Hop til indhold
championsexxx

Erfaring med Salinas Horsenspigen

Recommended Posts

Hey peeps :)

Jeg er ny herinde og har læst et par(mindst) tråde om Salinas Horsenspigen.

Der er til min store overraskelse mange, som fokuserer på noget negativt af den ene eller anden art? Man  kommer vel hos igen, for at have en god tid og det er vel positivt? Der er sgu da inden af os det bliver yngre, men find lige nogle eksempler på SÅ lækre kvinder i hendes alder (taget meget sol eller ej) og smid det op i min tråd her.. Det er en udfordring!! Den kommer dog ikke til at stå alene, for næste trin er så, om de er lige så hammer frække, kompetente til deres job, professionelle, aldrig kræsen og altid med mod på at opfylde de fleste fantasier.. 

Det her er en glædespige, som i andre lande ville kunne tjene langt mere samt blive værdsat enormt som callgirl!! 

Det var det sukkersøde, da det ikke skal lyde som om jeg er en forelsket stalker, meeeeen... Hun er satme fræk, beskidt - så beskidt man ønsker det og selv kan klare!! Det kan da ikke gå hurtigt nok med at få et møde i stand med hende igen, men tingene skal gå op i en højere enhed jo.. Økonomien fx, det kan hurtigt blive en halv dyr hobby, hvis man skal dyrke den i al sin fritid, hæ hæ ;)

Mange liderlige hilsner herfra - ikke til jer stødere, men til de glædespiger, som måske læser indlæggene :)

Lars

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har selv mødt hende 3 gange i Aalborg, og har også kun roser tilovers for hende. 

Det jeg især kan lige ved Salina er, at hun er så forbandet fræk og tror seriøs hun er med på alt fræk sex.

Sidst jeg mødte hende var i en lejlighed i Aalborg Centrum (1 -2 år siden). Der synes jeg det var frækt, hvis hun mødte mig almindelig påklædt, og jeg bestilte fransk der skulle foregå i køkkenet. Den var hun straks med på. Blev så tændt, at det endte med dansk i køkkenet også. 

Det er sådan noget jeg synes er vildt frækt og fedt med de GP'er der er med på lidt anderledes. 

Men okay. Vi er jo også så forskellige som kunder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...