pioneermandem 42 Skrevet 21. Marts, 2016 (edited) Heysan.. Jeg skal forbi Randers på onsdag.. Jeg vil høre om der er nogen der vil dele lidt info om thai massage i Randers... Jeg søger en thai massøse der kan give en hård og god olie thai massage Jeg søger en der IKKE snyder med tiden Massøsen skal være slank og det må meget gerne være en yngre model(20-30) I må gerne smide info vedr. afsluttende pakker og mulighederne hvis der er nogen der ikke gider svare i tråden, men har info dele er i velkommen til at smide en PM Når jeg har været der kommer der naturligvis en fyldestgørende beretning P.s. er fuldt ud med på at der sikkert er mange fine indlæg men de virker til at være af lidt ældre dato så derfor dette opslag Redigeret 21. Marts, 2016 af pioneermandem glemt tekst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 21. Marts, 2016 (edited) Hvad med Laksegade 12? De ser ihvertfald kønne ud med tøj på Redigeret 21. Marts, 2016 af Frække Ida Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pioneermandem 42 Skrevet 21. Marts, 2016 Frække Ida skrev, for 2 timer siden: Hvad med Laksegade 12? De ser ihvertfald kønne ud med tøj på Har du et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 22. Marts, 2016 Synes nu det er synd at kalde Laksegade 12 for thai massage;-) Ida reklamerer lidt for Pigekollektivet. Pigekollektivet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 22. Marts, 2016 Skovfogeden skrev, for 1 time siden: Synes nu det er synd at kalde Laksegade 12 for thai massage;-) Ida reklamerer lidt for Pigekollektivet. Pigekollektivet Synes du ikke, at der er en gigantisk forskel mellem danske piger og thai piger??? Enten er man vel t det ene, ellers er man t det andet, og det kan jeg som glædespige ikke gå ind og ændre på T dig Pioneemanden, j har ikke noget link, men de bor på 2. sal, hvor Pigekollektivet ligger på 1.tv. (skovfogeden ).. Dem j normalt støder på ude i opgangen er små søde finesser Good hunt, Pioneerboy Ida. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 22. Marts, 2016 Frække Ida skrev, for 4 timer siden: Synes du ikke, at der er en gigantisk forskel mellem danske piger og thai piger??? Enten er man vel t det ene, ellers er man t det andet, og det kan jeg som glædespige ikke gå ind og ændre på T dig Pioneemanden, j har ikke noget link, men de bor på 2. sal, hvor Pigekollektivet ligger på 1.tv. (skovfogeden ).. Dem j normalt støder på ude i opgangen er små søde finesser Good hunt, Pioneerboy Ida. Ida det er god skik man ikke reklamere for sig selv i andre tråde ,ville jo også være lidt øv hvis andre reklamerede i jeres tråd, om deres Gang Bang ,god påske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randers43 Skrevet 22. Marts, 2016 jeg kunne også godt tænke mig og høre mere om lige precis det du søger pioneerboy Er der nogen der har nogle gode erfaringer med nogle gode steder i randers hvor massøren er som beskrevet?? Mvh Randers43 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 22. Marts, 2016 Frække Ida skrev, for 7 timer siden: Synes du ikke, at der er en gigantisk forskel mellem danske piger og thai piger??? Enten er man vel t det ene, ellers er man t det andet, og det kan jeg som glædespige ikke gå ind og ændre på T dig Pioneemanden, j har ikke noget link, men de bor på 2. sal, hvor Pigekollektivet ligger på 1.tv. (skovfogeden ).. Dem j normalt støder på ude i opgangen er små søde finesser Good hunt, Pioneerboy Ida. undskyld Ida, jeg var slet ikke klar over at det også var thaipiger i samme bygning som jer. men vil nu sige, at man altså godt kan være til begge dele. Ellers ville livet da også være træls, hvis ikke man kunne variere lidt engang imellem.;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pioneermandem 42 Skrevet 22. Marts, 2016 Icemand skrev, for 3 timer siden: Ida det er god skik man ikke reklamere for sig selv i andre tråde ,ville jo også være lidt øv hvis andre reklamerede i jeres tråd, om deres Gang Bang ,god påske Jeg tror du skal læse ida's indlæg igen - hun reklamerer, som jeg opfatter det, bestemt ikke for hende selv eller pigekollektivet! endnu engang tak for input Ida 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 22. Marts, 2016 Icemand skrev, for 4 timer siden: Ida det er god skik man ikke reklamere for sig selv i andre tråde ,ville jo også være lidt øv hvis andre reklamerede i jeres tråd, om deres Gang Bang ,god påske sorry ville bare lige have god ro og ordren for alles skyld beklager ida Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 23. Marts, 2016 Skovfogeden skrev, for 14 timer siden: undskyld Ida, jeg var slet ikke klar over at det også var thaipiger i samme bygning som jer. men vil nu sige, at man altså godt kan være til begge dele. Ellers ville livet da også være træls, hvis ikke man kunne variere lidt engang imellem.;-) Hihi, korrekt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 23. Marts, 2016 (edited) Icemand skrev, for 13 timer siden: sorry ville bare lige have god ro og ordren for alles skyld beklager ida D ska du ikke absolut ikke beklage, vi forstod hinanden til sidst Redigeret 23. Marts, 2016 af Frække Ida Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 23. Marts, 2016 Hvis det er i Randers, og skal inkludere sex. Så har jeg gode erfaringer med hende på Viborgvej 110 the vest Thaimassage. Ellers hende i vestergrave som også nogengange arbejder hos Kat (meget omtalt herinde) Ida forskellen er lidt at hos en Thai kan du få e times god massage med handjob for 600 hos en køn uddannet pige. Det ville jo koste en halv arm hos en lignende dansk pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aticha 4 Skrevet 23. Marts, 2016 HI Banpong har fået nyt eje. Jeg vil bare inviter jer til at prøve vores ny smukke piger og vores dygtig massør. Og jeg vil bare sige at vi kommer til at give jer vores tilbud i hver dagen. og huske nyt eje START Den 1,April 2016. VI SES IBanpongThaimassage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 23. Marts, 2016 Aticha skrev, for 40 minutter siden: HI Banpong har fået nyt eje. Jeg vil bare inviter jer til at prøve vores ny smukke piger og vores dygtig massør. Og jeg vil bare sige at vi kommer til at give jer vores tilbud i hver dagen. og huske nyt eje START Den 1,April 2016. VI SES IBanpongThaimassage. Hej. Kan ikke finde Banpong på thailisten Vest. Hvis du har yderligere fakta send det venligst til OD, så listen kan blive opdateret. Ved du i øvrigt om der yders mere end massage på stedet, men det synes jeg skinner lidt igennem med ordene "prøve vores ny smukke piger". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aticha 4 Skrevet 23. Marts, 2016 HI NYT eje har ikke af overtager end nu, men gør vi snart. hjemside og det helt START den 1. april 2016 Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 24. Marts, 2016 Hvad er adressen på Banpong? Bliver det sådan at man kan få "afslutning"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 24. Marts, 2016 Frække Ida skrev, den 21/3/2016 at 20:17: Hvad med Laksegade 12? De ser ihvertfald kønne ud med tøj på Det gør du sgu osse uden tøj, kan jeg se. Men jeg er desværre ikke til GB! Kun personligt, men så gider jeg til gengæld osse dig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randers43 Skrevet 25. Marts, 2016 Hej Aticha hvor kommer banpong Thaimassage til og ligge henne?? Med Venlig Hilsen Randers43 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 29. Marts, 2016 Banpong støtter op i Værløse så vidt jeg lige hurtigt kunne spore mig ind på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjeldsen 85 Skrevet 2. April, 2016 var der et nyt sted/ejer i Randers eller var det bare slået op et forkert sted? hvis der er hvad er adressen så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Troels Olivero 1 Skrevet 20. Marts, 2017 Thai massagen i St. Voldgade overfor Vestjysk bank er ikke på nogen måde at anbefale. Dårlig massage, dårligt handjob og ikke mindst dårlig ånde. Jeg var ved at kaste op så dårlig ånde havde den buttede Thailænder. Og nej det var ikke hvidløg kål eller lignede men rigtig vammel dårlig ånde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Troels Olivero 1 Skrevet 20. Marts, 2017 Aticha skrev, den 23/3/2016 at 22:04: HI Banpong har fået nyt eje. Jeg vil bare inviter jer til at prøve vores ny smukke piger og vores dygtig massør. Og jeg vil bare sige at vi kommer til at give jer vores tilbud i hver dagen. og huske nyt eje START Den 1,April 2016. VI SES IBanpongThaimassage. Det lyder som en 1. aprilsnar, ingen på stedet kender til de planer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg