Hop til indhold
Guest allo-allo

Rose hos Pussygalores

Recommended Posts

Guest allo-allo

Jeg er ret vild med Roses fotos på Pussygalores hjemmeside. Desværre er alle hendes vagter fredag, hvor jeg meget sjældent er i Danmark. Hvis der blandt forummets bruger er en opmærksom sjæl, der er stødt på den smukke kvinde andre steder i DK, hører jeg meget gerne om det - evt. på en PM og Rose/Pussygalores må meget gerne give mig direkte info.

a-a

Del dette indlæg


Link til indlæg
allo-allo skrev, for 2 timer siden:

Jeg er ret vild med Roses fotos på Pussygalores hjemmeside. Desværre er alle hendes vagter fredag, hvor jeg meget sjældent er i Danmark. Hvis der blandt forummets bruger er en opmærksom sjæl, der er stødt på den smukke kvinde andre steder i DK, hører jeg meget gerne om det - evt. på en PM og Rose/Pussygalores må meget gerne give mig direkte info.

a-a

Tak, fordi du har henledt min opmærksomhed på hende. Hun ligner da bestemt noget, der bør prøves. - Men det hjalp jo ikke lige dit problem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo
Pigeforskeren skrev, for 2 timer siden:

Tak, fordi du har henledt min opmærksomhed på hende. Hun ligner da bestemt noget, der bør prøves. - Men det hjalp jo ikke lige dit problem.

Jeg er glad for, at Pigeforskeren har fundet uopdaget, kvindelig skønhed qua mit opråb. Og ja, det hjælper ikke mig så meget videre, men jeg glæder mig over, at der er andre, der ikke er bange for kvinde med lidt alder. Når man har nået min alder, så er 37 med eller uden moms ufatteligt ungt. I mon optik er Rose, som hun fremstilles på Pussytøsernes hjemmeside, meget smuk, feminin og hamrende erotisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
allo-allo skrev, for 23 minutter siden:

Jeg er glad for, at Pigeforskeren har fundet uopdaget, kvindelig skønhed qua mit opråb. Og ja, det hjælper ikke mig så meget videre, men jeg glæder mig over, at der er andre, der ikke er bange for kvinde med lidt alder. Når man har nået min alder, så er 37 med eller uden moms ufatteligt ungt. I mon optik er Rose, som hun fremstilles på Pussytøsernes hjemmeside, meget smuk, feminin og hamrende erotisk.

Jeg bliver helt opstemt. Mine erfaringer siger mig, at kvinder topper omkring midten af 30'erne. Nå, der er 3 dage til det bliver fredag eftermiddag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
allo-allo skrev, den 3/22/2016 at 16:11:

Jeg er glad for, at Pigeforskeren har fundet uopdaget, kvindelig skønhed qua mit opråb. Og ja, det hjælper ikke mig så meget videre, men jeg glæder mig over, at der er andre, der ikke er bange for kvinde med lidt alder. Når man har nået min alder, så er 37 med eller uden moms ufatteligt ungt. I mon optik er Rose, som hun fremstilles på Pussytøsernes hjemmeside, meget smuk, feminin og hamrende erotisk.

Så blev det fredag eftermiddag, og jeg skulle tage Rose nærmere i øjesyn. Forinden havde jeg lavet lidt mere forarbejde. Jeg havde opdaget, at hun også "stod i stald med de andre hopper" hos Citygirls i Helsingør, og der var nogle billeder, som var lidt bedre end på Pussygalores hjemmeside. Billederne er lidt større, og de står stille, så længe jeg har lyst at se på dem. Der er 8 billeder, og navnlig billederne 2-3-4 og 8 er fine. Det er også de billeder, hvor Rose viser mest nøgenhed, så måske derfor. Billede 4 er vidunderligt. Hun står på alle fire med enden skråt bagud. Man ser hendes fine runde former, buerne hen over bagdel og ryg, og de hængende bryster. Hos Pussygalores angives hun til at være 37 år, og hos Citygirls står 44 år. Altså - hun er omkring 40 år. Dejlig alder for sådan en hoppe. 

Rose kom ind i lokalet til mig og så med sine smukke øjne lidt spørgende på mig. Et sekund tænkte jeg: Kender vi hinanden? - men det var kun en tanke. På en måde kunne hun ligne så mange andre kvinder i den alder - mørkt hår - lidt krøller om hele ansigtet, men snart tonede hun frem for mit blik og blev Rose. - Vi aftalte en times hyggeligt samvær. 

Da hun kom ind igen, nærmede vi os hinanden og tog fat i hinanden. Jeg spurgte om jeg måtte kysse på hende, men hun afviste med en forklaring om, at med al den influenza, der var i luften, ville hun gerne være fri. Jeg accepterede med det samme, når det var sådan hun så på det. Ingen grund til problemer. For mig selv en overraskelse. Hos Pussygalores beskrives hun med ultimative kæresteoplevelser, og hos Citygirls noteres direkte "kys". - Jeg havde bestemt forventet, at hun kyssede. 

Jeg pillede nogle tøjstumper af hende - vippede hende op på den høje sengekant - og lagde hende bagover. Hun lå nu med benene samlede lige i vejret  - stadig med stiletterne på - flot syn - nogenlunde som på billede 3. Jeg tog fat om hendes ankler og spredte hendes ben fra hinanden. Lige foran mig - foran min pik - havde jeg hendes fisse, hendes mave, hendes opad-struttende runde bryster og bag dem hendes smukke ansigt med de lidt spørgende øjne. 

Situationen var for mig lidt anderledes, end den plejede at være. Jeg bøjede mig ned og kyssede hendes fisse. Det blev jeg ved med. Jeg kyssede, slikkede, suttede. Med tungespidsen arbejdede jeg mig ind omkring Roses klitoris. Jeg fornemmede, at det blev vel modtaget. Jeg tror nok, at jeg var hendes første kunde denne eftermiddag, men det var som om jeg også fornemmede, at der kunne arbejdes videre. Efterhånden fik jeg listet min venstre hånds langfinger ind i hendes skede og koordinerede nu bevægelser af tunge og finger. - Jeg havde jo købt en time, så jeg vurderede, at der var tid nok til at gøre det godt. - Og - hurra - efter nogle minutter kunne jeg mærke nogle nervøse bevægelser i hende lårmuskler, som hun ikke selv havde helt kontrol over. Dejligt at være med til. Hun overgav sig - og bad mig indstille angrebet. Målet var ramt. - Jeg kravlede op på siden af hende, og vi snakkede lidt om orgasmer. Rose fortalte, at hun nemt fik dem, men hun plejede at styre dem, så det blev på slutningen af en vagt, at hun lod dem slippe igennem. Men samtidig syntes hun, det var så dejligt, at hun ikke altid kunne stå imod og overgav sig som nu. 

Nu var det Rose, der måtte tage initiativet. Jeg lagde mig på ryggen. Rose skrævede hen over mig, tog fat i min pik og styrede den op i sig. Jeg tog fat om hendes fyldige hofter og rokkede hende ned over mig. Vi kiggede på hinanden og nikkede - jo, der var kontakt - pikhoved mod skedebund. Her lå jeg jo himmelsk. Den udsigt. Foran mig - og foran mine gramsende hænder havde jeg Roses store runde bløde bryster. Jeg tog fat om dem, jeg æltede løs med dem som to brød, der skulle lægges til hævning, jeg satte tommelfingrene mod brystvorterne og trykkede dem ind i brysterne, jeg tog fat med tommel- og pegefingre og nulrede brystvorterne eller rykkede i dem - - - - og Rose fandt sig i det hele og sad og så glad og så smilende ud. Medens jeg nulrede og æltede, lå jeg og betragtede hendes ansigt. Krøllerne omkransede det glade smil, og jeg fornemmede, at smilet var resultat af rare fornemmelser andre steder i hendes krop. Ansigtet og hele kroppen havde en varm gylden kulør, der stod til den rundhed og blødhed og varme, hele hendes figur udstrålede. Vi snakkede om hvem vi var, og om hvordan vi betragtede det, vi lige nu foretog os. Vi talte om begrebet "den lykkelige ludder". Rose mente, at det dækkede hendes egen situation meget godt, og jeg kunne ikke se bedre, end at hun havde ret. Vi talte om "dem" uden for "dette univers" - og vi havde lidt ondt af dem. Hvad de dog gik glip af.

Jeg mente, det var på tide at komme om og ligge på Rose. Hun skulle bedægges. Hun hoppede af min pik, og vi anbragte hende på ryggen mellem puderne. Jeg kravlede om mellem hendes ben - huskede lige at kysse fissen, der nu var våd og varm - og stak så pikken ned/ind/op i hende. Det var jo ikke noget problem. Herre gud - pigen er fyrre år - og fissen er som nævnt ganske våd. Nu lå jeg på hende. Jeg glædede mig igen over denne verdens herligheder. Jeg lagde mig ugenert tungt ned over hende, og hun klagede ikke. Rose smilede, øjnene udviste glæde. jeg lå og gyngede rundt på hendes dejlige krop, greb om hendes skuldre, og vi kneppede. Jeg masede mine arme ned omkring Roses ryg og omfavnede hende, og vi kneppede. Jeg kiggede på hendes ansigt, og jeg kyssede hende på panden og på kinderne og på ørerne, - og jeg begyndte med mine læber at spise af hendes krøller. Hun skulle bringes til at se lidt "brugt ud". Hun skulle ikke forlade lokalet her efter en times "brug", uden at det kunne ses på hende. Og vi kneppede.

Jeg trak mig ud af hende og lagde mig op på siden hende og stakken igen min venstre hånds langfinger i hendes skede, hvor der var varmt og venligt. Jeg kyssede hendes brystvorter. Jeg trak fingeren ud af hendes skede og tørrede hendes kussesaft af på hendes brystvorter, og jeg gentog øvelsen et par gange og kyssede igen brystvorterne. Medens vi klædte os på, kom jeg i tanker om, at vi ikke en gang havde nået at tage hende bagfra. Jeg nævnte det smukke billede 4 - Rose på alle fire med enden klar til at tage en pik bagfra. Rose mente straks, at det gjorde ikke noget. Så havde vi noget at glæde os til til næste gang. Og deri var jeg enig.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...