Hop til indhold
Pigeforskeren

Nikoline - en dansk/nordisk pige hos SexyClub

Recommended Posts

Nikoline – en dansk/nordisk pige hos SecyClub.

Nikoline har vist virket en tid på SexyClub, uden jeg lige har bemærket hende. Det var først med nogle billeder af hende i en let gennemsigtig rød lille sag, at jeg fik øje på hende. Billederne sagde mig, at her kunne man træffe en køn langhåret lys nordisk pige med lidt runde former og lækre ben. Jeg bestilte tid, kørte derud og besteg den høje udvendige jerntrappe – forventningsfuld som ved tidligere vellykkede besøg her.

Nikoline kom ind – iført den samme lille røde kjole som på billederne, og jeg var straks klar over, at jeg havde set rigtigt. Smilende hilste hun på, - jeg bad om en halv times blidt og lækkert selskab og betalte de 1.200 kr. – hun forsvandt lidt.

Hun kom tilbage – stadig i den lille røde kjole, som jeg nu stille og roligt tog fat i og hjalp hende af med op over hovedet. Et dejligt øjeblik hvor hun stod med armene i vejret, og brysterne lod sig afsløre i deres pragt. Nikoline så mig i øjnene og spurgte, om hun måtte kysse mig. Jeg sagde, ja tak – og vi kyssede og krammede en tid stående. Så kravlede vi op på de høje madrasser mellem spejlene.

Jeg nød at se på og røre ved Nikoline. Hun svarede til mit fantasi-billede af en blond pige med bløde former en sommerdag i en høstak. Ikke at jeg vil påstå, at Nikoline virker landlig. Hun er en indfødt københavnerpige fra vestegnen, og vi hyggede og kneppede og sludrede. Under knepperiet sagde hun venligt, at nu kunne hun mærke mig – og jeg takkede for komplimentet. Jeg nød også at støde i bund og fornemme bunden.

Jeg lå på ryggen og kiggede op på Nikoline, medens hun arbejdede. Hun var sød til at holde øjenkontakt, medens hun sled i det. Hendes lyse glatte hår hang ned omkring hendes ansigt. Jeg bemærkede, at hun havde et lille hoved, hvilket hun bekræftede. Ligeledes havde hun også forholdsvis små hænder og fødder. – Ser for mig hendes lille hånd gribe om min pik …

I samme rygliggende stilling betragtede jeg også hendes bryster. De er ikke små. To gode runde bolde – gode at holde om. Jeg foreslog, at i hendes tilfælde var udtrykket ”patter” det rigtige ord at bruge. Nikoline var helt enig. Hun havde patter – store patter. Hendes brystvorter var jeg temmelig begejstret for. De var ikke struttende i forhold til selve patterne, - De fulgte patternes runding som bolde, - men de var store – store mørkerøde områder. Ét er, at brysterne er nøgne, - det er lidt frækt. – Men med særlig store brystvorter virker de – synes jeg – ekstra nøgne. Jeg får adgang til noget privat og ekstremt frækt.

-------

Nå, jeg havde kun bestilt en halv time, for jeg skulle også lige nå at give Cat en tur i høet – godt gammelt bekendtskab – så hende havde jeg fingrene i den næste halve time.

-------

Nikoline kan snart vente mit næste besøg. – De patter – altså!

nikoline_e09.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, 1 time siden:

Tak for en god anmeldelse.

Har skønheden økologiske bryster, eller er de hjulpet kunstigt på vej?

Efter Nikolines egen forklaring forholder det sig nærmest omvendt. De er kunstigt en smule formindskede - tyngdekraften har virket for voldsomt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, den 21. mar. 2016 at 18:49:

Nikoline – en dansk/nordisk pige hos SecyClub.

Nikoline har vist virket en tid på SexyClub, uden jeg lige har bemærket hende. Det var først med nogle billeder af hende i en let gennemsigtig rød lille sag, at jeg fik øje på hende. Billederne sagde mig, at her kunne man træffe en køn langhåret lys nordisk pige med lidt runde former og lækre ben. Jeg bestilte tid, kørte derud og besteg den høje udvendige jerntrappe – forventningsfuld som ved tidligere vellykkede besøg her.

Nikoline kom ind – iført den samme lille røde kjole som på billederne, og jeg var straks klar over, at jeg havde set rigtigt. Smilende hilste hun på, - jeg bad om en halv times blidt og lækkert selskab og betalte de 1.200 kr. – hun forsvandt lidt.

Hun kom tilbage – stadig i den lille røde kjole, som jeg nu stille og roligt tog fat i og hjalp hende af med op over hovedet. Et dejligt øjeblik hvor hun stod med armene i vejret, og brysterne lod sig afsløre i deres pragt. Nikoline så mig i øjnene og spurgte, om hun måtte kysse mig. Jeg sagde, ja tak – og vi kyssede og krammede en tid stående. Så kravlede vi op på de høje madrasser mellem spejlene.

Jeg nød at se på og røre ved Nikoline. Hun svarede til mit fantasi-billede af en blond pige med bløde former en sommerdag i en høstak. Ikke at jeg vil påstå, at Nikoline virker landlig. Hun er en indfødt københavnerpige fra vestegnen, og vi hyggede og kneppede og sludrede. Under knepperiet sagde hun venligt, at nu kunne hun mærke mig – og jeg takkede for komplimentet. Jeg nød også at støde i bund og fornemme bunden.

Jeg lå på ryggen og kiggede op på Nikoline, medens hun arbejdede. Hun var sød til at holde øjenkontakt, medens hun sled i det. Hendes lyse glatte hår hang ned omkring hendes ansigt. Jeg bemærkede, at hun havde et lille hoved, hvilket hun bekræftede. Ligeledes havde hun også forholdsvis små hænder og fødder. – Ser for mig hendes lille hånd gribe om min pik …

I samme rygliggende stilling betragtede jeg også hendes bryster. De er ikke små. To gode runde bolde – gode at holde om. Jeg foreslog, at i hendes tilfælde var udtrykket ”patter” det rigtige ord at bruge. Nikoline var helt enig. Hun havde patter – store patter. Hendes brystvorter var jeg temmelig begejstret for. De var ikke struttende i forhold til selve patterne, - De fulgte patternes runding som bolde, - men de var store – store mørkerøde områder. Ét er, at brysterne er nøgne, - det er lidt frækt. – Men med særlig store brystvorter virker de – synes jeg – ekstra nøgne. Jeg får adgang til noget privat og ekstremt frækt.

-------

Nå, jeg havde kun bestilt en halv time, for jeg skulle også lige nå at give Cat en tur i høet – godt gammelt bekendtskab – så hende havde jeg fingrene i den næste halve time.

-------

Nikoline kan snart vente mit næste besøg. – De patter – altså!

nikoline_e09.jpg

Hvor Dan er hun er hun stram og er hun meget kærlig. Og nu har jeg prøvet en del hvor man bare får førelsen af at de heller vil ha at man bare skal ligge pengene og smutte 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kinki_fetter skrev, for 2 timer siden:

Hvor Dan er hun er hun stram og er hun meget kærlig. Og nu har jeg prøvet en del hvor man bare får førelsen af at de heller vil ha at man bare skal ligge pengene og smutte 

To spørgsmål - to svar:

Jeg plejer at udfylde en skede, og jeg husker ikke, at der gjorde sig særlige forhold gældende her - ud over at Nikoline selv sagde, at hun kunne mærke mig. 

Som jeg skriver, spurgte Nikoline af sig selv på et tidligt tidspunkt, om hun måtte kysse mig. - Det betragtede jeg da som ganske kærligt, - og den samme aktive kærlige imødekommenhed fra hendes side fortsatte samværet ud. - Jeg syntes, jeg fik noget for pengene, og jeg betaler gerne for en gentagelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skulle lige gense Nikoline. Hun har fået nye billeder siden sidst. Solskins-lys og strålende dejlig. Hun ønsker at opfatte, hvad du har lyst til, og hun efterkommer det, så vidt det nu er rimeligt. Hun er en ærlig pige. Hun er også en fræk pige. Hun prøver bevidst at "gøre frække ting" - og har tydeligvis selv fornøjelse derved.

nikoline_f02.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Elsker Sexyclub.

De burde vinde en Guldmedalje for så mange dejlige piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

69Niels skrev, for 14 timer siden:

Har selv haft fornøjelsen med 1/2 time med Nikoline og kan kun bekræfte pigeforskeren oplevelse. Helt fantastisk pige :-P wav.

Hej 69Niels - ja, jeg kan slet ikke lade være med at fantasere videre med Nikoline involveret: Ligge hen over hendes vidunderlige patter - gribe med begge hænder ned om hendes baller  - trykke pikken langt ind i hende - kneppe løs og så kysse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...