Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kigger lige med, er også int. i en trans der kan levere en 

ordentlig vitaminladning.. :-)

Mener at ha set et sted, at Jeejee kan, men husker ikke hvor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kigger osse med her...

Jeg har prøvet jeejee flere gange og godt nok er det en ok ladning men det kan gøres i større portioner. En meget løs sperm hun har så facial er bare super frækt og der er tryk på spermen så man har det i hele femøren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
WorldTraveler skrev, for 22 timer siden:

Er der nogen som kan anbefale en trans i København, som spermer meget?

Har hørt at ellen skulle ha en kæmpe ladning. Har ikke prøvet ellen endnu så jeg ved ikke om det er rigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre har vi jo et lille "problem" med Ellen - hun er ikke i DK.............og har ikk været det et pænt stykke tid :-/

Jeg glæder mig til hun kommer tilbage (håber hun gør det)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Shemale-eater skrev, for 8 timer siden:

Som nævnt tidligere kommer Ellen hjem til maj. Så hvis hun ellers har ferieret i cølibat, så har hun nok en god ladning med hjem...

Måske det var værd at prøve Emma i mellemtiden - hun kan i følge anmeldelserne overtales til CIM - både som giver og modtager... og så har hun fået nye, frække billeder på wikien... mums!

Hun er virkelig på min " To Do " liste. Der ligger også en YouTube video af hende hvor hun ligger og leger og kommer på hendes mave. Tror hun er næsten så fræk som Ellen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Shemale-eater skrev, for 9 timer siden:

Som nævnt tidligere kommer Ellen hjem til maj. Så hvis hun ellers har ferieret i cølibat, så har hun nok en god ladning med hjem...

Måske det var værd at prøve Emma i mellemtiden - hun kan i følge anmeldelserne overtales til CIM - både som giver og modtager... og så har hun fået nye, frække billeder på wikien... mums!

Gad vide hvad hun mener med denne sætning på Wiki'en: "Lastly, Blowjobs with a condom on unless otherwise". Er blowjob hos Emma med kondom? Virker underligt i betragtning af at hun også tilbyder sorte kys.

Og er der nogen der, uden at røbe for meget, kan sige lidt om hvor i København hun befinder sig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars K skrev, for 6 timer siden:

Hun er virkelig på min " To Do " liste. Der ligger også en YouTube video af hende hvor hun ligger og leger og kommer på hendes mave. Tror hun er næsten så fræk som Ellen.

 

Øh Lars K, kan du ikke lægge et link med den youtube????

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
lpoh skrev, for 5 timer siden:

Øh Lars K, kan du ikke lægge et link med den youtube????

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...