Hop til indhold
Gæst

Gennemgående dårlig oplevelse

Recommended Posts

Gæst

Jeg havde søndag en gennemgribende dårlig oplevelse hos en GP

Det har jeg ikke prøvet før, og nu står jeg i et dilemma.

Jeg har den grundholdning, at hvis jeg køber nyt kamera og de i den grad ikke kan det som jeg blev lovet - så starter jeg da med at reklamere til forhandleren først, inden at jeg skriver på Trust-pilot mm.

Jeg havde faktisk skrevet indlægget til EG - men valgte at sende det til stedet.

Nu spørger jeg jer, hvorlænge skal jeg vente på en kommentar inden at jeg vælger at offentliggøre min anmeldelse ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er umuligt at sige... det kommer jo helt an på hvad anmeldelsen indeholder... 

men hvis du har mailet til dem har du vel blot sat en "notify when read" - så er der større chance for at du i det mindste ved de har læst den.... og så kan du poste din anmeldelse derefter

men det er ikke kotyme at gå via forhandleren i denne branche hvis man har noget st brokke sig over...  det er god stil fra din side - men hvad vil du opnå ved det ? Der er minus bevisbyrde du kan løfte... det er ord mod ord...  så du har ingen glæde af at vente

Hvis de mener du gør dem uret tager de nok til genmæle herinde... og så kan den enkelte læser vurdere hvem der har behandlet hvem dårligt 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Op på hesten og kom videre, i dette game hedder det "win some, loose some" du får nok ikke dine penge retur eller et gratis knald ud af det.

Hvis servicen var helt til hest, kan du advare andre mod pigen, men husk der skal 2 til en tango.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, den 22/3/2016 at 06:46:

Jeg havde søndag en gennemgribende dårlig oplevelse hos en GP

Det har jeg ikke prøvet før, og nu står jeg i et dilemma.

Jeg har den grundholdning, at hvis jeg køber nyt kamera og de i den grad ikke kan det som jeg blev lovet - så starter jeg da med at reklamere til forhandleren først, inden at jeg skriver på Trust-pilot mm.

Jeg havde faktisk skrevet indlægget til EG - men valgte at sende det til stedet.

Nu spørger jeg jer, hvorlænge skal jeg vente på en kommentar inden at jeg vælger at offentliggøre min anmeldelse ??

Et par spørgsmål

Hvad skal du dog få ud af skrive til hende?

Hvorfor mener du at oplevelsen skal anmeldes?

Du er vist bare, som andre også skriver, ude på at få en gratis ekstratur, eller hvad?

Glem Jasmin. Hun pipper rigtig meget og specielt om computerhalløj, og hun tager altid fejl. "Notify when read" kender jeg ikke men det må være noget der kan anvendes internet i et firma, men aldrig på internet af åbenlyse årsager. Jasmin leverer altid et par frække anglofile itord udenfor enhver logisk sammenhæng. Ignorer hendes input.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gorilla skrev, for 50 minutter siden:

Du er vist bare, som andre også skriver, ude på at få en gratis ekstratur, eller hvad?

Hvis det er et ordentligt sted, forstår de nok at værdsætte en kunde, der kommer med saglig kritik, så de kan forbedre deres service, med en hel eller delvis gratis ekstratur - det har jeg da før fået tilbudt og med glæde taget imod :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gorilla skrev, 1 time siden:

Glem Jasmin. Hun pipper rigtig meget og specielt om computerhalløj, og hun tager altid fejl. "Notify when read" kender jeg ikke men det må være noget der kan anvendes internet i et firma, men aldrig på internet af åbenlyse årsager. Jasmin leverer altid et par frække anglofile itord udenfor enhver logisk sammenhæng. Ignorer hendes input.

 

Det sker tit, at man får et "notify when read" også, når man sender private mails - så ved man, at modtageren har læst mailen. Hvorfor, der skulle være noget særligt frækt, anglofilt ved dette udtryk, forstår jeg ikke...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ommeren skrev, for 2 timer siden:

Og sikke et overblik over andre brugere, Gorilla har

Jada. Ved du at man kan læse formummet uden at være tilmeldt?

Man skal åbenbart være jubelidiot for at være her. Hvor står det egentlig henne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gorm skrev, for 1 time siden:

Det sker tit, at man får et "notify when read" også, når man sender private mails - så ved man, at modtageren har læst mailen. Hvorfor, der skulle være noget særligt frækt, anglofilt ved dette udtryk, forstår jeg ikke...

 

Skimt gennem Jasmins indlæg og opdag hvor mange gange hun fyrer noget "it frækt anglofilt" ud. Det er altid værdiløst og udenfor sammenhæng. Pointen er at Jasmin altid fyrer noget af som hun synes virker fancy men intet andet formål end at virke fancy.

Notify when read er vist bare teksten (label)på en checkbox i Outlook - hvor Jasmin har hugget udtrykket. Normalt hedder sådan en en "read receipt". Alle mail programmer med respekt for sig selv, og online tjenester, deaktiverer det automatisk da det bruges til at validere email adresser- spammere elsker det- og til overvågning af brugere.

Så dit "det sker tit" tror jeg ikke meget på

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gorilla skrev, for 3 timer siden:

Jada. Ved du at man kan læse formummet uden at være tilmeldt?

Man skal åbenbart være jubelidiot for at være her. Hvor står det egentlig henne?

Tror ikke du behøver at opføre dig som en "jubelidiot" Et rimeligt pænt sprogbrug og ikke for meget "hakken" på vi andre brugere er nok at foretrække.

Knus Susanne

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil som starter på denne tråd afslutte den med  følgende:

Jeg har fået et sobert og pænt svar fra klinikken - i strid modsætning til den sprogbrug som alt for mange tråde herinde ender ud i (sidstnævnte meget sørgeligt)

Jeg var ikke ude efter en ekstra time, havde slat ikke forestillet mig den mulighed - og fik heller ikke tilbudet

Svaret har dog medført at min anmeldelse blev lidt redigeret inden at jeg offentliggjorde det

Morsomt er det så at pigen selv har "liket" min anmeldelse - hvad betyder det

Del dette indlæg


Link til indlæg
gorilla skrev, for 11 timer siden:

Skimt gennem Jasmins indlæg og opdag hvor mange gange hun fyrer noget "it frækt anglofilt" ud. Det er altid værdiløst og udenfor sammenhæng. Pointen er at Jasmin altid fyrer noget af som hun synes virker fancy men intet andet formål end at virke fancy.

Notify when read er vist bare teksten (label)på en checkbox i Outlook - hvor Jasmin har hugget udtrykket. Normalt hedder sådan en en "read receipt". Alle mail programmer med respekt for sig selv, og online tjenester, deaktiverer det automatisk da det bruges til at validere email adresser- spammere elsker det- og til overvågning af brugere.

Så dit "det sker tit" tror jeg ikke meget på

 

Det sker i hvert fald tit, når jeg sender mails til nogle af dem, som jeg har i min private mailliste, at jeg får en besked om, at de har modtaget mailen, og at jeg senere vil modtage et svar - jeg går ud fra, at det er sådan en besked, vi taler om her.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...