Hop til indhold
Guest UerfarenM

miras og SexyDiva

Recommended Posts

Guest UerfarenM

Med pigernes velsignelse har jeg valgt at skrive en kort anmeldelse.

Jeg blev kontaktet af SexyDiva i fredags og spurgt, om jeg kunne være interesseret i en trekant med hende og hendes veninde miras. Da jeg aldrig har haft en trekant, og de begge så godt ud, så skulle det jo afprøves.

Oprindeligt blev jeg lidt bekymret for, at der var lusk med i spillet, men pigerne gjorde en stor indsats for at overbevise mig om, at de er reelle nok. Og lad mig slå endegyldigt fast, at de er helt reelle og seriøse.

Billederne er af dem, så hvis man kan lide unge, tatoverede piger og ellers finder deres billeder interessante, så er de et meget godt bud.
De er ret nye i det her, og det kan sagtens mærkes, men for mit vedkommende så gør det kun tingene mere interessante.

De leger meget gerne med hinanden og mit klare indtryk er, at de nyder det i stor stil - til min store fornøjelse.

Selve akten vil jeg ikke gå i detaljer med, men jeg kan da afsløre, at jeg har et fint billede på nethinden af at kneppe SexyDiva bagfra med en finger i hendes røv, mens hun legede med miras. Lige det glemmer jeg ikke foreløbigt.
 Ellers kan jeg sige, at miras sutter en formidabel pik, og at SexyDiva har en intimpiercing, hvilket jeg finder sindssygt frækt.


Alt i alt synes jeg, at de gjorde en ihærdig indsats for at gøre det til en god oplevelse for mig, og jeg kan kun opfordre til at besøge dem, hvis man gerne vil lege med to unge piger.

Det bliver nok ikke til gentagelser for mig, udelukkende fordi jeg foretrækker at være alene med en pige, og det fungerer bedst for mig på den måde.



https://sugardaters.dk/show?alias=miras
https://sugardaters.dk/show?alias=SexyDiva

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Jeg gav 6.500 plus lidt godt at drikke for cirka 5½ time. Det var min første trekant, så jeg skulle i hvert fald ikke gå ned på tiden. Om I kan lave samme aftale vil jeg ikke love, men de kører med ret faste priser, så I kan bare skrive og spørge dem. ;)

 

Og det var med gummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for infoen! Er blevet tilbudt en 3-kant for 5000 med en varighed på 3-4 timers hygge. Og en alm. "2-kant" for 2kg, men har indtil videre ikke sagt ja tak til nogle af delene ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Det var så lidt. Det var nu også en pæn udskrivning for mit vedkommende, men jeg er nødt til at få afprøvet de ting, som jeg fantaserer om, mens jeg er single. Ellers får jeg sgu aldrig ro i sindet. :D

 Og pengene kan jeg sgu alligevel ikke bruge til noget, når jeg sidder med ble i en kørestol, men minderne kan jeg forhåbentligt stadig bruge. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er også blevet kontaktet af de to unge kvinder, de virker lidt luder agtigt med faste priser og de vil helst mødes på hotel i varde..som sd også betaler for..

men smag og behag, ikke det jeg forstår ved en sugarbabe :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doktor Sugardaddy skrev, den 7/4/2016 at 23:48:

Lyder som en god oplevelse. 

Dog alt for dyrt. 

Som jeg skrev tidligere har jeg haft en lignende 3 kant til 2500.

Jeg har desuden et tilbud på 3 kilo fra et par frække piger fra sydhavnen

De to fra Sydhavnen har jeg også talt med om de 3 k .. Bestemt ikke uinteressante, virker de ikke til ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...