Wranglerman 301 Skrevet 19. Marts, 2016 Hej er der nogen der har erfaring med denne? Enten er det et meget dygtig scam med masser af profiler på dansk. Og masser af svar på dansk. Eller også er det ægte. Men deres betalingsmodel er meget meget skummel. 150 kr giver dig ca. fem svar. Kan intet finde via Google. Hilsen Wranglerman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 19. Marts, 2016 "The site uses fake profiles on other dating sites (e.g. Victoria Milan) to attract customers. Adult content, but no explicit warnings. It is the perfect place for fishing and scams." https://www.mywot.com/en/scorecard/adult18.club Mvh, /Gina. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wranglerman 301 Skrevet 19. Marts, 2016 Gina Faith skrev, for 4 minutter siden: "The site uses fake profiles on other dating sites (e.g. Victoria Milan) to attract customers. Adult content, but no explicit warnings. It is the perfect place for fishing and scams." https://www.mywot.com/en/scorecard/adult18.club Mvh, /Gina. Utroligt godt lavet. Og med svar på dansk. Men alt alt for mange profiler. Her heldigvis haft bedre erfaringer med VictoriaMilan og Sugardaters. De er i det mindst "ærlige" om deres model. Ellers kan man jo bare gå op Scor, hvis man er single altså. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Marts, 2016 Wranglerman skrev, Lige nu: Ellers kan man jo bare gå op Scor, hvis man er single altså. Hvorfor skal man være single for det? Du skal bare huske at lyve! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wranglerman 301 Skrevet 19. Marts, 2016 Hahaha jaja ok så. Hvad er nyt? Men der er løgn og løgn. Så hellere være "ærlig" om ønsket om en affære. Har faktisk netop i dag talt med en skøn kvinde der mente at hendes mand var lige noget for min kone Hahaha så kan jeg lære det! Troede jeg var åbensindet. Synd man ikke bare kan være ærlig og kæmpe med åben pande. En spade er en spade og svig er svig. Men sex er også sex! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 19. Marts, 2016 Wranglerman skrev, for 2 timer siden: Hej er der nogen der har erfaring med denne? Enten er det et meget dygtig scam med masser af profiler på dansk. Og masser af svar på dansk. Eller også er det ægte. Men deres betalingsmodel er meget meget skummel. 150 kr giver dig ca. fem svar. Kan intet finde via Google. Hilsen Wranglerman Hvis det er for godt til at være sandt, så er det fordi det er det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mapawin 153 Skrevet 17. Maj, 2016 (edited) Jeg har kigget rundt derinde i et par dage, og er ikke kommet til en konklusion angående scam endnu - jeg har ikke købt deres interne møntfod, men synes det er tiltalende at de ikke belemrer dig med en selvfornyende aftale - de er however rigtig dyre (19€ for 300 coins, som giver 7.5 chatbeskeder til 40 coins stykket). Man kan så tjene 10 coins om dagen ved at logge ind hver dag. Hvis jeg kigger på antallet af profiler er der væsentligt færre end på andre scam sider - jeg tror der er 2-3 i de små byer (Holte, Birkerød, Allerød, Hørsholm) og 8-10 stykker i Helsingør, Hillerød... I Kbh og Helsingborg er der væsentligt flere, men der taler vi jo også om millionbyer (Ihvertilfælde for Helsingborg). Det skal siges at det chat jeg har lavet ikke har givet pote, og hvis andre medlemmer har lige så dyr eller svær adgang til credits, så ville de jo nok også gå lidt mere til stålet, i stedet for at smalltalk: Redigeret 17. Maj, 2016 af mapawin jeg blev forstyrret og trykkede send, just in case... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg