Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

De bedste anbefalinger herfra til at lave aftaler med Voksenmilf....Hun er virkelig en Q der ved hvordan en M skal forkæles...

Ser faktisk bedre ud en på hendes billeder på AL...og har de flotteste F-skåle bryster og en mis der kun elsker at blive slikket for lidt....

Fik en lækker og sensuel massage og snart var mine hænder og tunge overalt på hendes krop og Voksenmilf spillede med og jeg tror virkelig hun nød min tilstedeværelse...og ikke spillede skuespil....Vi kom begge i en hed orgasme....

Skal helt sikkert ses igen....sød at tale og skrive med....så pas godt på hende...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige søgt på "voksenmilf" på både Massageguide og Annoncelight uden held.

Har du et link?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun startede med at hedde Voksenmilf !

Så kaldte hun sig Amatørmilf !!

Og i dag hedder hun Studinemilf !!!

https://annoncelight.dk/showad/204404

Så fik hun da omtale endnu engang ;-) 

Og hun har en mis, "der kun elsker at blive slikket for lidt." Mærkelig måde at skrive, at hun ikke vil slikkes ! ;-) 

Gad vide, om det er det anmelderen (anmeldermilfen ? ;-)) mener ? :-) 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 3 timer siden:

Hun startede med at hedde Voksenmilf !

Så kaldte hun sig Amatørmilf !!

Og i dag hedder hun Studinemilf !!!

https://annoncelight.dk/showad/204404

Så fik hun da omtale endnu engang ;-) 

Og hun har en mis, "der kun elsker at blive slikket for lidt." Mærkelig måde at skrive, at hun ikke vil slikkes ! ;-) 

Gad vide, om det er det anmelderen (anmeldermilfen ? ;-)) mener ? :-) 

Venligst

French

Jeg ELSKER og blive slikket og hvad jeg hedder kan vel være lige meget. Et kært barn har mange navne. Jeg har ændret mit navn når jeg annoncerer fordi jeg studerer for tiden. Er amatør fordi jeg laver få aftaler og er lidt kikset. Håber det var svar nok. :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
AmatørMILF skrev, for 7 minutter siden:

Jeg ELSKER og blive slikket og hvad jeg hedder kan vel være lige meget. Et kært barn har mange navne. Jeg har ændret mit navn når jeg annoncerer fordi jeg studerer for tiden. Er amatør fordi jeg laver få aftaler og er lidt kikset. Håber det var svar nok. :wink:

Prøv og læs min egen annonce. Måske er anmelderen ikke så god til at formulere sig. :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
AmatørMILF skrev, for 2 timer siden:

måske jeg bare skal kalde mig tungen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tal nu pænt om denne søde Q...

Min fejl jeg skrev forkert...AmatørMilf fortjener ros og opbakning...

Det hun tilbyder fortjener opbakning og en stor TAK...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ryddet op i tråden og fjernet diverse afsporinger. Og endnu engang: Tror man en anmeldelse er falsk og plantet, så rapportere man i stedet for at komme med insinuationer i tråden!

Del dette indlæg

Link til indlæg
marken skrev, for 3 timer siden:

Tal nu pænt om denne søde Q...

Min fejl jeg skrev forkert...AmatørMilf fortjener ros og opbakning...

Det hun tilbyder fortjener opbakning og en stor TAK...

Tak søde :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg udtrykte mig åbenbart ikke klart. Vær venlig ikke at afspore denne tråd yderligere. Tråden handler om oplevelser med Amatørmilf/Voksenmilf/studinemilf. Hvis man vil bidrage med andre ting kan det gøres i generel debat eller hyggesnak. Næste gang falder der advarsler.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Luk dog denne anmeldelse. Jeg har frabedt mig anmeldelser og ja trist der desværre findes mennesker som er onde og vil ødelægge det for andre. God påske

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Man kan ikke bare lukke en tråd pga du ikke ønsker anmeldelse, ønsker du ikke det, hvorfor er du så på Eroguide ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
DetGladeJern skrev, for 2 timer siden:

Man kan ikke bare lukke en tråd pga du ikke ønsker anmeldelse, ønsker du ikke det, hvorfor er du så på Eroguide ?

Måske for at skrive lidt med andre. Jeg har annonceret 1 gang herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...