fiskermanden 148 Skrevet 20. Marts, 2016 Hej brødre Isabella ser spændende ud til et besøg. Hvem vil skrive om sine oplevelse fiskermanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dangro 52 Skrevet 20. Marts, 2016 fiskermanden skrev, 1 time siden: Hej brødre Isabella ser spændende ud til et besøg. Hvem vil skrive om sine oplevelse fiskermanden HA HA Det er anden gang idag du spørger prøv at køre en tur til Rødovre og så fortæl om alle dine oplevelser.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fiskermanden 148 Skrevet 5. April, 2016 Besøgte Isabella i dag, Det var en af de bedste oplevelser, jeg har haft. Isabella er smuk , naturlig. Hun tager en med storm med sin naturlighed og nærvær. Kan man lide lidt tatoveringer så får i også p det med. Jeg vil ikke på nærmere ind på vort samvær, men oplevelsen var langt over forventning. En prakfuld halv time - som snart gentages. Se billeder de er sande Fiskermanden 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mortenK 25 Skrevet 28. April, 2016 Er hun meget tatoveret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1158 Skrevet 29. April, 2016 fiskermanden skrev, den 2016-04-05 at 17:36: Besøgte Isabella i dag, Det var en af de bedste oplevelser, jeg har haft. Isabella er smuk , naturlig. Hun tager en med storm med sin naturlighed og nærvær. Kan man lide lidt tatoveringer så får i også p det med. Jeg vil ikke på nærmere ind på vort samvær, men oplevelsen var langt over forventning. En prakfuld halv time - som snart gentages. Se billeder de er sande Fiskermanden Isabella Perla Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg