Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

virker fint for mig, og dog....

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Tja bum bum, jeg er egentligt glad for at gå på klinik, men jeg har i den sidste månedstid - foranlediget af tanker om det en måned før - nu haft et suggardaddy relation til en lækker ung kvinde 23 år og klar til sex - uden nogen forbehold - det er for mig ikke voldsom dyrere end at gå på bordel - at have en datetime med min studerende unge kvinde - der hvor det kan blive besværligt er når hun vil stoppe - for det kommer nok, når hun har fået sin eksamen fra uni - der er et på år til, men så kan jeg da nyde sex med en ung køn klog kvinde - er det forkert at have et forhold til en ung når man selv er 30+ ifht.hende - vi ved begge godt at det er et betalingsforhold - og nå ja nogle gange coacher jeg hende ifht. studieforberedelse, opgaver, så hun profiterer på mere end en måde.

Vi har en ordning med at jeg lejer ind på et hotel, med spa o.s.v. eller lejer et sommerhus - eller vi tager en lille ferie sammen - Ingen af os vil involvere privatadresser.

 

Alko

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

30+formoder hun er omkring de 20 tja så er du jo en gammel gris (lyder meget moralsk) skal dog siges jeg er selv tæt på de 50 og har det fantastisk med en pige på 23 vi har tilfeldige møder forskellige steder og vi begge nyder det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Passa på och njut så länge det varar!

Jag har själv precis fyllt 60, men har en ung sjuksköterskestudent (sygeplejer studine) som SB sedan några år tillbaka. Hon får en "månadspeng", presenter, hjälp med studierna samt att vi gör några resor per år av mig. I gengäld får jag givetvis sex och trevligt sällskap, men också att jag inte behöver bo på hotell samt vällagad mat när jag är i Stockholm. Det vill säga vi träffas hemma hos henne. Men hon blir klar med sin examen till sommaren så vi får se vad som händer då ...

Dessförinnan hade jag en gymnasietjej som SB. Även hon fick studiehjälp och gåvor i form av reda pengar samt lite andra presenter. Eftersom hon bodde hemma träffades vi på hotell. Tyvärr upptäckte hennes mamma en dag av en slump att hon inte alls var hos den väninna som hon hade påstått att hon sov över hos :-( Numera läser hon på universitet och är eskort vid sidan av studierna :grin: Men eftersom jag hann skaffa mig en annan SB så träffas vi inte så ofta numera.

I båda fallen känner vi till varandras riktiga namn. Båda känner också till att jag rätt regelbundet träffar prostituerade när jag reser i arbetet. Gymnasietjejen tyckte att det var spännande att höra mina berättelser samt lite upphetsande att jag hade varit med så många kvinnor. Men hon har ju blivit eskort nu. Sjuksköterskestudenten blir upphetsad av mina berättelser och tycker om att fantisera om att vi är på bordell och av alla flickor där så väljer jag just henne :grin: Hon tycker att det är smickrande att jag just valde henne av alla de kvinnor som jag kunnat välja :grin:

Jag läste på svenska Flashback för rätt länge sen om en SD som bodde i Lund. Han hade under en lång följd av år haft olika studentskor från universitetet som SB. Det tog oftast slut i och med att de tog examen eller skaffade sig en käraste. Men han hade hunnit med att ha mor och senare dottern som SB :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...