Hop til indhold
Ojoped

En betragtning

Recommended Posts

Det kan godt være det er et tilfælde. 

Men nu er det 2. Gang på få måneder mit dankort er blevet spærret pga misbrug af kortoplysningerne, i de få måneder har jeg sideløbende haft en profil på sugardaters og med sidste spærret har kortet kun været brugt til det og få indkøb i Føtex.  

Siden kører i forvejen yderst ustabilt og med enormt mange fejl. 

 

Eller er det kun mig der oplever det sådan ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kender ikke Sugardaters sikkerhedsniveau, eller andet omkring dem - men en mulighed er også at du har fået spywear på din PC - som aflæser dine kortpolysninger når du taster dem ind på Sugardaters - altså ikke nødvendigvis den hjemmeside som er farlig - men en hvilke som helst hjemmeside (næsten) kunne give det samme problem. (hvis den ikke kører krypteret på et rimeligt niveau)

Del dette indlæg


Link til indlæg

har været på SD næsten siden start. Kan ikke genkende dine oplevelser, eneste længerevarende fejl har været søgefunktionen, men den er vist i orden nu. Har aldrig fået spærret et betalingskort.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Betal med mobilepay!!

Så slipper du også for bekymringer over om der automatisk bliver trukket penge for abonnement hver måned. Sugardaters har jo lavet det så smart for dem selv, at kunden aktivt selv skal framelde sig "servicen"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Jeg har også været derinde siden starten, men med pauser, og jeg har aldrig oplevet problemer i forhold til mit dankort. Jeg ville gå min computer meget grundigt igennem, hvis jeg var dig og ellers benytte MobilePay, som Bukkake foreslår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke det automatiske fornyelse der er problemet. 

Jeg har brugt kortet tre gange siden, bla iTunes og en offentlig side, samt jeg har andre kort jeg bruger online bare ikke på SD uden problemer Og jeg har skiftet computer siden sidste gang. Og kun brugt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke det er SD der er problemet, da de bruger troværdige betalings gateways, først brugte de QuickPay, og nu epay, hvilke begge er yderst ansvarlige og anstændige firmaer, husk på SD aldrig ser skyggen af dine kort oplysninger, ud over de sidste 4 cifre, så de kan finde betalingen ved problemer.

Så nej der må være et andet sted i kæden problemet er...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...