Hop til indhold
mallen

The One - thai massage i Sønderborg

Recommended Posts

mallen skrev, den 21. marts 2016 at 16:24:

http://the-one-thai.dk/

Er der nogen der har været der?  Yder de udover massage mv?

Var hos hende 2 gang i sidste og forrige uge da jeg var i Sønderborg på job.

hun yder en rimelig god massage, og mod slutningen blev der pillet lidt kom spørgsmål om mere som jeg modtog da jeg var godt liderlig, fik et dejligt handjob første gang og anden gang tilbød hun så at smide tøjet og jeg fik lov til at slikke hende og give hende fingre, hun blev meget liderlig og kom selv under afslutningen.

hun var meget svær at snakke med da hun ikke snakker godt dansk-engelsk, hun snakkede lidt tysk som jeg ikke gør så lidt svær at kommunikere med, forstod at hun tidligere havde arbejdet i flensborg og nu var første gang i danmark.

Gav 500kr første og 700kr anden gang så alt i alt okay til prisen og tror man kan få mere ved hende end det.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for info Incident :)  

Lyder så afgjort som et sted der skal besøges... er det i øvrigt hende som er på billedet på forsiden af hjemmesiden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde bestilt tid til en times massage i dag, kommer ind og bliver bedt om at lægge tøjet, tager også boxerne af - hvorfor hun helt befippet beder mig om at tage dem på igen (og nej så frygtindgydende er lille fyren altså heller ikke :P )  hun siger at hun giver giver massage, og bruger faktisk rigtig lang tid på at forklare at det kun er massage hun giver og absolut ikke happy endings.  Hun var dog sød at foreslå Åbenrå eller Flensborg som alternativ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaps skrev, for 3 timer siden:

Ratt har du været hos the one thai

Nej det har jeg ikke.. Vidste ikke engang den eksisterede før denne tråd blev oprettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte The One Thai i onsdags og kan nikke genkendende til Mallens beskrivelse af stedet. Smed også underhylerne, men blev bedt om at tage dem på igen. Der er kun mulighed for massage og intet andet. Efter så at have læst Incidents indlæg, kontaktede jeg The One igen for at høre hvad det nu var for noget. Hun har været inde og kikke på indlæggene og har svaret mig at det absolut intet har på sig hvad Incident skriver. Det er en falsk anmeldelse som hun skrev til mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
joenne01 skrev, den 4/3/2016 at 07:37:

Besøgte The One Thai i onsdags og kan nikke genkendende til Mallens beskrivelse af stedet. Smed også underhylerne, men blev bedt om at tage dem på igen. Der er kun mulighed for massage og intet andet. Efter så at have læst Incidents indlæg, kontaktede jeg The One igen for at høre hvad det nu var for noget. Hun har været inde og kikke på indlæggene og har svaret mig at det absolut intet har på sig hvad Incident skriver. Det er en falsk anmeldelse som hun skrev til mig.

Tak for opklaring, det var også lidt min opfattelse at hans anmeldelse er falsk. Hun var i lokal avisen i januar hvor hun bla. snakkede om at hun var flyttet hertil fra Tyskland pga. kæresten. Tidligere arbejde hun på et hotel i München som massør. Ærgeligt for os for hun ser da utroligt sød ud :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
  • Hun er utrolig sød, Hornydog, men vi må respektere at hun vil køre en sober forretning- Massagen var utrolig god og jeg fik ca halv anden time for de 300 kr. Vi må søge andre steder hen hvis vi har ønske om andet og mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ratt skrev, for 4 timer siden:

Kan man i øvrigt ikke anmelde Incident for falsk anmeldelse?

Du kan jo altid rapportere indlægget, men det er nok svært at få noget ud af det da det jo reelt set vil være påstand mod påstand uanset hvor meget der end taler for at der er pyntet en del på historien ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...