Hop til indhold
Gæst

3 rimelige babe-hoteller i Thailand ;)

Recommended Posts

Gæst

Når jeg er på sugardating i Thailand, så er jeg lidt kræsen med mit hotelvalg, det behøver ikke at være vildt dyrt, pigerne er ikke vildt godt vant selv.... bare man finder noget som er lidt extraordinært, Og for mig er noget af det som virkelig tæller som plus, fede private badefaciliteter - hvor man kan bade sammen med sugarbaben, og meget mere end bare bade.

 

I den meget rimelige ende er der et hotel i  Bkk, meget tæt ved lufthavnen - godt til et stopover, men ikke til sightseing i Bangkok. https://da.hotels.com/hotel/details.html?WOE=2&q-localised-check-out=24/05/2016&WOD=1&q-room-0-children=0&pa=5&tab=description&q-localised-check-in=23/05/2016&hotel-id=262432&q-room-0-adults=2&YGF=14&MGT=1&ZSX=0&SYE=3  Husk at skrive i reservationen at du vil have Quiensize bed plus Jacuzzi (3pers standard trekant – uden bobler L :?)

 

Kommer jeg til Pattaya, hvilket jeg nu ikke gør så ofte med en Sugarbabe (hvad skal vi dog der) Så er der et virkelig fedt hotel, efter den ovennævnte målestok. http://www.asiahotel.co.th/asia_pattaya.htm De har pæne rum med privat udendørs jacuzzi, (incl bobler) der tillader mange frække oplevelser, det eneste er dog at man skal tage lidt hensyn til ikke at være alt for højlydt i udendørs spaen – det må man gemme til sengen.  Jeg har dog bl.a. haft nogle vilde analoplevelser og dildo lege med min babe. :wink:

 

Og mit langt foretrukne hotel ligger i bjergene i Nordthailand, nord for Chiang Rai. Ude midt i regnskoven på en bjergside med udsigt over junglen. https://da.hotels.com/hotel/details.html?tab=description&q-localised-check-in=23/05/2016&hotel-id=327158&q-room-0-adults=2&YGF=14&MGT=1&WOE=2&q-localised-check-out=24/05/2016&WOD=1&ZSX=0&SYE=3&q-room-0-children=0 Her skal man endelig huske at bestille en pool-villa til 1100 kr pr døgn incl morgenmad – der findes ikke noget mere vild lækkert end at dyrke sex i den store private pool (ca 4x8 m) – i solnedgangen, med fed udsigt over junglen, og de mange eksotiske lyde fra junglens dyr (vilde elefanter, fugle og insekter) Det skal bare opleves mindst en gang i livet.

 

Go for it – god fornøjelse ! ! ! :-P

 

Redigeret af legesyg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så får I lige et par billeder fra det første af ovennævnte hoteller, Jeg overnatter her inat, for en pris på 312DKK incl morgenmad

Hvad man ikke helt kan se er at der altså både er en stor bruseniche og et 3 personers karbad - der er skrivebor mm men ikke noget20160513_172409.jpg20160513_172450.jpg sofahjørne

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kigget lidt på Airbnb muligheder i Pattaya - det så ikke helt dårligt ud med bl.a. mulighed for havudsigt - og til rimelige priser - men jeg undersøgte det ikke nærmere eller lavede konkrete forespørgsler - men evt. kunne det kombineres med hotelovernatninger i start og slut af ferien ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gider ikke bo i lejlighed!

Du kan bo på dejligt hotel: Havudsigt, morgenmad, rengøring hver dag, rene håndklæder, pool hvis du har lyst, und so weiter - for 400-500 kr. pr døgn!

Og på toppen, så giver det flere point hos pigerne end en lejlighed :-)

Redigeret af jensen6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis at det skal fungere som Babe/kusse-magnet, så skal der lidt mere end simpel havudsigt til

Suite vægtes højere end udsigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, den 22. marts 2016 at 16:27:

Når jeg er på sugardating i Thailand, så er jeg lidt kræsen med mit hotelvalg, det behøver ikke at være vildt dyrt, pigerne er ikke vildt godt vant selv.... bare man finder noget som er lidt extraordinært, Og for mig er noget af det som virkelig tæller som plus, fede private badefaciliteter - hvor man kan bade sammen med sugarbaben, og meget mere end bare bade.

 

I den meget rimelige ende er der et hotel i  Bkk, meget tæt ved lufthavnen - godt til et stopover, men ikke til sightseing i Bangkok. https://da.hotels.com/hotel/details.html?WOE=2&q-localised-check-out=24/05/2016&WOD=1&q-room-0-children=0&pa=5&tab=description&q-localised-check-in=23/05/2016&hotel-id=262432&q-room-0-adults=2&YGF=14&MGT=1&ZSX=0&SYE=3  Husk at skrive i reservationen at du vil have Quiensize bed plus Jacuzzi (3pers standard trekant – uden bobler L :?)

 

Kommer jeg til Pattaya, hvilket jeg nu ikke gør så ofte med en Sugarbabe (hvad skal vi dog der) Så er der et virkelig fedt hotel, efter den ovennævnte målestok. http://www.asiahotel.co.th/asia_pattaya.htm De har pæne rum med privat udendørs jacuzzi, (incl bobler) der tillader mange frække oplevelser, det eneste er dog at man skal tage lidt hensyn til ikke at være alt for højlydt i udendørs spaen – det må man gemme til sengen.  Jeg har dog bl.a. haft nogle vilde analoplevelser og dildo lege med min babe. ;-)

 

Og mit langt foretrukne hotel ligger i bjergene i Nordthailand, nord for Chiang Rai. Ude midt i regnskoven på en bjergside med udsigt over junglen. https://da.hotels.com/hotel/details.html?tab=description&q-localised-check-in=23/05/2016&hotel-id=327158&q-room-0-adults=2&YGF=14&MGT=1&WOE=2&q-localised-check-out=24/05/2016&WOD=1&ZSX=0&SYE=3&q-room-0-children=0 Her skal man endelig huske at bestille en pool-villa til 1100 kr pr døgn incl morgenmad – der findes ikke noget mere vild lækkert end at dyrke sex i den store private pool (ca 4x8 m) – i solnedgangen, med fed udsigt over junglen, og de mange eksotiske lyde fra junglens dyr (vilde elefanter, fugle og insekter) Det skal bare opleves mindst en gang i livet.

 

Go for it – god fornøjelse ! ! ! :-P

 

Super:) Mange tak.

 

Nogle råd til hvorledes du finder dine sugarbabes 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Faunus skrev, for 1 time siden:

Super:) Mange tak.

 

Nogle råd til hvorledes du finder dine sugarbabes 

Bare spørg i privat mail hvis der er noget - jeg hjælper gerne   :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...