Hop til indhold

Recommended Posts

the cool one skrev, for 12 minutter siden:

Hejsa da jeg skal til København i påsken vil jeg søge lidt gode råd til steder til en god og fræk omgang massage måske andet en bare traditionel massage vil godt huske min tur 

Tantramassage sku være ret så fedt. Det vil jeg gerne selv prøve. Der er nogle stykker herinde som tilbyder det. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, for 7 minutter siden:

Tantramassage sku være ret så fedt. Det vil jeg gerne selv prøve. Der er nogle stykker herinde som tilbyder det. :-)

Tantra Dina Amager har fået en god anmeldelse :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
the cool one skrev, for 20 minutter siden:
the cool one skrev, for 20 minutter siden:

Det var i hvert fald en mulighed hvor kan man læse noget mere om hende? 

Det var i hvert fald en mulighed hvor kan man læse noget mere om hende? 

Hun kalder sig delightdina herinde. Ser ud til at have en meget smuk krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg
the cool one skrev, for 5 timer siden:

Hejsa da jeg skal til København i påsken vil jeg søge lidt gode råd til steder til en god og fræk omgang massage måske andet en bare traditionel massage vil godt huske min tur 

eller prøv Dalya, det er i hvert fald ikke massage som ved fysioterapeuten, den her er meget mere spændende;)

AmatørMILF skrev, for 5 timer siden:

Tantramassage sku være ret så fedt. Det vil jeg gerne selv prøve. Der er nogle stykker herinde som tilbyder det. :-)

Jeg vil da gerne give dig det, helt gratis endda:) Jeg er lige så god som de fleste thaipiger ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
stener skrev, for 8 timer siden:

eller prøv Dalya, det er i hvert fald ikke massage som ved fysioterapeuten, den her er meget mere spændende;)

Jeg vil da gerne give dig det, helt gratis endda:) Jeg er lige så god som de fleste thaipiger ;)

Hej stener

Det sødt af dig, men jeg betaler for en massage og det blir hos en kvinde. En mand vil formentlig tænde op og håbe på sex, og så kan jeg skisme ik slappe af. :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
stener skrev, for 8 timer siden:

eller prøv Dalya, det er i hvert fald ikke massage som ved fysioterapeuten, den her er meget mere spændende;)

Jeg vil da gerne give dig det, helt gratis endda:) Jeg er lige så god som de fleste thaipiger ;)

Tantra er bestemt ikke massage som hos fyssen og TANTRAMASSAGE vil jeg lige sige som i den RIGTIGE er 2-3 timers massage. Den kan du vidst ik var stener ? :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, for 5 minutter siden:

Tantra er bestemt ikke massage som hos fyssen og TANTRAMASSAGE vil jeg lige sige som i den RIGTIGE er 2-3 timers massage. Den kan du vidst ik var stener ? :grin:

Jo da mindst 2 timer, som med så meget andet godt, men nu efterlyser trådstarter jo bare massage der evt er anderledes og ikke specifik tantramassage;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
stener skrev, for 8 minutter siden:

Jo da mindst 2 timer, som med så meget andet godt, men nu efterlyser trådstarter jo bare massage der evt er anderledes og ikke specifik tantramassage;)

Ja det korrekt og tror det frækt :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg skrev massage men om det tantra, nuru, b2b,spa,nøgen massage eller hvad det nu hedder så søgte jeg bare det bedste af erotiske massage former og det bedste sted der kan få mig til at huske min tur til København 

Del dette indlæg


Link til indlæg
the cool one skrev, for 9 minutter siden:

Altså jeg skrev massage men om det tantra, nuru, b2b,spa,nøgen massage eller hvad det nu hedder så søgte jeg bare det bedste af erotiske massage former og det bedste sted der kan få mig til at huske min tur til København 

Men det er noget af det bedste har jeg hørt og ja forstår godt man ik skal blande alt muligt andet ind i det. Jeg håber du finder det bedste for dig. God fornøjelse :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det blev slet ikke til noget havde bare en hygge tur over og besøge min familie så fik ikke besøgt nogen massage steder så har ikke engang hverken god eller dårlig anmeldelse at skrive til jer her inde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Det er sgu næsten ligesom at tænde en raket til 200 kr., og så er det en fuser. ;-):-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...