Hop til indhold

gammel udenlandsk i århus

Featured Replies

Skrevet

Hej der er nogen alfoncer der uopfordret kontakter mig. De lader som om pigerne er danske. Men det er de ikke. De lover en hel masse som pigerne ikke er med på. Og de forstår ikke dansk. De har i øjeblikket en på side sex der hedder Nina. Det er fake det hele hun er handlet.

Skrevet

Hvordan dælen bliver man kontaktet uopfordret ?

bruger de krak el hvordan mon de finder kunde emner :-)

Skrevet
storslem skrev, for 1 time siden:

Hej der er nogen alfoncer der uopfordret kontakter mig. De lader som om pigerne er danske. Men det er de ikke. De lover en hel masse som pigerne ikke er med på. Og de forstår ikke dansk. De har i øjeblikket en på side sex der hedder Nina. Det er fake det hele hun er handlet.

Öw

Redigeret af Swedish Erik

Skrevet

Det må jo være fordi jeg ved en tidligere lejlighed har sendt en SMS vedr. En pige de har i stalden.

Skrevet
storslem skrev, den 19/3/2016 at 18:52:

Det har jeg osse prøvet. Hopper aldrig på den. Det er som regel asiatiske piger, der tilbydes, som ikke forstår en lyd af hvad der skal foregå i forhold til annoncen. Ofte tilbyder disse bagmænd ofte pigen i halvanden time til spotpris. 1500-1800 kr er det typiske bud!

Skrevet

Ja det er de samme. Havde for noget siden besøg af en asiatisk kvinde derfra. Hun var ifølge annoncen dansk/thai og i tyverne. I virkeligheden kunne hun en smule engelsk og var nærmere 40 år. Bagmændene lovede en masse, alt var tilladt. Men kvinden vidste intet om aftalerne og var kun med på alm. Blow og sex med gummi. De annoncerer bla. På side6. Alt fake fotos mv.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.