Hop til indhold
Gæst

Mia Cassiopeia, 1t m spa

Recommended Posts

Gæst

Søndag aften bookede jeg hos Cassiopeiastars 1 time med Mia incl spa

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=743

Billederne er helt ægte, men måske nok nogle år gamle, og hun er vist heller ikke 21 år mere, nok nærmere slut tyverne. Hun kommer fra de spanske øer, men taler et næsten perfekt engelsk, meget let os sød at snakke med.

Jeg bookede 2 timer i forvejen, for det var jo netop denne ungpigekrop, med små bryster som fangede mig. De bad mig om at bekræfte ½ - 1 time i forvejen, ja der er nok mange som udebliver. Men selv om jeg bekræftede, så var spaen alligevel ikke klar ved ankomsten, så Mia spurgte om jeg ville starte hyggelig på senge indtil spaen var klar, jeg valgte dog at vente, og ventetiden blev fint modregnet i den anden ende. Jeg afregnede de 2500 kr og ventede. Nu fik jeg tid til at betragte lokalerne, bedre end normalt – jo de er da pæne og ordentlige, men intet vildt luksus. Jeg kunne køre overboens fodtrin, stakkels overbo, når det går vildt for sig i sengen her.

Nu kom Mia i en lækker fræk netkjole, som bestemt gjorde godt for hendes krop, hentede mig ud til spaen – havde lige glemt at jeg skulle have en badekåbe til at gå ud til spaen – afsted efter den. Badeværelse med typisk trekantspa er ikke overvældende, men fint og rent (men vist det eneste baderum de har – hvad gør de hvis at der er travlt)

Spaen var flydt til lige over dyserne, hvilket vil sige efter at vi to små personer var i vandet, var den stadig kun halvt fyldt. Mia satte sig i den modsatte ende af spaen og begyndte hyggeligt at spørge til in livshistorie, intet pålæg til noget pirrende berøring. Jeg måtte trække hende nærmere, så jeg kunne smage på hendes bryster… stadig intet initiativ fra hende. Så bad jeg hende vende sig, så hun sat tæt i min favn, så kunne mine fingre gå på opdagelse…. Men .. kun til klitten ikke længere….  Stadig ingen aktivitet fra hende, men snakkede meget hyggeligt. Så skulle der ske noget måtte jeg vist have hende ind på sengen

Her lagde hun sig op ved siden af mig, som vi skulle sove. Jeg tænkte, så starter vi nok med at kysse, men nej… det er nok de mest tillukkede kys jeg har oplevet, så skulle der kysses, så var det vist mig som skulle kysse hendes lækre krop. Så jeg startede fra halsen, ned over de faste bryster, og blev hængende ved de læber som trods alt var mere åbne J Men jeg måtte jo ikke fingerkneppe mens jeg slikkede – alligevel var det lækkert at slikke klitten og lade tungen glide lidt ind. Jeg tror dog at hun kunne lide det. Jeg vendte mig til en 69er, hvortil hun måtte spørge mig om hvad jeg ville (lidt off i situationen) – på med kondomet, og i gang med et middelmådigt BJ – der var ingen risiko for CIM L

Af frygt for ikke at kunne holde rejsningen under dette BJ (ellers ikke mit problem) – så måtte jeg vist bruge drengen mere aktivt. Jeg lagde hende om på ryggen, og mig på siden med flettede ben, så jeg på en gang kunne komme dybt i hende og samtidig kunne mine fingre blidt stimulere hendes klit. Jeg kunne dog se at hun havde et problem hvis jeg stødte for dybt i hende, så det tog jeg pænt hensyn til. Men et andet problem stødte så til. Jeg skulle ikke stimulere hende mere, for hun var ved at få orgasme – og det er tilsyneladende et NO GO for hende.

Jeg blev klar over at hvis jeg skulle have noget ud af hende, skulle jeg ikke forvente GFE, men nærmere en ”voldtægt” eller råknep (kald det hvad du vil) – og jeg synes at tegnebogen var blevet drænet nok, så at finde en anden pige i aften var nok ikke løsningen. Jeg lagde hende på ryggen og trak hende ud til kanten af den dejligt høje seng, så kunne jeg stå på og råkneppe hende – nyde synet af den smukke krop, og kramme hendes skønne bryster samtidig… den fik bare der ud af til climax.

Der var stadig ca 20 min, hvor vi bare lå og slappede af og løste verdenssituationen. Super sød pige – men måske var det ikke det helt rette job for hende.

Da jeg forlod stedet, sagde hun at jeg var meget skøn, og at hun virkelig håbede at se mig igen

Ja det sider de fleste GPer, men det siger de vel ikke hvis det hele skyldes at jeg på en eller anden måde var mere frastødende en gennemsnittet – det er vel ikke årsagen til oplevelsen

Gentagelse ? ikke med Mia – men stedet er ok – og nu ved jeg at jeg skal bede om at de fylder spaen til 20 cm under kanten J

Men denne oplevelse står noget i kontrast til sidste uges oplevelse hos DaisyClub (læs min tidligere tråd)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en fin (og dyr) anmeldelse. Men lyder desværre IKKE som en "oplevelse" der skal gentages - især ikke i lyset af det meget store beløb du betalte.

Du fik nok valgt en pige der ikke lige var din kop te. Prøv Chloé næste gang. Hun står øverst på min hitliste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Pudsigt nok, så har Mia netop liket mit indlæg..... Hvad mon det betyder ??

Man siger vel ikke "på forhåbentlig gensyn" hvis at man ikke mener det ??

Hvordan udlægger man det som GP ?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har selv haft fornøjelsen af Cassiopeias Spa med Candy (aka Julia, Sexyclub) Nu stoppet.

Der var ikke så meget vand i, og pigens hår måtte ikke blive vådt. Dog dejligt at være med piger i bad (spa)..Det giver det  hele en anden dimmension af afslapning IMO.

Btw. Mener det er  +300 kr ekstra for spa, hvis du bestiller 30 min blid...(Correct me if im wrong, please)

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

PPD, du har helt ret +300 for spa, uanset om det er med en halv eller helt time blid (som sagt havde jeg taget en hel time)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Legesyg,

Vi har svaret dig på mail i går middags, vi sikres os lige du har modtaget den og sender den her også. 

Vi takker for din anmeldelse af Mia og glæder os til du har lyst til at besøge Cassiopeia igen. 
Vi beklager din oplevelse ikke levede helt op til dine forventninge. Det er vi oprigtig kede af.  Vores ønske er at alle får en oplevelse de husker med et smil på læberne. 
Eneste kritik vi før har fået af Mia, er hendes manglende dansk sprogkundskaber og at hun ikke lige kan puttes i en kuffert og tages med hjem :). 

Din feed back giver vi videre til Mia, som har et oprigtigt ønske om at gøre sine gæster glade og tilfredse.  
Vi kan dog sige at hendes alder er helt reel og hendes billeder sprit nye. Fingerknepperi er færkt, det forstår vi og beklager det ikke er en del af servicen. Det er bestemt ikke af manglende lyst, men fordi pigerne har brug for at passe på sig selv i forhold til bakterier og rifter.  Vi glæder os til det giver mening. 
Vi vil give piger og receptionister besked om at fylde spa'en lidt mere fremover og takker iøvrigt for din feed back. Vi er altid glade for feed back, så vi fortsat kan være stedet, hvor man trygt og frækt for udlevet sine frække fantasier. 

Rigtig god Påske 

Mvh. og knus

Cassiopeia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cassiopeia skrev, for 8 timer siden:

Vi glæder os til det giver mening. 

Hvad betyder den sætning?

Glæder I jer, indtil det giver mening - eller hvad?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...