Jambajamba 118 Skrevet 22. Marts, 2016 https://annoncelight.dk/showad/204449 hvis billeder er ægte er den sku ikke helt dum En heldig mand derude som har været på besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxxx6000 46 Skrevet 22. Marts, 2016 Når noget ser ud til at være for godt....så er det som regel.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 951 Skrevet 22. Marts, 2016 Ser jo forbandet god ud, men med hjælp fra Google, kan billederne findes på en pige der kalder sin barbiegirl, og så vidt jeg kan se er hun fra Ontario i Canada. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 22. Marts, 2016 Jamen så god tur til Canada. Det er jo et dejligt sted. Men - der kan jo sagtens gemme sig en GP bag annoncen, der er jo så mange andre der bruger "lånte" billeder. Meeeen - jeg ville nu personligt ikke være den der tager en tur for holdet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 724 Skrevet 22. Marts, 2016 Jeg synes ellers hun ligner hende baronessen fra TV, men hun mangler nok ikke penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 22. Marts, 2016 Nogen GP'er gør det ikke for pengenes skyld, men for at glæde os mænd og for spændingens skyld - tror jeg nok.... Så det kan da sagtens være hende.... Om ikke andet så for at skaffe omtale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg