Hop til indhold
T.Hansen47

Lille Luna i Svendborg

Recommended Posts

Så fik jeg lige besøgt Luna til en hurtig omgang Dansk / Fransk :)

Luna er en fin lille, køn og slank Spansk pige.

Helt naturlig ungpige krop, søde boobs med nuttede stritvorter, fin fast bagdel, rigtig køn og med det sødeste smil :) 

Hun modtog mig frisk fra bad, og jeg var lidt skuffet over hendes hår var så mørkt, men hun bad mig vente, gav det en gang med hårtørreren, og pludselig var det fint blond og tykt og lækkert :)

Hun fik så sine 600kr og vi smuttede ud af tøjet, over i sengen, hvor jeg satte mig med hende stående foran, så jeg kunne kæle for hendes mis og numse og sutte babser samtidig :)

Så kom hun ned til mig, suttede et kondom på og gav mig en dejlig omgang fransk, stille kom et ben over mit ansigt og så fik jeg en lækker lille mis præsenteret som jeg begyndte at slikke og give lidt fingerlir :)

Så smutter vi om i missionær, hun er fin og stram og naturlig våd. Holder godt fast i mig og lyder som om hun kan li det :P det holder jeg ikke længe til  :)

Hun er en ung, sød, naturligt dejlig pige der virkelig gav mig en fin service. Så er det ligemeget om det engelske ikke er helt godt.

Billederne er nok ikke ægte, men de giver et godt indtryk af hvad der venter. Naboens alt for nuttede datter :)

https://annoncelight.dk/showad/204237

 

 

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder da meget fint. Måske man også lige skulle prøve det en tur :-) 

Nu skriver du at billederne ikke er ægte, men vil du mene at hende man møder er rimelig sammenlignelig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er meget tæt på, hun er som sagt både slank og fast, bryster nok en C.skål, små mørke stritvorter, god fast numse. De 24 år tror jeg på og hun er rigtig sød.

Hun er ikke modelsmuk, men nuttet / køn, både krop og ansigt, hun er ikke særlig høj, men fint bygget :)

Nogle piger skal nærmest kommanderes rundt i sengen før de gider noget, men hende her var let at lege med :)  Rigtig sød og villig :)

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Det er sgu så dejligt, at du ofte går forrest som pioner og tjekker de nye fynske piger ud, T.Hansen47 :-)

Kunne være man skulle overveje en tur til Sydfyn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 10 minutter siden:

Det er sgu så dejligt, at du ofte går forrest som pioner og tjekker de nye fynske piger ud, T.Hansen47 :-)

Kunne være man skulle overveje en tur til Sydfyn.

Det er jo som regel en fornøjelse, selv om der også er smuttere på Fyn. :)

Ja, Odense og Svendborg er de steder jeg anmelder mest. Ville gerne mere ud, tag ikke fejl af det, på den anden side er der jo virkelig sket positive ting hernede.

Så jeg sparer rejsepengene og bruger dem på de piger der kommer her istedet :) 

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gav jo 600 for dansk / fransk 15 min. Tror jeg kunne ha fået superfransk for 100kr mere, der blev snakket om cocktail til 800, men jeg fik ikke helt fat i hvad det var :)

Ked af jeg ikke lige kan gi bedre info om det.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Charmer61 skrev, for 12 timer siden:

Men Luna er der også? findes der billeder af hende?

Luna tog videre for snart en måned siden :) Tror ikke hun er i DK for tiden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...