Hop til indhold
Wranglerman

Ung Amager tøs - dogging

Recommended Posts

Hejsa alle sammen 

dette må siges at være en af mine mest positive oplevelser. 

Havde haft et øje til denne 

da de holdt til ikke så langt fra hvor jeg bor. Vi skrev sammen og aftale tid. Udvekslede billeder. Alt sammen meget sobert og autentisk. 

Mødte op som beskrevet i annoncen og blev mødt af pigen og hendes flinke kæreste. Vi fuldtes ad til deres "hemmelige" sted mellem blokkene. Snakkede om hvor mange som hoppede fra og ikke mødte op ved aftaler. Dårlig stil drenge!

vi udvekslede papir og gik i gang. Kæresten på bænken ved siden af og pigen foran mig. Hun røg som jeg havde bedt om (en af mine hemmelige laster) og slikkede pikken godt og grundigt. Meget køn pige, kønnere end på hendes fotos. 

Siden en fræk omgang doggy mens der gik mennesker rundt bag hækken. Jeg kom med et brag oppe i hende (første gang i fem år would you believe it!!)  og vi skiltes med kram og fnis. Nu skulle de hjem og "fordøje" oplevelsen i sengen. Bliver ikke sidste gang jeg lader mig friste af den stramme mis. Og søde mennesker kan man ikke få nok af.

Så drenge - behandle dem nu som i ville behandle jeres koner. Bare fordi de slipper deres indre slut løs betyder det ikke du skal give lods på din indre stodder (med mindre det er aftalt ;-) ) 

Wranglerman

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AdamKBH skrev, for 3 timer siden:

Hvor meget gav du?

I tilfælde af at du ikke havde set det, så står der 600 i annoncen. Det betyder selvfølgelig ikke at det var det han gav, men det er da et udgangspunkt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...