ikke så ringe ud

Nej hun ser rimlig fræk ud , vil gerne vide om der er nogen som har besøgt pigen for nydligt ,, ikke de bedste anmeldelser hun har fået  ..

Skrevet

Faneme en dårlig oplevelse!!!

Redigeret af ViborgMand

Skrevet
ViborgMand skrev, for 8 timer siden:

Faneme en dårlig oplevelse!!!

Må jeg høre lidt mere om din dårlige oplevelse og hvornår du har besøgt pigen. 

• 6 months later...
Skrevet

Har også været tæt på at besøge hende, men der er noget sært ved hende når man skriver.

Tak for alle gode input - jeg har vist sparet mig en dårlig oplevelse :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.