Hop til indhold

Recommended Posts

Heysan..

Jeg skal forbi Randers på onsdag..

Jeg vil høre om der er nogen der vil dele lidt info om thai massage i Randers... 
Jeg søger en thai massøse der kan give en hård og god olie thai massage
Jeg søger en der IKKE snyder med tiden
Massøsen skal være slank og det må meget gerne være en yngre model(20-30)
I må gerne smide info vedr. afsluttende pakker og mulighederne :-)

hvis der er nogen der ikke gider svare i tråden, men har info dele er i velkommen til at smide en PM ;-)

Når jeg har været der kommer der naturligvis en fyldestgørende beretning 8-)

P.s. er fuldt ud med på at der sikkert er mange fine indlæg men de virker til at være af lidt ældre dato så derfor dette opslag ;-)
 

Redigeret af pioneermandem
glemt tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida

Hvad med Laksegade 12?

De ser ihvertfald kønne ud med tøj på ;-)

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Skovfogeden skrev, for 1 time siden:

Synes nu det er synd at kalde Laksegade 12 for thai massage;-)

Ida reklamerer lidt for Pigekollektivet.

Pigekollektivet

Synes du ikke, at der er en gigantisk forskel mellem danske piger og thai piger???

Enten er man vel t det ene, ellers er man t det andet, og det kan jeg som glædespige ikke gå ind og ændre på ;-)

T dig Pioneemanden, j har ikke noget link, men de bor på 2. sal, hvor Pigekollektivet ligger på 1.tv. (skovfogeden :-))..

Dem j normalt støder på ude i opgangen er små søde finesser

Good hunt, Pioneerboy ;-)

Ida.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
Frække Ida skrev, for 4 timer siden:

Synes du ikke, at der er en gigantisk forskel mellem danske piger og thai piger???

Enten er man vel t det ene, ellers er man t det andet, og det kan jeg som glædespige ikke gå ind og ændre på ;-)

T dig Pioneemanden, j har ikke noget link, men de bor på 2. sal, hvor Pigekollektivet ligger på 1.tv. (skovfogeden :-))..

Dem j normalt støder på ude i opgangen er små søde finesser

Good hunt, Pioneerboy ;-)

Ida.

 

 

Ida det er god skik man ikke reklamere for sig selv i andre tråde ,ville jo også være lidt øv hvis andre reklamerede i jeres tråd, om deres Gang Bang ,god påske

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randers43

jeg kunne også godt tænke mig og høre mere om lige precis det du søger pioneerboy :) Er der nogen der har nogle gode erfaringer med nogle gode steder i randers

hvor massøren er som beskrevet??

 

Mvh

Randers43

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 7 timer siden:

Synes du ikke, at der er en gigantisk forskel mellem danske piger og thai piger???

Enten er man vel t det ene, ellers er man t det andet, og det kan jeg som glædespige ikke gå ind og ændre på ;-)

T dig Pioneemanden, j har ikke noget link, men de bor på 2. sal, hvor Pigekollektivet ligger på 1.tv. (skovfogeden :-))..

Dem j normalt støder på ude i opgangen er små søde finesser

Good hunt, Pioneerboy ;-)

Ida.

 

 

undskyld Ida, jeg var slet ikke klar over at det også var thaipiger i samme bygning som jer.

men vil nu sige, at man altså godt kan være til begge dele.

Ellers ville livet da også være træls, hvis ikke man kunne variere lidt engang imellem.;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Icemand skrev, for 3 timer siden:

Ida det er god skik man ikke reklamere for sig selv i andre tråde ,ville jo også være lidt øv hvis andre reklamerede i jeres tråd, om deres Gang Bang ,god påske

Jeg tror du skal læse ida's indlæg igen - hun reklamerer, som jeg opfatter det,  bestemt ikke for hende selv eller pigekollektivet!

endnu engang tak for input Ida :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
Icemand skrev, for 4 timer siden:

Ida det er god skik man ikke reklamere for sig selv i andre tråde ,ville jo også være lidt øv hvis andre reklamerede i jeres tråd, om deres Gang Bang ,god påske

sorry  ville bare lige have god ro og ordren for alles skyld beklager ida  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Skovfogeden skrev, for 14 timer siden:

undskyld Ida, jeg var slet ikke klar over at det også var thaipiger i samme bygning som jer.

men vil nu sige, at man altså godt kan være til begge dele.

Ellers ville livet da også være træls, hvis ikke man kunne variere lidt engang imellem.;-)

Hihi, korrekt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Icemand skrev, for 13 timer siden:

sorry  ville bare lige have god ro og ordren for alles skyld beklager ida  

D ska du ikke absolut ikke beklage, vi forstod hinanden til sidst  :-) 

 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er i Randers, og skal inkludere sex. Så har jeg gode erfaringer med hende på Viborgvej 110 the vest Thaimassage.

Ellers hende i vestergrave som også nogengange arbejder hos Kat (meget omtalt herinde)

Ida forskellen er lidt at hos en Thai kan du få e times god massage med handjob for 600 hos en køn uddannet pige. 

Det ville jo koste en halv arm hos en lignende dansk pige 

Del dette indlæg


Link til indlæg

HI  Banpong har fået nyt eje. Jeg vil bare inviter jer til at  prøve vores ny smukke piger og vores dygtig massør. Og jeg vil bare sige at vi kommer til at give jer vores tilbud i hver dagen.  og huske nyt eje START Den 1,April 2016. VI SES IBanpongThaimassage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Aticha skrev, for 40 minutter siden:

HI  Banpong har fået nyt eje. Jeg vil bare inviter jer til at  prøve vores ny smukke piger og vores dygtig massør. Og jeg vil bare sige at vi kommer til at give jer vores tilbud i hver dagen.  og huske nyt eje START Den 1,April 2016. VI SES IBanpongThaimassage.

Hej.

Kan ikke finde Banpong på thailisten Vest. Hvis du har yderligere fakta send det venligst til OD, så listen kan blive opdateret.

Ved du i øvrigt om der yders mere end massage på stedet, men det synes jeg skinner lidt igennem med ordene "prøve vores ny smukke piger".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho

Hvad er adressen på Banpong? Bliver det sådan at man kan få "afslutning"? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Frække Ida skrev, den 21/3/2016 at 20:17:

Hvad med Laksegade 12?

De ser ihvertfald kønne ud med tøj på ;-)

Det gør du sgu osse uden tøj, kan jeg se. Men jeg er desværre ikke til GB! Kun personligt, men så gider jeg til gengæld osse dig! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randers43

Hej :)

Aticha hvor kommer banpong Thaimassage til og ligge henne?? 

 

Med Venlig Hilsen

Randers43

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thai massagen i St. Voldgade overfor Vestjysk bank er ikke på nogen måde at anbefale. Dårlig massage, dårligt handjob og ikke mindst dårlig ånde. Jeg var ved at kaste op så dårlig ånde havde den buttede Thailænder. Og nej det var ikke hvidløg kål eller lignede men rigtig vammel dårlig ånde

aande.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aticha skrev, den 23/3/2016 at 22:04:

HI  Banpong har fået nyt eje. Jeg vil bare inviter jer til at  prøve vores ny smukke piger og vores dygtig massør. Og jeg vil bare sige at vi kommer til at give jer vores tilbud i hver dagen.  og huske nyt eje START Den 1,April 2016. VI SES IBanpongThaimassage.

Det lyder som en 1. aprilsnar, ingen på stedet kender til de planer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...